@jessejackson83: Stay toxic. 😘 #fyp #fypシ゚viral #fypシ #viral #toxic

Jesse Jackson
Jesse Jackson
Open In TikTok:
Region: US
Monday 10 November 2025 14:23:32 GMT
29116
1236
157
90

Music

Download

Comments

texasdimples2
TexasDimples :
And you didn’t complain one bit 😈😎🤣
2025-12-01 08:53:43
4
perla56698
Cutting Edge E.H💈💇‍♀️💇 :
Hi, from Houston
2026-03-10 02:19:16
2
daddyrenee2
D a D D y fUcKin R eN e e⚓️🥀 :
Jesse i feel like this happend to you before 🤣
2025-12-29 00:35:38
2
gypsylullabye
gypsylullabye :
A woman’s touch isn’t a repair tool. If a man “slips out,” that’s his work to do 🤏 😘
2025-12-26 22:06:19
2
bobbytracht0
Bobby Tracht🎖 :
You still haven’t sent my roses 😂
2026-03-05 23:14:43
2
bamaw04
Bamaw4 :
🤣🤣🤣🤣but did you complain???? Hell no you didn’t!! 🤣🤣🤣🤣❤❤❤❤
2025-11-10 18:06:26
4
vonne_nc
Von Von 💚💙💛 :
2025-11-10 23:53:39
0
shells375
Shells❌ :
Happy Happy Birthday Buddy hope you have a great 🥳
2025-11-22 18:11:44
2
sheilabounds575
Sheboo :
Whoa 💪💪❤️❤️❤️
2025-11-15 01:49:05
2
lovetigereyes2
LOVETIGEREYES❤️ :
Hey Goodlookin....👋😁
2025-11-12 11:09:00
2
katiebug7487
💞KatieBug💞 :
Damn it Jesse 🤣🤣
2025-12-26 16:36:03
1
johannes934
⃟ :
Hi dear 💕
2026-01-12 13:54:34
1
therealpleasureologist
Cyndi changed her name to Sin :
and what a lovely thought sir Jesse🤭😇🤣😂
2025-12-29 11:54:59
2
diamond_6265
💎 Diamond 💎 :
You love it!!
2026-01-25 16:12:56
1
netternae
netta n ❌ :
😂😂😂😂 oh my
2025-11-19 17:30:02
2
southern_mama_bling
Southern Mama Bling :
I washed my hands I promise 😂😂
2025-12-28 13:42:27
2
daddyrenee2
D a D D y fUcKin R eN e e⚓️🥀 :
he went there 🤣
2025-12-29 00:35:22
1
carolinehughes_1973
💞💞💞 💞💞Caroline 💞💞💞💞💞 :
Jesse really??????!!!!!!! LYF🔥🔥🔥💙💙💙
2025-12-28 12:43:13
1
karmend27
Kar :
Happy birthday Jesse, I hope you have a great day and everything goes well, greetings from Spain 💙💙
2025-11-22 12:14:14
2
vonne_nc
Von Von 💚💙💛 :
2025-11-10 23:54:51
1
casey73austin
💫🌸👽Mama Casey💙 :
You think???😂 I can always count on you for a good head shake and chuckle!😏
2025-11-12 04:16:13
2
karmend27
Kar :
🤭fact!!
2025-11-10 15:07:40
2
To see more videos from user @jessejackson83, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Bazı geceler uyuyamıyorum. Korkudan değil. Vicdandan da değil. Sadece içimde bir şeyin öldüğünü duyabiliyorum. Sessiz sessiz. Kimsenin fark etmeyeceği kadar yavaş. Benim bile çoğu zaman fark etmediğim kadar ustaca. İnsan bir gün canavar olmazmış. Bunu öğrendim. İnsan her gün biraz daha az insan olurmuş. Bir sabah daha az üzülerek uyanırmış. Bir akşam daha az merak ederek. Bir süre sonra birinin ağlaması rahatsız etmezmiş. Birinin gitmesi eksiltmezmiş. Birinin ölmesi bile dünyayı durdurmazmış içinde. Sonra dönüp aynaya bakarsın. Yüzün aynı. Sesin aynı. Adın aynı. Ama içeride oturan şey değişmiştir. Ve en korkuncu; o değişimi kimse senden iyi bilemez. Ben kendimi kaybederken önümde oturuyordum. Her şeyi izledim. Her tavizi. Her ihaneti. Her korkaklığı. Her sessizliği. Kendime söylediğim her yalanı. Hatırlıyorum. Çünkü insan başkalarına yalan söyleyince unutabiliyor. Ama kendine söylediği yalanlar kemiklere işliyor. Benim kemiklerim dolu. Yıllardır taşıdığım çürük gerçeklerle. Bazen midem bulanıyor. Açlıktan değil. Üzüntüden değil. Kendimden. İçimde dolaşan şeyin bana ait olmasından. Bu bedenin içinde yaşamaya devam etmesinden. Çünkü ne kadar uzağa gidersem gideyim, onu da götürüyorum. Yeni şehirler gördüm. Yeni insanlar. Yeni başlangıçlar. Ama insan kendi kokusundan kaçamıyor. Çürümenin bir kokusu var. Kimse duymuyor. Ama sen duyuyorsun. Her gün. Her nefeste. Ve bir noktadan sonra temizlenmek istemiyorsun. Çünkü kirine alışıyorsun. Yaran kabuk bağlıyor. Sonra o yara sen oluyorsun. İnsan bazı şeyleri iyileştirmiyor. Evcilleştiriyor. Ben de karanlığımı evcilleştirdim. Benimle yürüyor. Benimle gülümsüyor. İnsanlar bana bakıp iyi olduğumu sanıyor. Oysa yalnızca daha iyi saklanıyorum. Bir gün tamamen kaybolursam, kimse bunun hangi gün başladığını bilemeyecek. Çünkü felaketler bazen gürültüyle gelmez. Bazen yıllarca sürer. Yavaş yavaş. Sessizce. Bir evin duvarlarının içeriden çürümesi gibi. Ve dışarıdan bakan herkes, orayı hâlâ sağlam sanır. Ben de öyle görünüyordum. Ayakta. Normal. Yaşıyor. Ama bazı binalar yıkılmadan çok önce harabeye dönüşür. Kimse fark etmez. İçinde yaşayanlar hariç. #yoonmin #yoongi #jimin #taekook #moodboard
Bazı geceler uyuyamıyorum. Korkudan değil. Vicdandan da değil. Sadece içimde bir şeyin öldüğünü duyabiliyorum. Sessiz sessiz. Kimsenin fark etmeyeceği kadar yavaş. Benim bile çoğu zaman fark etmediğim kadar ustaca. İnsan bir gün canavar olmazmış. Bunu öğrendim. İnsan her gün biraz daha az insan olurmuş. Bir sabah daha az üzülerek uyanırmış. Bir akşam daha az merak ederek. Bir süre sonra birinin ağlaması rahatsız etmezmiş. Birinin gitmesi eksiltmezmiş. Birinin ölmesi bile dünyayı durdurmazmış içinde. Sonra dönüp aynaya bakarsın. Yüzün aynı. Sesin aynı. Adın aynı. Ama içeride oturan şey değişmiştir. Ve en korkuncu; o değişimi kimse senden iyi bilemez. Ben kendimi kaybederken önümde oturuyordum. Her şeyi izledim. Her tavizi. Her ihaneti. Her korkaklığı. Her sessizliği. Kendime söylediğim her yalanı. Hatırlıyorum. Çünkü insan başkalarına yalan söyleyince unutabiliyor. Ama kendine söylediği yalanlar kemiklere işliyor. Benim kemiklerim dolu. Yıllardır taşıdığım çürük gerçeklerle. Bazen midem bulanıyor. Açlıktan değil. Üzüntüden değil. Kendimden. İçimde dolaşan şeyin bana ait olmasından. Bu bedenin içinde yaşamaya devam etmesinden. Çünkü ne kadar uzağa gidersem gideyim, onu da götürüyorum. Yeni şehirler gördüm. Yeni insanlar. Yeni başlangıçlar. Ama insan kendi kokusundan kaçamıyor. Çürümenin bir kokusu var. Kimse duymuyor. Ama sen duyuyorsun. Her gün. Her nefeste. Ve bir noktadan sonra temizlenmek istemiyorsun. Çünkü kirine alışıyorsun. Yaran kabuk bağlıyor. Sonra o yara sen oluyorsun. İnsan bazı şeyleri iyileştirmiyor. Evcilleştiriyor. Ben de karanlığımı evcilleştirdim. Benimle yürüyor. Benimle gülümsüyor. İnsanlar bana bakıp iyi olduğumu sanıyor. Oysa yalnızca daha iyi saklanıyorum. Bir gün tamamen kaybolursam, kimse bunun hangi gün başladığını bilemeyecek. Çünkü felaketler bazen gürültüyle gelmez. Bazen yıllarca sürer. Yavaş yavaş. Sessizce. Bir evin duvarlarının içeriden çürümesi gibi. Ve dışarıdan bakan herkes, orayı hâlâ sağlam sanır. Ben de öyle görünüyordum. Ayakta. Normal. Yaşıyor. Ama bazı binalar yıkılmadan çok önce harabeye dönüşür. Kimse fark etmez. İçinde yaşayanlar hariç. #yoonmin #yoongi #jimin #taekook #moodboard

About