@chjawadd: 🫠 hope #fyp #rajaafam #viral

Chaudhry Jawad ♛
Chaudhry Jawad ♛
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 23 November 2025 17:57:11 GMT
400861
25380
313
3966

Music

Download

Comments

anayafatima0266
anayafatima0266 :
aisa Banda mujhy q NH Mila... mujhy intizar Karany wala Mila
2025-11-25 17:00:17
78
memon_4447
Memon :
Intzar ek azziyt hai, Jane wala kbi nhn lot, ta💔😢
2025-11-25 06:57:40
50
tehmibhutta
tehmibhutta :
What about when she has 100% interest? what uh boys do with her then? Abhi time mil gya tab to time b Ni milta ap logo ko
2025-11-24 10:36:52
56
annaanwer159
Anna anwer :
he clearly has no interest me waiting for his with 0.01% of hope
2025-11-25 13:32:09
5
hurairabutt_
HURAIRA 🐺 :
Ok kar dete unblock next time call time py pick kar lene 😇❤️‍🩹
2025-11-23 18:47:18
37
jiyasheikh211
Jiyasheikh :
Same
2025-11-24 18:01:54
10
hammad.khan0397
Hammad(hadi) :
This is about 6 years ago.she was a wonderful women I loved her very much but my financial condition was not good at that time due to which we could not be together. I did not have a job but gradually now I have everything that her family used to demand but now she is no more(RIP) I'm tired from her memories now I have everything except her 💔 just imagine how hard I work to be successful in my life but 😞😭 I used to work 15 hours a day 7 days a week i didn't take 1 off in 9 months
2025-11-25 20:32:09
9
nadeeem.2580
ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ₪คȡεε𝖒ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ :
✨🥀دوسروں کے سہارے جنازے چلا کرتے ہیں زندگی نہیں🥀🥺😔
2025-11-25 01:56:09
5
alibutt6700_
Butt is back👑 :
fainly I am slowly accepted that no one can handle me I deserve to be alone 🥀✨
2025-12-21 18:20:10
5
__usama07__
🌋UsAMA🎭 :
ab Banda Dokh bhe nah beyan kar skta Rishty dar dekh lyty hyn 😆
2025-11-25 19:04:31
4
zeyabo6
Z B R H M :
uff Felling 😌
2025-12-21 15:23:33
2
asimrangi3
MAلIK ÂصIM RÀنGI. :
same situation 😊
2026-01-15 11:16:01
1
khizarkhan731
Khizar Khan :
ھمیں کیا غرض نومبر سے دسمبر سے🖤 ھمیں تم جب ملو گے ٹھنڈ پڑے گی ✌🏻
2025-12-20 17:58:57
3
musheeb05
Mian🔥 :
Intzr ik aziyat ur agr jana waly chup kr ky gya hu❤️‍🩹❤️‍🩹💔
2025-12-19 19:06:10
4
dawoodofficial512
Dawood... :
hayyy mara bhai😭😂
2025-11-23 19:12:35
5
tabrez.naaz
Tabrez Naaz :
same here 😔🥲
2026-01-03 06:36:38
2
hamzi_mughal007
Hمmziii`🕊 :
same to you dear 😔🙃
2025-12-21 16:50:47
4
zohi_editx
zohi_editx🦋 :
same🥺
2025-11-29 18:35:10
2
honeysunny9290
honey :
same here🥺am waiting for him but he is enjoying his life without me
2025-12-22 20:19:33
3
r4rajpoot3700
ح♔ :
I feel ma b is hi time sy guzr rha hu 😌
2025-11-25 17:12:56
3
bilal_01623
LEADER 804💯 :
same here😢
2025-11-25 18:59:30
2
yousafk66.6
" 𝒀𝒐𝒖𝒔𝒂𝒇 𝑲..🖤 :
same to you bro hum tu smajta tha sirf hmara sath aisa huta ha 💔
2025-12-22 19:12:00
2
sm_junioor
JaFFaR :
every time seeing her profile 💔
2025-11-25 20:38:02
2
_shero___
P S Y C H O :
امید کبھی مت چھوڑنا
2025-11-26 00:36:35
2
honey.bee0667
✨Dr.🫀 :
I can understand your feeling's 🥺
2025-12-21 15:02:20
2
To see more videos from user @chjawadd, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Overthinker කෙනෙක්ට ආදරය කරන එක ලේසි දෙයක් නෙමේ මන් එක දන්නවා.. මට ආදරේ කරන අය එවන text එකේ තියන අකුරක් ගානේ මන් හිතනවා.. එකේ අවසානේ තියන imoji යේ meaning එක පවා මන් සෑහෙන්න හොයනවා සමහරවිට google කරනවා.. මන් ආදරේ කරන අය එවන stiker පවා මන් පරිස්සන් කරනවා එවා ආදරේ පැත්තට බර නම් එයාලට එවා කවුරු එවන්න ඇතිද කියලා හිතලා දුක් වෙනවා...ඔන්ලයින් ඉදන reply නැති වෙද්දී පපුව පිච්චෙනවා වගේ දැනෙන්නේ... ඒ කෙනා එවා නොහිතා එවන සම්බාවිතාවය 99%ක් වෙන්න පුලුවන් එත් එ පුංචි දේත් මට සෑහෙන්න දැනෙනවා.. අනෙක් overthinkers ලා ගැන මම දන්නේ නෑ හැබැයි මන් මිනිස්සු එක්ක සෑහෙන්න ලෙන්ගතුව බැදෙනවා. එ අතරිනුත් මන් ගොඩක් ආදරේ කරන අයව මන් සෑහෙන්න විශ්වාස කරනවා. මම මගේ සමීපතම අය ගැන guess කරපු කිසිම දෙයක් සැක කරපු කිසිම දෙයක් වැරදිලා නෑ අඩුම 90%ක් විතරවත් එ සැක කිරීම සාදාරනීකරනය කරන්න හේතු තිබිලා තියෙනවා.. එයාට ආදරේ කරන කෙනාව නිතරම මතක් වෙනවා.. ඒ වගේම ආදරේ කරන කෙනාගේ පවුලේ මිනිස්සු ගැනත් හොයලා බලන තරම් කෙනෙක් තමයි overthinkor කෙනෙක් ආදරෙයි... මන් එක පුංචි දේ ආයේ ආයේ හිත හිත මාව රිද්දගන්නවා නෙමේ එත් මන් හිතනවා මන් මෙච්චර කැප වෙද්දි ඇයි මට මෙහෙම කරන්නේ කියලා ආයෙ ආයේ මන් හිතනවා මන්ම එයාලව සාදාරනී කරනය කරලා හිත හදාගන්න try කරනවා.. එක අතකට මේක මහ මෝඩ වැඩක්... මේ දෙයින් අවසානෙට ඉතුරු වෙන්නෙ දරණු හිත් රිදීමක් සහ හිත් බිදීමක් විතරයි.. එ වගේම එකේ පොඩි toxic ගතියකුත් තියෙනවා මොකද දැඩි ලෙස බැදීම දැඩි ලෙස ආදරේ කිරීම දැඩිව සොයා බැලීම එයාලටත් එපා වෙනවා ඇති.. එහෙම බැලුවොත් මන් වගෙ overthinker කෙනෙක්ට ආදරේ කරන එක අමාරුයි තමයි.. මොකද උන්ට ඉස්සරලාමත් ඕනේ ආදරේ උන්ට අවසානෙටත් ඕනෙත් ආදරේ. ආදරේ,අවදානේ නැති උනාම උන් හැසිරෙන්නෙ අමු පිස්සො වගේ. Overthinker කෙනෙක්ට හරි හැටි ආදරේ දෙන්න බැරි නම් පුලුවන් තරම් ඈතින් ඉන්න මොකද උන්ට බාගෙට ලෙන්ගතුකම් පාන්න තේරෙන්නෙ නෑ. එක පාරටම ඇවිලෙන එක එ වගේම ඉක්මනින් නිවෙන එක උන්ගේ හැටියක්.. හැබැයි එක දිගට ඇවිලෙන්න නිවෙන්න උනොත් උන්ට එකත් දරාගන්න බෑ.. Overthinker අයව තේරුම් ගන්න ලේසි නෑ උන් එක වචනෙකින් එක සිදුවීමකින් කෝටියක් සිදුවීම් මවනවා එ අතරිනුත් ගැලපෙනම එක අල්ලන් හිත රිද්ද ගන්නවා හැබැයි එ එක දේ සිද්ද උන සිද්දිය වීමේ සම්බාවිතාවය හරිම ඉහළයි.. මෙහෙම කියවලා ඔයාලා ඇහුවොත් overthinker ලා සෑහීමටක පත් වෙන්නෙම නැද්ද කියලා උන් සෑහීමකට පත් වෙන්නේ.... එකම එක දේකින් විතරයි උන්ට ඔනේ උතුරන්න ආදරේ ඔව් එකම එක්  කෙනෙක්ගේ ආදරේ විතරමයි...! ❤️‍🩹 #fypppppppppppppppppppppppp #foryou #foryoupage #sachii #trendingvideo
Overthinker කෙනෙක්ට ආදරය කරන එක ලේසි දෙයක් නෙමේ මන් එක දන්නවා.. මට ආදරේ කරන අය එවන text එකේ තියන අකුරක් ගානේ මන් හිතනවා.. එකේ අවසානේ තියන imoji යේ meaning එක පවා මන් සෑහෙන්න හොයනවා සමහරවිට google කරනවා.. මන් ආදරේ කරන අය එවන stiker පවා මන් පරිස්සන් කරනවා එවා ආදරේ පැත්තට බර නම් එයාලට එවා කවුරු එවන්න ඇතිද කියලා හිතලා දුක් වෙනවා...ඔන්ලයින් ඉදන reply නැති වෙද්දී පපුව පිච්චෙනවා වගේ දැනෙන්නේ... ඒ කෙනා එවා නොහිතා එවන සම්බාවිතාවය 99%ක් වෙන්න පුලුවන් එත් එ පුංචි දේත් මට සෑහෙන්න දැනෙනවා.. අනෙක් overthinkers ලා ගැන මම දන්නේ නෑ හැබැයි මන් මිනිස්සු එක්ක සෑහෙන්න ලෙන්ගතුව බැදෙනවා. එ අතරිනුත් මන් ගොඩක් ආදරේ කරන අයව මන් සෑහෙන්න විශ්වාස කරනවා. මම මගේ සමීපතම අය ගැන guess කරපු කිසිම දෙයක් සැක කරපු කිසිම දෙයක් වැරදිලා නෑ අඩුම 90%ක් විතරවත් එ සැක කිරීම සාදාරනීකරනය කරන්න හේතු තිබිලා තියෙනවා.. එයාට ආදරේ කරන කෙනාව නිතරම මතක් වෙනවා.. ඒ වගේම ආදරේ කරන කෙනාගේ පවුලේ මිනිස්සු ගැනත් හොයලා බලන තරම් කෙනෙක් තමයි overthinkor කෙනෙක් ආදරෙයි... මන් එක පුංචි දේ ආයේ ආයේ හිත හිත මාව රිද්දගන්නවා නෙමේ එත් මන් හිතනවා මන් මෙච්චර කැප වෙද්දි ඇයි මට මෙහෙම කරන්නේ කියලා ආයෙ ආයේ මන් හිතනවා මන්ම එයාලව සාදාරනී කරනය කරලා හිත හදාගන්න try කරනවා.. එක අතකට මේක මහ මෝඩ වැඩක්... මේ දෙයින් අවසානෙට ඉතුරු වෙන්නෙ දරණු හිත් රිදීමක් සහ හිත් බිදීමක් විතරයි.. එ වගේම එකේ පොඩි toxic ගතියකුත් තියෙනවා මොකද දැඩි ලෙස බැදීම දැඩි ලෙස ආදරේ කිරීම දැඩිව සොයා බැලීම එයාලටත් එපා වෙනවා ඇති.. එහෙම බැලුවොත් මන් වගෙ overthinker කෙනෙක්ට ආදරේ කරන එක අමාරුයි තමයි.. මොකද උන්ට ඉස්සරලාමත් ඕනේ ආදරේ උන්ට අවසානෙටත් ඕනෙත් ආදරේ. ආදරේ,අවදානේ නැති උනාම උන් හැසිරෙන්නෙ අමු පිස්සො වගේ. Overthinker කෙනෙක්ට හරි හැටි ආදරේ දෙන්න බැරි නම් පුලුවන් තරම් ඈතින් ඉන්න මොකද උන්ට බාගෙට ලෙන්ගතුකම් පාන්න තේරෙන්නෙ නෑ. එක පාරටම ඇවිලෙන එක එ වගේම ඉක්මනින් නිවෙන එක උන්ගේ හැටියක්.. හැබැයි එක දිගට ඇවිලෙන්න නිවෙන්න උනොත් උන්ට එකත් දරාගන්න බෑ.. Overthinker අයව තේරුම් ගන්න ලේසි නෑ උන් එක වචනෙකින් එක සිදුවීමකින් කෝටියක් සිදුවීම් මවනවා එ අතරිනුත් ගැලපෙනම එක අල්ලන් හිත රිද්ද ගන්නවා හැබැයි එ එක දේ සිද්ද උන සිද්දිය වීමේ සම්බාවිතාවය හරිම ඉහළයි.. මෙහෙම කියවලා ඔයාලා ඇහුවොත් overthinker ලා සෑහීමටක පත් වෙන්නෙම නැද්ද කියලා උන් සෑහීමකට පත් වෙන්නේ.... එකම එක දේකින් විතරයි උන්ට ඔනේ උතුරන්න ආදරේ ඔව් එකම එක් කෙනෙක්ගේ ආදරේ විතරමයි...! ❤️‍🩹 #fypppppppppppppppppppppppp #foryou #foryoupage #sachii #trendingvideo

About