Tax tireko media haru le sahi news dinu parxa media vaneko desh ko 3 khamba ho but tye media haru nai paisa ko paxi lagera fake news haru didai xan vane soja janata haru k garne aru ta aru bidesh ma baseka nepali daju vai dd bahini haru k garne tye fake news sundai basne ho
2026-09-06 13:07:35
0
P🌸Sherpa :
This is 21st century new govt new rules 🙏🙏new ideas great salute 🫡 time to change 🇳🇵 Nepal.
2026-09-06 16:30:37
1
Gopher :
Sarkari media ra facebook ma farak cha. Nepal ko thulo population aba facebook ma shift bhaiskya xan. Nepal matra haina aru country haru ma ni timely update haru facebook,X jasto platform ma lekhne garxan. Tara TV media ni exist garxa.
2026-09-06 17:10:49
0
『OG』٭MaMa٭ :
yakdam ramro kaam good job RSP jaya Nepal🫡🫡
2026-09-06 18:02:49
0
𝐒𝐚𝐠𝐚𝐫 𝐊𝐮𝐦𝐚𝐫 𝐑𝐚𝐢 :
निरंकुशतन्त्र को सोच मा सरकार छ, तर टिक्दैन।
2026-09-06 11:29:44
19
S.𝐩ₐᵤ𝚍ₑᄂ♍ :
अब नेपाल उत्तर कोरिया
2026-09-06 11:39:58
29
DeAR ❣️LiFE😘 49 :
ab banda gare vayo ta Hawa sunnna Paine Vai halyo Ani kin chahiyo Aru media ab susasan aaune vayo ab
2026-09-06 16:56:29
0
Rosann hang :
Today Media is Not Fair dude
Example Like = Rato pati, Jana Asta, Setopati......
2026-09-06 12:32:29
0
Shrestha :
कुन सार्वजनिक मिडिया नेपाल टेलिभिजन कहाँ देख्नुहुन्छ तपाईँ🤣🤣🤣 जब कि टिभी हेर्न छोडेको १० वर्ष भइसक्यो।
मान्छेले टिभी हेर्दैन
सरकारी समाचारपत्र अपडेट हुँदैन।
निजीले तमासा मात्र गर्छ त्यही भएर होला नि
2026-09-06 11:31:10
7
M@dhu🍀Stha :
जुन बाट गरे पनि सही सत्य हुनु पर्यो
2026-09-06 10:41:40
13
Diwakar Aryal662 :
dollars
2026-09-06 16:05:48
0
madan🪖 :
तिमीहरू गलत समाचार failauxa अनि 🥺
2026-09-06 16:07:30
1
Roshan Lohani :
तमासा कसरी भयो भाइ ??
2026-09-06 15:44:29
0
kamalsinghmagar :
सरकारी मिडियामा त छिरी सके !
2026-09-06 11:07:14
3
Neo :
Yo bhae ko Jaagir jaane bho aba
2026-09-06 09:50:00
2
Bikram_Flynn :
ayle ko media ko chartikala hernu Bhako xa flood ma sabai sampati family loose gareka Lai goira hajur Lai ayle kasto feel Bhako xa bhanera sodgxan k yo ramro ho ?
Ani yesto kura ko bare ma chai kina video banauna hunna content ko lagi sarkar ko birod na garau aafno kaam ma focus garam change bhaneko ekai din ekai xin ma aauna hoina sabar ko fal mitho hunxa
2026-09-06 17:46:52
0
Jagannath Bhattarai :
सरकारी मिडिया बन्द हुदैन,तर दलिय पत्रकार को विस्वास घटेको हो
2026-09-06 11:35:30
1
Sushant Baraeely🪶 :
दाई यस्तो बिषम अवस्थामा सहि सुचना सम्प्रेषण गर्नुमा के नराम्रो छ? कसरि तमासा भयो?
2026-09-06 11:20:49
0
nirm@nthapa5 :
यो डर लाग्दो बिषय हो।सरकारको अभिलेखमा आउनुपर्ने महत्त्वपूर्ण कुराहरु व्यक्तिको पहुँचमा जान थाले। देश देश रहदैन।
2026-09-06 09:38:15
1
राम्री त छैनौ तेइ पनि i_ :
एकदम राम्रो, पत्रकार भएसी अलि सहि कूरा देखाउनु पर्यो नि जहिले हावा आफवा फैलाउछ सहि news दिने media हरु कमाई छन्
2026-09-06 16:25:57
0
. @nish 😊 :
K ko tamasha eaa
2026-09-06 18:25:51
0
🕉️Independent🚩 :
अहिलेको डिजिटल मोडन जमानामा टिभी र पत्रिका हेर्न छाडिसके। mobile को screen scroll गर्दा जे अगाडि आउँछ त्यही हेरिन्छ। चाहे त्यो प्राइभेट च्यानल होस् वा सरकारी
2026-09-06 17:03:06
0
Mahesh roka chhetri ✓ :
good balen
2026-09-06 16:58:30
0
Anup Kandel :
k KO tamasha.. Timra baa Haruko party KO ta patrakar sangathan nai chha ta ..
2026-09-06 17:52:50
0
Sagar Gorkhali :
तिम्रो बल्ल चेत खुलेको होला। अरूले पनि पार्टीगत समाचार सम्प्रेषण गर्छन्, तर आफ्नो पार्टीको मिडिया हो भनेर खुलेर नामकरण गर्दैनन्। RSP ले चाहिँ नाम राख्यो, त्यति मात्र फरक हो। हाम्रो नेपालमा ९०% जति गोदी मिडिया त छन् नै, यो कुनै नौलो कुरा लागेन। तर आफ्नै सरकारी मिडियालाई प्रवर्द्धन गर्नु पार्टीगत स्वार्थभन्दा माथि उठेर हेर्दा राम्रो कुरा हो।
2026-09-06 18:36:13
0
To see more videos from user @himalkhabar, please go to the Tikwm
homepage.