@aurelien.froissart: I met the BEST trumpet player in the world.. but the POLICE came to surprise us👮♂️😅 . thanks @Ibrahim Maalouf for joining me 🙏🎺 . This lebanese song 🇱🇧 called « Habbaytak Bessayf » by the great Fairuz brings me tears everytime. . Here are the original song lyrics : . « In the cold days and in the rainy days when the pavement is lost and the street is flooded comes this girl from her old house and he’d leave and forget about her and she fades under the rain i loved you in the summer i loved you in the winter i waited for you in the summer i waited for you in the winter and your eyes are the summer and your eyes are the winter and the day we met my love is far behind the summer and the winter the stranger passed by gave me a letter written by my beloved with sad tears i opened it up its letters are scrambled and days have passed and years have split us apart and the letter’s letters were erased by the rain » . #fairuz #habbaytak #habbaytakbessayf #piano #trumpet #ibrahimmaalouf #lebanon #🇱🇧
Je ne comprends pas pourquoi la police a se comportement c’est pourtant un moment de communion musical 👏🏻 à vous et à Ibrahim malouf
2024-09-23 16:00:31
422
Lina :
God bless Lebanon and the Lebanese people 🇱🇧 spreading joy through music 🎶 ❤️🙏
2024-09-24 10:48:14
79
Ou :
Je ne comprends pas c’est quoi l’intérêt de mettre un piano en libre accès dans ce cas là
2024-11-24 13:05:41
168
Stef87 :
Que bonita es la música! Puede curar muchas heridas ❤️
2024-09-25 09:16:54
121
Fat en cuisine :
et le piano sert à quoi si ok a pas le droit d en jouer, à décorer ?
2024-11-26 08:49:41
80
amar.ik :
Le voleur vole votre argent ,le politique vole votre bonheur
2024-09-29 18:46:12
63
ouass28#@ :
😭😭😭😭😭🙏 la paix pour nos freres et soeurs libanais et palestinien
2024-09-25 22:02:53
38
Lau laury :
lo estaban sacando ?????.. si la musica es lo mas lindo..sobre todo cuando si es musica..
2024-11-26 14:37:59
45
Feriz. M :
Das Leben kann schön sein
2024-09-25 21:09:27
50
Luna CARDOT :
pk ils mettent un piano et à chaque fois ils disent on arrête... j'y suis souvent à celui de St Lazare, c'est contrariant... ça fait du bien aux gens en plus
2024-11-25 08:18:14
107
theblueflame435 :
non c'è potere più forte della musica per unire tutto il mondo.....bravi ragazzi👏👏👏
2024-09-26 14:51:51
12
aroldowilsonfuchs0 :
E como sempre o Gov tirando a Liberdade do Povo na Música... Deixe os Jovens Conhecer uma linda Canção...
2024-11-24 22:01:11
19
Samia Yousfi :
💔💔Avec ce qui arrive au Liban après Gaza et la Cisjordanie 😭😭
2024-09-25 17:55:14
22
christosraptis986 :
Όταν οι νέοι ζωγραφίζουν την ζωή με μουσική & αγάπη.
👏🇬🇷💖🌹🌹🌹💖🇬🇷👏
2024-09-26 11:24:07
5
Kiki la praline :
Je comprend pas pourquoi la sncf met à dispo un piano !?!?!
2024-10-04 14:58:48
23
ALWAN 02 :
c'est pas la police...un agent de sécurité plutôt
2024-09-25 12:45:31
2
Shirin Suvanova :
добрые люди вы не покидайте нас♥️
2024-09-25 23:54:05
21
Nina 🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇫🇷هناء :
ربنا يحمي بلدي لبنان 🇱🇧 وشعب لبنان 🇱🇧
2024-09-24 19:36:02
141
malone :
La classe à l’état pure bravo messieurs 👍🇩🇿💓🇵🇸🇱🇧💓💓🇱🇧🇩🇿🇵🇸
2024-09-25 18:39:03
8
Mardhiyah :
fallait pas mettre le piano là-bas, dans ce cas 😂😌 bonjour de la malaisie ❤
2024-09-23 16:02:03
57
mii062200 :
et c'est en France qu'il interdise et demande d'arrêter !!😱 je ne reconnais plus mon pays 🥺
2024-10-04 18:19:37
13
🪬Mariela 🍀🇻🇪📿✨💫 :
Que hermosa canción... sus letra me llegó al alma 😳 Oh Dios protege a la Nación del Líbano y a csu gente 🙏
2024-11-08 16:21:00
13
misi-stay🎀 :
el policía arruinó todo mal ahí 😭
2026-02-04 04:01:14
18
To see more videos from user @aurelien.froissart, please go to the Tikwm
homepage.