@freakytxlive: Game is Game No one is Unbeatable even me❤️🔥14.5k Left for 200k😍#PUBGMOBILE #pubgmnextstarprogram #PUBGMS28 #PUBGM2026H1 #foryou

Filer • FreakYT
Filer • FreakYT
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 01 February 2026 12:52:25 GMT
1389380
92697
4853
2048

Music

Download

Comments

zabih_ghanghro
G H A N G H R O 🔥 :
Humein To FPP Se TPP Krne Me Ghanta Lag Jata 😂
2026-02-02 13:10:41
699
ezo.plays
Ezo Don🎀 :
Freak bhai pro hain samny sab noob lgty hain😭🔥
2026-02-02 04:26:14
245
s_h_a_m_i_i
️ :
bhai agr koi pan ly kr hmari trf arha ho to usko kasy tackle kry🥺
2026-02-01 16:22:45
117
chudaryzaeem71
𝐌𝐙-⚡ :
or ye sab krne ke liye device chaiye baat khatam 🙂💀
2026-02-01 18:29:28
52
skhan23g
sohail khan :
pan wale bande ko kese mare 🤣
2026-02-02 08:00:46
53
malik_hasnain60
malik_Hasnain_kalas :
🥴Ham to is Tarah khelte Hain 🙃
2026-02-01 23:49:58
61
janiiihu
٭٭JANii٭٭ :
bhai recording on thei
2026-02-01 15:30:18
41
eman.fatima7595
ایمان🌷✨️ :
sikha ray ho ??? ya fir bta ray ho????
2026-02-03 10:29:12
37
fuck_em_all140
Ismail Akmal :
Fpp plus jump karna tah na
2026-02-02 10:57:45
80
muhtishim8
Muhtishim 😎☠️ :
Device🚫 Skills 👍
2026-02-03 07:51:20
53
uroojgaming7
RU | RUMI :
ak ko finish deta ho tk wo rash kare wo ak badnaseeb ma hi Hoti ho jis ko log ye souch ka finish da date hai🥹🤌🏻
2026-02-01 17:24:37
9
abubakarjarral038
Bakar_fitness :
😭
2026-02-01 18:04:46
23
walieditor283
Muhammad Usman :
Inshallah 200k complete in this weak real supporter
2026-02-01 13:35:11
14
danishshahid047
Danish :
bhai hm Kya kryn hmari device game on kr dyti hain yehi bdi bat hai😂
2026-02-04 16:45:01
3
www.tiktok.comnoor255
Mahnoor g🥀 :
Esa game play dekh kr m har bar sochti hn ...game m jaa kr kuch esa hi keun gi .... or hota ye h k 0 pr game finish
2026-02-09 08:13:11
7
haseebzain447
HASEEB 🦅🚩 :
😭🙂
2026-02-01 16:40:39
8
arsal.312
Arslan :
love brother 🥰
2026-02-01 13:32:33
3
xoxo._.bakar
Bakar 🌸 :
level 🔥
2026-02-02 00:44:08
1
._.mohsin_18
محسن ⚜️ :
This is on 40 fps impossible 😂
2026-02-01 16:47:54
4
user4930177303
king king :
LGv 30 Sensitivity
2026-02-02 10:31:56
2
maddy88288
MUHAMMAD ULLAH :
Your gmply very nice but yur voice very good 💕
2026-02-03 04:53:07
2
1xteacher_
1xteacher_ :
Yaha DBS ka head khany k lia right peak ka istamal karu ga😂
2026-02-01 17:26:40
1
__kazim_4
سید بلال :
itna knowledge kesy?
2026-03-15 18:10:25
3
cartoonforkids_tv
trade with bots :
Your enemies 🧑🏻‍🦽🧑🏻‍🦯🧑🏻‍🦽 My enemies 🤸🏻⛹🏻🏃🏻🦸🏻
2026-03-07 17:04:25
3
hamzaakmal619
Hamza :
isko kehty hey majboor krdena follow karny ke lye 🤦🏻
2026-02-02 12:26:47
2
To see more videos from user @freakytxlive, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About