@itsanthonywassup: Yall should I get it? I have enough money for it. Will it be worth it? #gtaringtone #franklinringtonegta5 #memes #applemusic #fypシ゚viral @phoenixfire2119 @user76663238402 @Imanthonytripke @AndrewAtlas @𝔅𝔢𝔩𝔩𝔞💗 @🇦🇱Edon Bytyqi🇽🇰 @️ @Sean Donnelly @Nikolai @NathanHalsema2.0

itsanthonywassup
itsanthonywassup
Open In TikTok:
Region: US
Tuesday 23 September 2025 22:35:18 GMT
105710
767
49
120

Music

Download

Comments

fastlifejerrick6
FastLifeJerrick :
Can you dip Michael ringtone I want to hear it on your iPhone
2026-05-08 23:33:39
0
welovesigeonpexsigeonpex
✌️ :
no u can get it for free
2025-09-23 22:45:47
303
nyx15171
N̷̘̅̒ÿ̷̨͚̓x̸̳̿ :
Why buy it when you can get it for free🫩
2025-12-14 08:34:30
10
lavishtiger2018
Lavish-Tiger2018 :
I just made my ringtone that for free
2025-09-26 19:15:08
41
thisentireaccisunserious
Preston :
Literally just used this video to make the ringtone
2026-02-16 22:48:10
6
okokman7
🧟‍♂️ :
App?
2026-01-07 20:38:35
0
zsolixx_starr
zsoltzxx :
dont even try to pay for it
2026-04-05 12:35:06
0
scrubdaddy4320
AusGild :
Been my ring tone for 3 years for freee
2026-04-12 20:46:01
0
king.jordan44
king.jordan44 :
App name
2025-10-22 23:46:34
2
cool.dude303
apocalypseArisen :
people still buy ringtones
2026-03-10 20:56:26
4
matthew_93738
👀matthew👀 :
download it
2026-04-08 12:27:56
0
galihsa81
fhldddd :
that free you can hear in lips 106 GTA 3
2025-12-22 05:16:10
0
icyy_504
Josh ྀིྀི :
i got it on my phone
2025-11-28 21:19:11
0
6e4n1e0s
🇹🇷𐱅𐰇𐰼𐰰🇦🇹 :
zedge
2026-04-10 18:04:06
1
bentley.spencer70
@Toxic vibes :
Ye
2026-05-21 00:56:32
0
usery6mc0cguf0
Jolanta Kajetańczyk :
GET ITT
2026-02-09 13:01:18
0
asterisk5937
🏳️‍⚧️ asterisk 🇳🇴-🌀🦋 LIS :
just record it. tons of free ones else where btw to
2026-03-06 00:52:25
1
cstar3300
𝙶𝚎𝚝𝚘 ⚕️ :
Worth it
2026-03-16 02:04:03
0
_drakly_
Лоутаб жoпы :
@lovvich💽
2025-12-18 03:37:08
1
zach.meseberg.12
Zachhhhh :
😁😁😁
2025-09-25 09:51:16
0
44muji
muji ⁴⁴ :
💔💔💔
2026-01-17 11:50:58
0
lamineyam1010
βѕ│Gσcнα🐢 :
2025-10-07 18:03:44
0
dtx06_
⃟ :
“”
2026-04-11 17:15:03
0
dtatalovic011
DE⋊N🦈 :
you actually serious spending money on this🥀
2025-09-24 21:46:36
9
lk_zuna2
L_zunic :
on Zedge free✌
2026-01-08 17:56:27
1
To see more videos from user @itsanthonywassup, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Canım Oğlum, Canım Kızım, Bugün Babalar Günü. Herkes çocuklarıyla fotoğraf paylaşıyor. Kahvaltı sofraları kuruluyor. Sarılmalar oluyor. Ben ise yıllardır olduğu gibi yine hatıralarla oturuyorum. Çünkü bazı babaların evlatlarıyla geçireceği zaman sevgileriyle değil, takvimlerle ölçülüyor. Bir babanın evlatlarını ne kadar göreceğine mahkemeler karar veriyor. İşte insanın içini en çok yakan şeylerden biri de bu. Ben sizi sevmedim diye değil… Tam tersine. Çok sevdiğim halde doyamadım size. Bir baba için en ağır ceza nedir biliyor musunuz? Evladının büyümesini uzaktan izlemek. Sesinin değiştiğini fark etmek. Boyunun uzadığını fotoğraflardan görmek. Hayatındaki önemli günleri başkalarından duymak. Ve bütün bunlar olurken zamanın sessizce elinden kayıp gitmesi… Oğlum… Bir zamanlar elimi bırakmadan yürürdün. Şimdi sesini duymak bile bana bayram gibi gelir. Kızım… Bir zamanlar boynuma sarılıp uyuyakalırdın. Şimdi büyüdüğünü görüyorum. Ve içimde tarif edemediğim bir korku var. Ya çocukluğundaki babanı unutursan diye… Size kızgın değilim. Kırgın da değilim. Aslında insan özlediğine kızamıyor. Sadece bazı geceler oturup düşünüyorum. Acaba kaç üzgün olduğunuz günü kaçırdım? Kaç okul anısını duyamadım? Kaç kez “Babam burada olsaydı” dediğiniz bir an yaşandı da haberim olmadı? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var. Ben sizinle geçiremediğim her günün yasını tuttum. Siz büyürken ben eksildim. Siz hayata karışırken ben bekledim. Siz yıllar kazandınız, Ben yıllar kaybettim. Ve ne yazık ki kaybolan zamanın telafisi yok. Bugün Babalar Günü. Belki ararsınız diye bekledim. Belki bir mesaj gelir diye telefona baktım. Sonra bir gerçeği düşündüm. İnsan bazen evlatlarını kaybetmez. Sadece onların hayatındaki yerinin küçüldüğünü hisseder. İşte bu duygu, bir babanın içinde sessiz sessiz büyüyen en derin yaradır. Eğer bir gün bu satırları okursanız, sizden özür dilemeyeceğim. Çünkü sizi sevmedim diye suçlu değilim. Ve sizden hesap da sormayacağım. Çünkü sevgi hesap tutmaz. Sadece bilmenizi istiyorum; Bu dünyada iki insan var ki, onlar doğduğu gün kalbim göğsümden çıkıp yürümeye başladı. Biri oğlum oldu. Biri kızım. Ve o günden sonra ben artık kendim için yaşamadım. Bugün hâlâ aynı yerdeyim. Aynı sevgiyle. Aynı özlemle. Ve belki de bir babanın en acı cümlesiyle… “Sizi büyürken seyrettim. Ama size doyamadım.” #baba #evlat #viral #viralvideo #viraltiktok
Canım Oğlum, Canım Kızım, Bugün Babalar Günü. Herkes çocuklarıyla fotoğraf paylaşıyor. Kahvaltı sofraları kuruluyor. Sarılmalar oluyor. Ben ise yıllardır olduğu gibi yine hatıralarla oturuyorum. Çünkü bazı babaların evlatlarıyla geçireceği zaman sevgileriyle değil, takvimlerle ölçülüyor. Bir babanın evlatlarını ne kadar göreceğine mahkemeler karar veriyor. İşte insanın içini en çok yakan şeylerden biri de bu. Ben sizi sevmedim diye değil… Tam tersine. Çok sevdiğim halde doyamadım size. Bir baba için en ağır ceza nedir biliyor musunuz? Evladının büyümesini uzaktan izlemek. Sesinin değiştiğini fark etmek. Boyunun uzadığını fotoğraflardan görmek. Hayatındaki önemli günleri başkalarından duymak. Ve bütün bunlar olurken zamanın sessizce elinden kayıp gitmesi… Oğlum… Bir zamanlar elimi bırakmadan yürürdün. Şimdi sesini duymak bile bana bayram gibi gelir. Kızım… Bir zamanlar boynuma sarılıp uyuyakalırdın. Şimdi büyüdüğünü görüyorum. Ve içimde tarif edemediğim bir korku var. Ya çocukluğundaki babanı unutursan diye… Size kızgın değilim. Kırgın da değilim. Aslında insan özlediğine kızamıyor. Sadece bazı geceler oturup düşünüyorum. Acaba kaç üzgün olduğunuz günü kaçırdım? Kaç okul anısını duyamadım? Kaç kez “Babam burada olsaydı” dediğiniz bir an yaşandı da haberim olmadı? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var. Ben sizinle geçiremediğim her günün yasını tuttum. Siz büyürken ben eksildim. Siz hayata karışırken ben bekledim. Siz yıllar kazandınız, Ben yıllar kaybettim. Ve ne yazık ki kaybolan zamanın telafisi yok. Bugün Babalar Günü. Belki ararsınız diye bekledim. Belki bir mesaj gelir diye telefona baktım. Sonra bir gerçeği düşündüm. İnsan bazen evlatlarını kaybetmez. Sadece onların hayatındaki yerinin küçüldüğünü hisseder. İşte bu duygu, bir babanın içinde sessiz sessiz büyüyen en derin yaradır. Eğer bir gün bu satırları okursanız, sizden özür dilemeyeceğim. Çünkü sizi sevmedim diye suçlu değilim. Ve sizden hesap da sormayacağım. Çünkü sevgi hesap tutmaz. Sadece bilmenizi istiyorum; Bu dünyada iki insan var ki, onlar doğduğu gün kalbim göğsümden çıkıp yürümeye başladı. Biri oğlum oldu. Biri kızım. Ve o günden sonra ben artık kendim için yaşamadım. Bugün hâlâ aynı yerdeyim. Aynı sevgiyle. Aynı özlemle. Ve belki de bir babanın en acı cümlesiyle… “Sizi büyürken seyrettim. Ama size doyamadım.” #baba #evlat #viral #viralvideo #viraltiktok

About