M.phil English Linguistics
10 years teaching experience
still jobless😳😢
2026-09-06 14:54:46
9
Sana :
same m.phil education cgpa 3.68
2026-09-06 09:37:06
7
itsnirooo77 :
brother don't worry all we are in same situation Allah pak behtar kary ga
hmm sb is chiz ko face kar rhy
apka subject konsa h
2026-09-06 11:50:40
167
innocent 😇✨ girl :
I understand with you brother..
job's ni hn hmry lye government ki .
2026-09-06 14:25:25
3
Prime_kicks 🌎 :
mera msc zoology hy teaching b ki m ny
phr job lage sath MPhil b
phr m business start kia sirf 50 hzar sy
tb ja k feel hoa degree ka pesy sy koi lenaa dena nahe
education khud business hy
degree sy behtar hunar hy
chahy karobar ka ho ya chahy koi kam ka hunar
2026-09-06 18:45:39
1
Tassawar Hussain :
M.Phil Sociology
jobless
fully depressed
Best of Luck dear
2026-09-06 10:23:48
8
bint hawa :
ma khod Ander sa jase mar chokhi ho jase itna depression hota ha mojye har any wale din ma private jao to Waha 8.10k sa zeda salery dety nhi mane b bs English ka howa ha
2026-09-06 14:49:52
23
Al😶ne :
میں نے ایم ایس سی کمپوٹر سائنس کیا ہوا ہے اب تو طلاق بھی ہو گئ ٹیچنگ 8 سال کی اب دل نہیں دل ہے کوئ اچھی جاب مل جاۓ
2026-09-06 12:50:56
49
𝗛𝗔𝗔𝗙𝗜 ◉‿◉ :
bahi ap PHD ka lia scholarship ka lia apply kro ... Europe ma .. and wha AP part time ma teaching kijyga .. inshallah you can get too much better in your life 🧬..
2026-09-06 09:48:19
49
zara :
hm bhe MPhil kr k rul rhy private main 10,12k ki job kr rhy 🥲🥲 MPhil main 3.67 GPA
2026-09-06 10:11:23
17
princess.... :
same situation
2026-09-06 08:13:01
8
🌹 :
mny b 2022 m m.phill Kia top Kia or osky bad jobs hi Ni ai😭😭
2026-09-06 10:45:27
13
fari :
Chotay bhai ye logo ki addat he
2026-09-06 16:14:08
7
user4087362539681 :
M. phil kis subject mein ha apka?
2026-09-06 09:36:25
9
Ali1503 :
brother go for online earnings, I myself fo have M Phil degree in English, private teaching is an opium, I have been teaching since 2014, but from private teaching, nothing in hands, but when I moved to online work, earning well. Earning in today era, is not an issue,
believe me sir
best wishes
2026-09-06 12:19:52
5
mano 🦋🥀 :
allah kamyab krah ameen
2026-09-06 09:52:42
8
🦋Bint e Momin🦋 :
Ham logon NY taleem iss Liye hasil nai ki hm jobs kren ya paisy kmaen hmari taleem NY hmen bht kch diya hai hmen ikhlaq sikhay hmen Bron ki izzat krna sikhaya achaii braii me frq sikhaya emandari sikhai insaf krna sikhaya or sab Sy bri bat hmen taleem NY iss qabil bnaya k hm any wali naslon ko khuddar bna sken unhain zindgi ka asal maqsd bta sken hmen proud hai apny AP py hmari taleem NY hmen acha insan bnaya
2026-09-06 08:29:49
15
JuTTi❤️🧕🌸 :
haha aaj kl k yhi hlaat Pakistan MN idr degree ka koie faida nhi
2026-09-06 10:09:14
7
Ayizal noor :
Yahan ho purane permanent teachers bethy Hain wo retire hongy to hi young Jo Hain unko job mily gi jab job ke liye apply karo to kehty Hain Apke pass experience nai hai experience Kahan se aye ga koi rakhy ga to aye ga jinke pass hai experience unko bhi Kahan rehne dety Hain sifarshi bhi bharti Hain jiski koi Jan pehchan nikal ayi usko rakh lety Hain
2026-09-06 10:19:53
8
Ayesha Warraich 😎 :
bhai don't worry inshallah Allah Apko boht kamyab Kary ga ....Allah ny har ek ka time mokarar kia hova ha .....Allah kabi bi kisi ki mehnat zaya nhi karta ....or next PhD ky liay scholarship par apply Karin .
2026-09-06 12:09:32
2
maria khan :
same condition
2026-09-06 10:45:20
2
Sr :
Ohhhh same, my reflection
2026-09-06 09:52:09
1
M Naeem :
inshallah
2026-09-06 10:24:33
1
ز سے ذین :
same.. 🙂💔
2026-09-06 10:10:26
1
Azhar Mahmood Khan Niazi :
God bless you 😇
2026-09-06 10:23:52
1
To see more videos from user @adveedwrites, please go to the Tikwm
homepage.