@nazskenyang: Bila perempuan start suruh rate pasal diri dia..Memang kena standby REDMI Note 17 Series with 10000mAh bateri! Cas sekali boleh tahan 3 hari, baru selamat nak chat panjang-panjang. @Xiaomi Malaysia #XiaomiMalaysia #REDMINote17Series #CasSekaliTahanTigaHari #TitanPowerGoMax
Nasz Kenyang
Region: MY
Sunday 06 September 2026 11:57:41 GMT
Music
Download
Comments
Cik Velvet :
englishh power 😁😁😁
2026-09-06 12:45:46
6
Nasz Niaga 🍂 :
MANTAPP!
2026-09-06 12:12:13
27
frishz :
video ni fyp maknanya ape guys🤔
2026-09-06 15:30:23
5
syahzzz⚡️ :
hujung ii mesti sad siket ehh💅🏻
2026-09-06 12:48:12
6
Ayuz :
Ayat last Nasz x pernah x power...trbaik👍👍
2026-09-06 13:53:05
5
pudin aqmar :
mantap naszky bole tak kalau nk lagi shortdrama mcm nie🥹
2026-09-06 12:33:14
5
Penjawab Awam :
Glowup ira kazar 🤣
2026-09-06 12:25:02
4
尺卂千丨Ɋ🎴 :
lagi “ bang nasz bila update vdeo baru
2026-09-06 12:22:32
1
SHAHZ 🤘🏼 :
Ayat padu siaw 😭😭😭
2026-09-06 16:47:29
1
Katak Puru :
Nasz pakai tu jam jenama apa ek ??
2026-09-06 16:04:58
1
nudd------ :
woo kenapa jadi garang suara tetibe tuu🤣
2026-09-06 12:07:13
1
∆diaz MuhammaD :
jarang xpadu🔥🔥🔥
2026-09-06 14:58:59
1
rosnizam2653 :
terbaik
2026-09-06 16:30:18
1
SyazaSahrin :
lambat lahh nasz lalu, dah kol 1:09am i still scroll tt. ok dah boleh tidur since video dia dah lalu 😅😅
2026-09-06 17:10:32
1
AKAK MALAS LAYAN ORANG GILA. :
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAAHAH
2026-09-06 12:07:33
1
teacHer Hana :
I like
2026-09-06 19:24:07
0
☠🅗🅤🅝🅣🅔🅡☠ :
2026-09-06 12:03:06
1
F....rulEz...n :
fyp
2026-09-06 20:38:12
0
~doesn’t exist 🍃 :
Ayat last mesti Padu awesome ☺️
2026-09-06 19:16:46
0
🛑MoHd ShAmSuL🛑 :
kecek ore putih der 😂😂😂
2026-09-06 13:07:43
2
Amirul :
oh my English 🤣
2026-09-06 13:33:23
1
Nurul :
bertuah la 😏😏
2026-09-06 13:41:16
1
🎭 ᵢ'ᗰ ZₐTᵤL 🎭 :
👍🏼
2026-09-06 14:04:38
1
To see more videos from user @nazskenyang, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.