@dmtfareehagondall: Kal tk jo meray naam sy itna content nikaalty thy… aj mera account ban hua to meray against videos kyun? 🙂 #dmtfareeha #freefire #garenafreefire #freefire_lover #free_fire

Fareeha Gondal-02
Fareeha Gondal-02
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 06 September 2026 11:10:39 GMT
39175
4113
442
40

Music

Download

Comments

sada_sa.16
RAUF ᥫ᭡ :
apky pass har sawal ka jawab kesy ajata ha 😳
2026-09-06 15:46:31
16
daffy_001
Oscarzzz :
sare rank pushers unfair Hain Guyzz 😂😭 ye bhi
2026-09-06 17:18:48
1
nv_seen
𝐀𝐦𝐲♡ :
yo it's not that deep
2026-09-06 11:13:15
29
kakashii5195
𝙆𝘼𝙆𝘼𝙎𝙃𝙄 𝙀𝘿𝙄𝙏𝙎 :
AP ki mehnat zaya ni jae gi
2026-09-06 16:32:28
3
blade.5065
🥵𝐁𝐋𝐀𝐃𝐄𝐘 𝐗𝐃🫥 :
ywr rufe ko ye baat kaise samajh me nhi ati ke kesi creator ki 8 saal ki mehnat ko unfair bole ossne ye sb start ki aur ab ro ro ke aur views leraha hae fareeha api hm sab apke sath hae full support from kpk ap plz peche mat hatye kioke start inhone kia end ham karenge hm sab inko dikhayenge ke apki din raat ki mehanat ko unfair bolne ka anjaam kia hota hae api ap ye ik sec keleye bhi mat samjhe keh ap akeli ho hm sb apke sath hae chahe sari dunya apke khilaf kio na hun from kpk jitna pyar pehle tha osse ab zyada karenge apko inko ye sb majak lagta ahe ke 8 saal ki mehnatt ko yo hi unfair boldete hae kch views or paise keleye apki tarh ham ne bhi ye rufe se expect nhi kia 🥺🥺 stay strong we all are with you you are a true champion for us
2026-09-06 11:26:46
17
noor09098989
Dʀ_Kɪᴛᴛʏ⁛ :
api bhut strong ho ap inshallah unban hojay ga apka account or dusra jisy allah izat dy uska koi khuch ni kr skta big fan api ❤
2026-09-06 12:48:12
1
fabeeha_gondal
FABEEHA 🌸 :
😂😂 GEO LEVL FAREEHA APII 😂
2026-09-06 11:18:09
7
amipreetieshttt
Lyspnaa :
Api don’t be sad agar inko zyada pata k unfair ha to boldain k unfair treeqy sy e record break kr k dikha dain 🙂
2026-09-06 11:47:45
7
nomimalik8484
IBRAR FF🥱 :
I love you DMT FARIHA 👑
2026-09-06 13:32:16
1
zeeshanmalik9349
Zeeshan Malik :
freeha tell me this app boltay ho aik match 6 mint tak jata hi to 77*6=462 then 462 takseem 60=7.7 hours to 4 hours main kasay khell layy 77 match ❌
2026-09-06 14:59:50
0
hamzamastan7
ɪᴛꜱ__Hᴀᴍzɪɪ♡︎ :
muhtarma leave ignore kare in jaise logo ko
2026-09-06 12:05:54
2
pak..gamers804
PAK GAMER 🦅 🔥 :
Koi janta hn ya bhol gye Muje? 🥀💔
2026-09-06 14:19:34
13
whatanime8
editer next level ❣️ :
Behan ya akher me kia ta 😁
2026-09-06 14:29:58
2
islamica94
Islamic teaching :
sister in ko ignore kara karo ye bus apna content nikalne ke liye doosro ki salo ki mehnat nahi dekhte agar gold medal trick unfair hoti to gareena ise game me lata hi nahi ignore karo inhe🥰
2026-09-06 15:01:44
2
srv.captain4
SRV〆CAPTAIN :
ma new boy creator hu🥺🥺🥺
2026-09-06 18:07:57
0
gamergirl480
GUL BANO 🌸 :
baqi sb Kuch choro Mai to ye dekh rhi thi rikshaw pr 😂utr kr bnde ko mara phr beth gayi phr mara phr bath gai wah Kya seen hai 😂 sis
2026-09-06 11:19:01
4
not_ur_aqeel7
عقیل~♛ :
Mam apny bola tha apni video ma KY ab prime 8 ka badge permanent rkhongi V badge nHin ab kaya hua.
2026-09-06 16:10:54
3
To see more videos from user @dmtfareehagondall, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About