@abdulqadirqureshi6amir: #21kgold #karachijewellers #consumerrights #consumerpsychology #karachiawam

Abdul Qadir Qureshi (AmiR)
Abdul Qadir Qureshi (AmiR)
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 06 September 2026 04:49:19 GMT
34347
619
67
136

Music

Download

Comments

usama.bashir79
Bashir&sons jewellers :
ye rodium polish hai white colour ki
2026-09-06 14:59:59
1
m.rohan2230
@m.rohan2230 :
liaquat market me Habib sunar ka gold bht acha hota h
2026-09-06 12:08:47
4
muhammadanas0391
anas :
abyyy bhai rhodium hoawa h bhai tention nhi looooo 21k gold hi h
2026-09-06 13:29:04
0
preciousprincess342
Azan ki aanie :
p.c.s.i.r se report kesay krwni he?
2026-09-06 08:57:01
2
madikaak6
M style :
wo sb to thek ha but the happiness is that k Ami k lye laya tha so sweet
2026-09-06 07:28:44
2
isehaq34
😚😚😚😚😚 :
Karachi me ksi shop se kabi b gold purchase na kren.ye gift Wala hota he.
2026-09-06 06:00:36
1
sonuset588
dr.tanzila :
gold kharab kab hota he humari nani dadi ka gold bhetrn tha ami.ka gold bhi.bhetrn
2026-09-06 14:09:53
2
anyesha10
Ayesha Khan :
mai to Lena wali thi
2026-09-06 12:54:32
1
mateen0065533
Mateen21416 :
bhi AP NY jis box main rakha us main phely para rakha ho ga. warna Gold garab nahee ho ga
2026-09-06 07:47:04
4
hijabigirl09000
hijabi queen0900 :
nhe hame nhe hai janab ap khush ho len ya white gold gai 😂😂😂
2026-09-06 06:28:20
3
princebaby8162
M🦋⍣⃝ 🇿𝐎𝐇𝐀𝐍😍😍🤗🤗 :
Apny unko retun ni kiya
2026-09-06 11:54:14
1
ghazalchuzzi
ghazal khan :
Bhai ho skta h white gold ka design ho
2026-09-06 09:52:18
2
broken_heart2334
broken ❤️ :
ly k jao
2026-09-06 11:18:23
0
hamzaahmedkhan151
hamzaahmedkhan151 :
o bhai colour howa h wo white colour kw usko rodium bolty hain
2026-09-06 09:52:24
1
abidqureshi213
Abid Qureshi :
AP apny bhi abid pa barosa kro kpk Wala ok 😎
2026-09-06 05:06:16
1
mrs.saif441
Mrs Saif :
han wahn ka gold acha nh mere bhai ne bhi bhabi k lie li thi bekar
2026-09-06 13:48:42
0
malikjimoon
Samina Iqbal :
aap ko ghalti sy white Gold dy dia.
2026-09-06 15:07:06
0
lubnaksath2
Lubnaksath :
sahi mea to khud lene wali thi
2026-09-06 10:06:48
0
adilgujjar980
Adil Gujjar :
Bhai ye to hame chake kr k Lena chahiyee na ary ho millat ho ya koi bhe rigistrd company ka pack gold bhe agr hm dene jatyy hai to shop kepr 10 bar chak karta hai
2026-09-06 12:59:03
0
imranmehar986
IMRAN ALI👑👀 :
Sab se acha sadar bori bazar mein AllllRubina k nam se hai Zabrdast Imandar Bol kar deyte wohi hota Allahamdulilha
2026-09-06 15:00:58
0
velvet_dreams294
خانیᥫ᭡ :
Ye white ni horha sab comments perhny walo se guzarish hy gor se dekhein .. ye white ho ni raha nichy se white hi hy .. ya to white gold hy .. ya white polish hy ..jab khrab hota hy to ek Jesa hi khrab ni hota kahi p clr hota hy kahi per ni hota agr khrabi ki hi baat hoto .. ye mujhe ni pta k ye admi esa byan Q derha hy .. ARY local ni hy brand hy tbhi ye bhai sahab bhi waha gye . . totly bkwas ... ya to koi sazish hy .ya kuch or but mistake ni hy ...
2026-09-06 15:09:05
0
khizuuuu
khizuuuu :
bilkul
2026-09-06 13:35:35
0
reelultra
Reel Ultra :
Case kar do . agar afford kar sakte . warna replace kara lo bhai
2026-09-06 13:21:04
0
user8466908115616
user8466908115616 :
me 2 sal sy phni hoi ear ring a.r. y gold sy wo tu bilkul sahi hy
2026-09-06 13:14:36
0
user14235985
user142359 zafar :
bhai is me white polish he rhodium wale aap chekh kra lo andr gold hi hoga
2026-09-06 11:23:19
0
To see more videos from user @abdulqadirqureshi6amir, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About