@activenepalitaskforce: Hai babu#nepal #partipaxey #fyp #balen #jaynepal

PARTIPAXEY
PARTIPAXEY
Open In TikTok:
Region: BR
Sunday 06 September 2026 05:33:42 GMT
136857
6569
326
143

Music

Download

Comments

kritty15
kritika Bhandari 💗 :
tapaiko content harkey Lai gali garya Malai aasadhya manparcha.tapai ni tiktok banaunu huncha you are also tiktoker.usley khasma k bhanna khojya ho bujnus pahila Nata Sarkar KO birodh garya Chha Nata usley naramro nai bolyachha usley lyayeko rahat Jo pidit Chha uslai directly Dina paye it would have been better bhanya hoo .yesoo positively ni sochney garum na . hola bolda aalikati maturity bhayena hola bujchhu ma Tara etleast uniharuley teha pugera aafno desh KO lagi Ra pidit KO lagi contribution ta Garey nii.
2026-09-06 06:04:13
64
puspabhandari48
Pushpa Khadka :
ए ब्रो उस्लाइ content बनाइन लाइ तेहा गैराख्नु पर्दैन उस्ले राहात बाड्ना गाको हो ब्रो बुज तिमिनि सहयोगि मन लाइ गिराउने काम न गरा ब्रो यार के आतिनै😳😳
2026-09-06 05:55:51
70
bibekchhetri92
bibekchhetri :
J socheko hunchu tai bolxa bro j hos✌️😅
2026-09-06 05:54:11
72
puspa_aryal25
puspa_aryal25 :
Hoena sabai hernu ta yo jhut ho
2026-09-06 12:40:48
0
im_eshon
im_eshon :
Sabai pani naramro nahola bro timi sarai biased usle chai rahat ko kura lagi lina directly nadeko moh sarkarko samarthak ho but you are getting content bro
2026-09-06 05:47:51
39
sunitaoli72
Sunita Oli100 :
Yo TikTok k pane aba dherai badta bhako xa
2026-09-06 10:40:30
0
user4820059954106
thapa :
100% सही भन्नु भयो
2026-09-06 05:55:38
48
basusingh302
radhe radhe :
जवाफ सुन्न मन थियो जेहोस आएछ।
2026-09-06 06:19:11
22
kirancrsth
kirancrsth :
100% right ho
2026-09-06 08:31:28
0
pakhrinsya072
🕉 SaruTamang🕉🦚🇳🇵 :
..sabda milayara bolnu ma mistake bhako ho...Tara tyo full video herda tyo babu le negative kehi boleko xaina...
2026-09-06 06:58:44
7
deepa_magar33
Deepa Thapa Magar :
Harrey bro usko pura video herera Ani balla video banako bhayey huney .
2026-09-06 05:57:53
33
jay_____sunar30
🌀🩵[🇯 🇦 🇾]♥️[🇸]👑=•• :
majja aayo reply sunda🤪🤣
2026-09-06 09:50:35
0
susmitapokhrel1
Šûș Mïťå Pôkhäřęľ :
Hoina bro sabai video hernu hola naramro vanako xaina yo highlight lekhnya manxya ko fault ho 🙏
2026-09-06 05:59:52
12
chandakhadka7gadal
🌜 chanda 🌛 11:11 :
ma vai ko fan.. 🖐️🖐️but yo kura chai alli chitta bujhena hai ayus ly direct pidep haru sang nai kura kani garera Rahat haru dine ra uniharu ko gunaso haru bujhna khoji rathyo..so asto vanya ho Rahat dine ko pani ta Atma santusti milna pareo ni ... 👍❤️
2026-09-06 06:07:43
22
imaht__kyangpole__henna
रेमुको 🔥मामु ♥️🕊️ :
आयुषले भनेको ठिकै हो bro🥺you have to watch full video
2026-09-06 07:12:13
12
ishworiaryal8
❣️🧿🧿Ishwori Aryal863🧿🧿💞 :
मजा आयो कुरा सुनेर भाईकाे
2026-09-06 06:16:50
18
prakcash.03
Prakash :
Saii hoo😂😂😂😂😂
2026-09-06 05:42:08
0
swoopna_ciza
Neywarni__ciza🥀💗🦚 :
I’m not his fan but in this topic M agree with ayush becoz Tya dherai pidit haru Ko Gunsooo Ako vdo haru dekheko xu pidit vhanda pani napidit vhako haru le rahat lageko x re pidit haru le rahat pako xaina re maximum thau ma so he is correct in this time usle name list banaera tyahako pidit haru lai rahat badeko x & m happy ki usle tesari rahat Badyo tyaha ko each person haru lai…. Hukumad garera basne manxe haru pni xan local thau haru ma & he is correct in this time ramro garne lai ramrai vhanu prxa naramro garne lai naramro nai….
2026-09-06 07:04:26
2
lines644
Nirdosh✓ :
आयुश आफुमै एउटा Content हो अनि उस्लाई content खोज्न जान अन्त जानै पर्दैन त्यसैले गर्ने लाई गर्न देउ कोठामा बसेर खुट्टा तान्न सजिलो छ तर 😏
2026-09-06 06:58:48
7
poojaxettry211
puzu88 :
Dai Usla sarkar lai kai vnya xaina usla tw tya ko manxay la garako kam ko barama vanya xa bugarw video banaunus. Sapai video ramro lagxa tapai lai bt to ramro lagana
2026-09-06 06:22:33
8
moons8109
Moons :
100%Saii hoo
2026-09-06 05:56:11
13
dddr632
सत्य :
1000%
2026-09-06 05:57:25
6
rangerover588
Range Rover 🇳🇵💙 :
Well said
2026-09-06 05:44:05
5
haramimomodamisoup
Music lover :
Maile bhaneko contain creator ho bhanera
2026-09-06 05:47:15
6
lgirl4212
🎀 :
sabai kura lai negative way ma lina jaruri chaina. tapai pani ali badi nai boldai hunu huncha aajabholi..
2026-09-06 06:20:26
4
To see more videos from user @activenepalitaskforce, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About