liaquat market me Habib sunar ka gold bht acha hota h
2026-09-06 12:08:47
4
anas :
abyyy bhai rhodium hoawa h bhai tention nhi looooo 21k gold hi h
2026-09-06 13:29:04
0
Azan ki aanie :
p.c.s.i.r se report kesay krwni he?
2026-09-06 08:57:01
2
M style :
wo sb to thek ha but the happiness is that k Ami k lye laya tha so sweet
2026-09-06 07:28:44
2
😚😚😚😚😚 :
Karachi me ksi shop se kabi b gold purchase na kren.ye gift Wala hota he.
2026-09-06 06:00:36
1
dr.tanzila :
gold kharab kab hota he humari nani dadi ka gold bhetrn tha ami.ka gold bhi.bhetrn
2026-09-06 14:09:53
2
Ayesha Khan :
mai to Lena wali thi
2026-09-06 12:54:32
1
Mateen21416 :
bhi AP NY jis box main rakha us main phely para rakha ho ga. warna Gold garab nahee ho ga
2026-09-06 07:47:04
4
hijabi queen0900 :
nhe hame nhe hai janab ap khush ho len ya white gold gai 😂😂😂
2026-09-06 06:28:20
3
M🦋⍣⃝ 🇿𝐎𝐇𝐀𝐍😍😍🤗🤗 :
Apny unko retun ni kiya
2026-09-06 11:54:14
1
ghazal khan :
Bhai ho skta h white gold ka design ho
2026-09-06 09:52:18
2
broken ❤️ :
ly k jao
2026-09-06 11:18:23
0
hamzaahmedkhan151 :
o bhai colour howa h wo white colour kw usko rodium bolty hain
2026-09-06 09:52:24
1
Abid Qureshi :
AP apny bhi abid pa barosa kro kpk Wala ok 😎
2026-09-06 05:06:16
1
Mrs Saif :
han wahn ka gold acha nh mere bhai ne bhi bhabi k lie li thi bekar
2026-09-06 13:48:42
0
Samina Iqbal :
aap ko ghalti sy white Gold dy dia.
2026-09-06 15:07:06
0
Lubnaksath :
sahi mea to khud lene wali thi
2026-09-06 10:06:48
0
Adil Gujjar :
Bhai ye to hame chake kr k Lena chahiyee na
ary ho
millat ho
ya koi bhe rigistrd company ka pack gold bhe agr hm dene jatyy hai to shop kepr 10 bar chak karta hai
2026-09-06 12:59:03
0
IMRAN ALI👑👀 :
Sab se acha sadar bori bazar mein AllllRubina k nam se hai Zabrdast Imandar Bol kar deyte wohi hota Allahamdulilha
2026-09-06 15:00:58
0
خانیᥫ᭡ :
Ye white ni horha sab comments perhny walo se guzarish hy gor se dekhein .. ye white ho ni raha nichy se white hi hy .. ya to white gold hy .. ya white polish hy ..jab khrab hota hy to ek Jesa hi khrab ni hota kahi p clr hota hy kahi per ni hota agr khrabi ki hi baat hoto .. ye mujhe ni pta k ye admi esa byan Q derha hy .. ARY local ni hy brand hy tbhi ye bhai sahab bhi waha gye .
. totly bkwas ... ya to koi sazish hy .ya kuch or but mistake ni hy ...
2026-09-06 15:09:05
0
khizuuuu :
bilkul
2026-09-06 13:35:35
0
Reel Ultra :
Case kar do . agar afford kar sakte .
warna replace kara lo bhai
2026-09-06 13:21:04
0
user8466908115616 :
me 2 sal sy phni hoi ear ring a.r. y gold sy wo tu bilkul sahi hy
2026-09-06 13:14:36
0
user142359 zafar :
bhai is me white polish he rhodium wale aap chekh kra lo andr gold hi hoga
2026-09-06 11:23:19
0
To see more videos from user @abdulqadirqureshi6amir, please go to the Tikwm
homepage.