@naina_thv: [Part : 47] Faaaaaaaah 😭🫶🏻 Thank you Soo much guys for 55K family 😘🤎 Allah mujy esy he kamyab karty rahy or mery haters ko mazeed jalay Ameen 🤣❤️ #jeonjungkook #fypviralシviral #growviral #jungkook #fyppppppppppppppppppppppp
appi jo bhi ho aj ka part kmal ka tha wallah dil khush krdiya ty tysmmm😭💋
2026-09-06 18:41:01
1
✧♡§å®Då®Ñ¡♡✧ :
last wala seen acha tha amazing yn or teahgyung ka 😂 amazing part 💯💖
2026-09-06 14:22:11
2
Imman fatima :
hn last wla scene waqaiii kamal ka tha "ap dance kryn apki tangien me khud torun gaa"
2026-09-06 16:48:24
3
@miss _ pretty 😍 :
amazing part API please Thora sy long upload kiya karo plz
2026-09-06 14:14:52
1
im.queen 👑🦋 :
zabrdst part .... yeh jk ny kush ziyada hi nhi kr diya mjko to Mano KY liya bura LG rha ha jb wo pic dhky gi to kia ho ga .... ..... choti Chachi ki jaga Mano hi dhk lay to maza hi ajata .
2026-09-06 18:03:10
2
khan :
nona amazing part but yrr last wala seen maza ka tha bas asa banda Chahiye Nona me apse naraz hu yr phr sa sad krahe he story yr kuch din kaliya tu happy rakha😭🥰😂
2026-09-06 17:35:38
2
𝓐𝓫𝓮𝓮𝓱𝓪🥂 :
hyee sadke jaon api jan jaldi part deya kro wait nhi hota hum s
2026-09-06 17:32:01
1
KIM IZAA ♡ :
Hume ye scene bhut acha laga inka kyu ke jb man pasand shaks samne ho tu sb kuch bhol jata ha bs vohi or uske pas hone ko tarsta ha ke bs vohi uske alawa koi na ho niyat badal jati ha or dosre ko bhol jata ha 🥰🫠🫶
2026-09-06 17:45:06
2
✧علی عباس 🏴 :
new twist 🤞 ab ya choti chachi pata nahi kon sa boom phorna wali ha 💥
khair part buat acha tha nona 💗🌷👀 agar tea ko pata chala to yn taras jaya gii teayung ka liya jasa teayung tharpa tha 😩🥺
(TEAYUNG KO APNI MOHABAT PA PURA YAQEEN HA) YA "ALFAZ" KHAIR yn ko kon sa us sa ( MOHABAT) ha 😌🔥🥺😭👀
2026-09-06 17:38:12
1
حرم 💕 :
yai yn or jk Ka Kuch samajh Nahi Ata 😭🙏🙏🙏🥀🥀🙏🥀 but sure agay a Jaye ga
2026-09-06 17:14:29
1
⎯꯭̽🌷⊱ 𓆩𝑴𝑶𝑯𝑻𝑨𝑹𝑴𝑨𓆪,𝆺 :
taehyung keh raha ke agar kareeb dekha to jaan nikal lega 😭🫶🏻 Lekin agar wo hug or cheeks pe kiss wali pic dekhi itni kareeb to phir kya hoga 😭😭😭
2026-09-06 15:42:58
3
𝐒𝐇𝐈𝐅𝐀★ :
Nona, ta kho dera khanda kaway, dalta mong ta kho na pohegi che sa rawan di y/n Ao da Jungkook pa haqla che fikar wakram, ka Taehyung ao Mano ta malooma sho no 🥲😭
2026-09-06 17:25:42
0
𐙚ོᕼᗩᗰᑎᗩᥫ᭡ :
ғɪʀsᴛᴛᴛ
2026-09-06 13:54:29
2
phatani hu🤭💓 :
ya kesa faaaaah ho gaya chachi 😩
2026-09-06 20:26:35
0
Bangtan girl :
very very good 😊😊🫣
2026-09-06 19:20:02
0
black rose :
ameezing part 🤭😩
2026-09-06 18:31:31
1
black rose :
nona apny ye part Dalete Kiya tu khud apny hatho Sy apky hath tor du gi😁
just joke😂
2026-09-06 18:32:24
2
To see more videos from user @naina_thv, please go to the Tikwm
homepage.