Men dono games kheilti hun or Muje dono Pasand hein 🙂
2026-09-06 10:42:27
13
𝑭𝑨𝑻𝑰〽️𝑨 :
API PUBG KYU DELET KI 😫
2026-09-06 07:49:08
6
☠︎ 𝙎𝙝𝙞𝙠𝙖𝙧𝙞 𝟯𝟭𝟯 ☠︎ :
PUBG mobile on top
2026-09-06 06:42:58
19
ᴀʏʟᴀ ᥫ᭡ :
kitny $ Mily han
2026-09-06 07:40:39
14
. :
hum third-party games ko support nhi krtey hum pubg sey royal hain
2026-09-06 11:13:29
2
ᵐꜞᔆᔆ᭄ Qᴜᴇᴇɴ✿࿐ :
Game name ?
2026-09-06 07:37:48
4
Lucky 🤞 :
Pubg say high iq level game nahi hy
2026-09-06 08:57:36
1
BS khan :
sister apki apni marzi hai kelni ki
Mai PUBG bi kelta hoo , The last of us and uncharted games bi achi hai kel lo story type games hai
2026-09-06 09:10:30
1
حــمــــاد 🕊️ :
sister PC per ya mobile
2026-09-06 06:45:45
0
Muslim JUTT :
PUBG bilkul he chor di hy Kya 🙂
2026-09-06 07:28:47
2
H͜͡A͜͡A͜͡D͜͡I͜͡ :
Jo b hai sb game khel k kuch time bad banda bore ho jata h but pubg se kabi b banda bore ni hota
2026-09-06 09:24:08
0
itx_shabir :
le me who play both games 😂 or is game ko bhi max level pr le gaya hu and to be honest game mazy ki hai bohot or pubg or is game ka comparison band karo qk dono games different hai ek dusre se
2026-09-06 07:11:51
0
Ali Virk :
ap great hu 😊
2026-09-06 06:41:54
0
Chaudhry Saqib 💞 :
چاہ
2026-09-06 10:59:02
1
Decent Gaming :
game name?
2026-09-06 09:41:43
1
M (❤️🩹) S❣️999 :
pubg se behtar Koi chij Nahin ki aap khud khelo dusron ko peene mat do okay
2026-09-06 09:41:59
1
☠︎ 𝙎𝙝𝙞𝙠𝙖𝙧𝙞 𝟯𝟭𝟯 ☠︎ :
bekwas ha
2026-09-06 06:42:47
3
Nimra nimo :
Many khyli but koi faida ni sorry 🥰🥰
2026-09-06 14:39:01
1
꧁✨❤️𝘽𝑟𝗈𝑘𝚎𝒏❤️✨꧂ :
hahaha pubg best
2026-09-06 09:51:41
1
K O J A 🫠 :
mane download ki thee par ye bohat heavy hai to mobile heat up hojata tha to mane del kardi thee
2026-09-06 17:40:27
0
Mr_FAaNi :
Es ka koy fidah. ha?
2026-09-06 18:06:48
0
🇵🇰TE๛PANDA๛YT🐼 :
Dollar ka mamla hai babu 😂
2026-09-06 18:29:43
0
To see more videos from user @chzoeyt, please go to the Tikwm
homepage.