@fasz.nadiah: (L!NK SHOPI DI BIO) Kadang tak sempat masak 🥲 Tapi tulah, suami pula suka makan masakan kita 😊 . So Nad terus masak utk 5 hari & bekukan dalam mold tu. Mold tu besar so sesuai utk simpan makanan yg big portion punya. . Cara ni plg efektif utk Nad setakat ni. Ke korg ada cara lain yg lebih baik ? 🥹👉🏻👈🏻 . p/s : Bekas mold warna pink & merah tu Nad b3li dari shopi . Nad ada share l!nk seller ni dekat Telegrm Channel Nad . Klik l!nk di bio 🛒

fasz.nadiah
fasz.nadiah
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 04 December 2025 07:19:03 GMT
8194336
212309
1709
14685

Music

Download

Comments

imnot.ellsim
Ell Sim :
Sebenarnye orang macam ni adalah orang yang sangat rajin dan teratur 👍🏼
2025-12-04 09:58:10
15406
humaira.ummar
Humaira :
Yang cakap x makan lauk beku tu..kalau korang tak tahu tu lauk beku korang makan habis jgk kan?? Tp kalau tahu je macam acah acah tak makan
2025-12-04 10:02:11
18146
m.aidrashidi
wife’H :
“tak makan lauk beku” tapii kalau pi 7e beli makanan CP pon beku jgk alasan ja😂
2025-12-04 11:25:38
6870
takdenama737
takdenama737 :
Bagi aku la . Org yg buat lauk frozen ni org yg rajin. Nk masak bnyk2 kna prepare brg bnyk. Dh siap nk tunggu sejuk pastu bekukan. Bnyk keje wei.
2025-12-04 11:13:10
3614
amore.sky4
amore sky :
meluat la baca komen baik masak hari-2 lebih fresh..ikut diri sendiri masing-2 laa..bukan semua org ada banyak masa terluang..ada yg balik terkejar-2 nk masak lepas balik kerja..igt tak penat ke..kau takleh makan tu kau punya suka laa
2025-12-04 10:11:51
3591
approvedbybelle
Belle :
Korangggg. Lauk beku tak de beza rasa pon dengan lauk fresh. Unless lauk yang letak kat chiller je.
2025-12-04 12:58:16
544
rekomendasiorange
IRTGABUT :
tapi menurutku rasanya beda
2026-01-23 03:39:06
731
asfn291
asfn291 :
Yang tak makan lauk frozen tak payah komen kot
2025-12-04 11:59:30
899
has199005
Haslini Abdullah :
I cannot mkn frozen lauk sbb rasa dia lain. So i prefer msk skit2 je utk skali mkn
2025-12-04 08:45:02
491
ohrnehere
ohrnehere :
Madnor nak semua gen z buat mcm ni, jimat hehe
2025-12-04 08:32:02
626
pelangiakhir
Awan Mendung☁️ :
laki aku ckap,buat ja macm mana pun..klau lauk frozen memudahkan kerja dan masa buat ja..xkisah..janji bolih buat perut kenyang ja dia kata..xmau susahkan bini dia kata kesian,dgn nak jaga anak lagi,anak skolah lgi,hai2 rmh lgi..kitanya dh trbiasa smua tu..cuma dia la xsggup tgk bni susah🤣
2025-12-04 09:39:43
243
baereen_
baereen_ :
Why people confem makanan frozen tp still beli roti canai frozen in market, nugget frozen semua itu. I jumpa kuah dhal and kuah kari siap masak di market yg dibekukan semua licin kat market😅. I rasa good idea je utk frozen sbb xsemua dan nk masak2 terutama yg busy kerja
2025-12-04 11:15:59
311
ardiasyah773
Ayk :
suamiku GK suka lauk begini mau nya yg Bru di masak
2025-12-17 07:43:34
601
asyumasu
asyumasu :
eleh komen acah2 takleh makan frozen.padahal makan kat luar tu ade je yg frozen 😂🤣 acah2 je korg ye😂🤣. abaikan je komen terpaling tu awak. buat je benda yg mudahkan kita.sy rasa benda gini lg bgus jimatkan masa. nanti nk trylah buat mcm ni juga..
2025-12-04 11:26:13
64
nubivagent
— 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒎𝒐𝒍𝒚𝒑𝒊. :
nak buat, tapi peti ais tak friendly macam sis pulak HAHAHAHA
2025-12-04 09:34:54
127
solviqaaaa
tiqa :
if i hv my own house and family later, this will be my choice, very convenient and easyyy, especially for workinggg wifee 😍😍
2025-12-04 11:08:03
50
gurlz1985
ezz :
aku ada je mber laki nk pg masak dan ptg masak ptg,dh la bini kena masak,keje lg,beli lauk lg.semua bini.duit pun bini 🤣.cerewet klu duit dia xpela jugak.
2025-12-04 11:23:45
22
putriadlina79
PutriAdlina :
terpulang pd keselesaan & selera masing². janji semua isi rumah boleh terima. setiap org ada Cara mereka. so Kita raikan shj.. kesibukan Kita x sama, minat pun lain².. terbaik sis.. yg pasti abang sayangg.. 🥰
2025-12-04 12:03:15
13
mamiebendansnowy
西蒂娜比拉 :
Tapi suamiku kadang suka ga mau masakan yang udah masuk kulkas lama:) katanya beda rasanya..
2026-01-20 17:54:03
13
reesofy
ryss :
duduk sorang, mmg buat macamni. sebab rasa buang masa masak hari ii. baik masak terus untuk 3-4 hari. bagus untuk orang yang ada penyakit MALAS HAHAHA
2025-12-04 11:45:52
89
putriseptianiraha4
Putri Septiani Rahay :
rasanya ada bau" kulkasnya tapii😩😩
2026-01-25 14:04:00
72
ciken4lyfe
I’m Eya :
Siapa yg tak suka, husband tak suka , nnek tak suka. Sila diam eh. 😌
2025-12-06 04:26:48
7
rosdiana087
Rosdiana :
kawan saya orang Jepun pon macam tu. sampai ke nasi pun dia letak dalam freezer. dia cakap nasi bagus simpan macam tu sebab kandungan gula dia dah tak banyak macam nasi baru masak.
2025-12-04 11:29:55
1919
n2j006
N2J :
ingatkan komen2 kat TT matsalleh je Ada bunyi2 X lalu mkn sejuk beku... kat cni pun ade ye? fishballs, nugget, sosej, dgn segala mcm fast food kat Malaysia ni mmg fresh to order... g mekdi klu order fish burger mmg Ada sorg staff mekdi dh tunggu kat tepi sungai lembah klang nak tangkap ikan guna tombak😌😂
2025-12-04 12:09:07
28
farahinmaarof
Farahin Maarof :
yg tak makan frozen food diam . jangan komen . diam diam 😂😂😂😂 malas nk baca benda negatif .
2025-12-04 10:37:53
13
To see more videos from user @fasz.nadiah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About