Jos XRP:n tekijät olisivat tehneet tokenin pelkästään saadakseen rahat pois ihmisiltä, niin sen päälle ei todellakaan olisi rakennettu hirveää infraa/muutakaan mitä vuosien varrella on rakennettu. Esim vaikka sopimuksia/siltavaluuttaa jne....👌 Läpinäkyvyys on se avain tässä, millä XRP:n kehittäjät pelaavat tämän asian maaliin/kuuhun.
2025-12-23 19:07:50
6
SiR :
Gracias & Feliz Navidad 🖐🎅
2025-12-24 10:59:03
1
Ke :
Mites nyt😂
2026-01-04 14:36:30
0
Abril Lo Sabe :
2021-2022 sykliä muutettiin entisen 4 vuoden sijasta nykyiseen sykli on 5,4 vuotta. Tämä perustuu ”business” sykliin.Ei olla menossa karhuun😊 härkä vaan tulee vuoden viiveellä😊
2025-12-23 05:22:01
4
subbyhubby7 :
kiitos ryplovideosta pitkästä aikaa🙂
2025-12-25 07:45:53
3
make :
Ite olen ostellu XRP:tä muutaman vuoden ajan, enkä sitä ole myyny pois. Kuukausittain sitä tankkaillu. Luotan tulevaan.
2025-12-24 11:08:21
7
Pohjanpoika :
9 EKP lanseeraa digieuron, mutta moni tuo kryptot kaupankäyntiin paljon ennen sitä. Spar-ketju hyväksyy XRP:n maksutavaksi Sveitsissä jo nyt ja missäs se maailman keskuspankin keskus taas olikaan?
2025-12-28 11:46:42
4
sininen :
Kiitos tästä 💙
2025-12-25 13:52:22
2
hopeahellu :
Kiitos paljon ❤❤❤
2025-12-25 20:38:24
2
jangster1 :
kiitos hyvästä videosta 🔥
2025-12-28 19:08:11
1
sepposipola :
Huippua, viisasta, älykästä analysointia, historiaan, eli toteutuneeseen perustuvaa analysointia.
2025-12-23 04:22:39
1
kaikkionomia :
Kiitos tästä. Hymähdin tuossa "pakolliset" kohdassa 😁.
Oikein Hyvää Joulua ja Kiitokset hienosti järjestetystä joulukeräyksestä.
2025-12-22 12:13:22
1
Tomppana :
Kiitos Henkka! Tämä analyysi vahvisti tietyllä tapaa omaa ajatusmaailmaa - vaikkakin olen uusi kryptoissa ja opettelen vielä ja kaikki mitä kuulee, näkee jne niin pitää ottaa varovasti ja miettiä tarkkaan omia siirtoja - ei tehdä niinkuin joku sanoo! 🫡💯👌 Mut onhan tämä jännää!
2026-01-06 07:45:52
1
Make :
Voisit ottaa kantaa caruna yhtiöön. On outoa että tämä yhtiö pistää johdot maan alle alueilla jossa on vain peltoa ja johon on todistetusti aivan liian kallista kiskoa esim valokuitua. Nythän eka ajatus on että sinne halutaan kuitua ja se varmasti totta. Pääasia on että miksi tämä yhtiö menee vauhdilla alueelle jossa ei ole syytä upottaa johtoja. Alueet jotka ovat kalleimpia talouksille ja yhtiöille ovat carunan kohde nro 1.
2025-12-27 23:13:33
1
kilbert99 :
loppukiima tulossa osakkeisiin ja muihin riskiassetteihin.
2025-12-22 11:42:34
1
AnttiKoo :
1000e aattelin sijoittaa.. Kumpaa laitan rahani.. Bitcoin vai xrp..?
2026-01-21 08:02:21
0
Topi :
Ostan lisää
2026-01-07 13:41:23
0
Make :
Kiitos!
2026-01-07 08:48:25
0
Laias :
Hyvä video👌
2026-01-09 13:30:43
0
HD Kalle :
Hyvä luento 👍
2025-12-29 09:17:09
0
To see more videos from user @henryaflecht, please go to the Tikwm
homepage.