@yasanmis_hisler_: Duчulmαmış вir söz вırαk.💐 #storylikvideolar📌 #fyp #pyf #keşfetteyizzz

•ʏᴀꜱ̧ᴀɴᴍɪꜱ̧ ʜɪ̇ꜱʟᴇʀ•
•ʏᴀꜱ̧ᴀɴᴍɪꜱ̧ ʜɪ̇ꜱʟᴇʀ•
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 29 April 2026 17:31:44 GMT
289082
10038
61
1046

Music

Download

Comments

seemaa2121
♡♡🆂🅴🅼🅰🤍 :
ilk haline aşığım son haline kırgınim 🥺🥺🥺
2026-04-29 17:41:24
24
_1teksevdam
_1teksevdam :
en çok da değer görmediğin yerde ziyan olursun
2026-04-29 22:23:32
10
hazallyrics_00
Hazal.♡ :
:𝐕𝐞𝐝𝐚𝐲𝐚 𝐆𝐞𝐫𝐞𝐤 𝐘𝐨𝐤, 𝐆ö𝐧ü𝐥 𝐁𝐢𝐥𝐦𝐞𝐳 𝐦𝐢 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐆𝐢𝐝𝐞𝐧𝐢…📌🕊
2026-05-01 08:48:06
4
baran43030
Baran Özdemir.. :
Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle🥀🖤🍂 "ÇAL AMA BEĞEN"
2026-05-01 04:28:40
2
ercan3189
Ercan_❤SKB💙 :
bu fon müzigi hangi şarkının
2026-05-05 16:07:28
0
kartanesi654865
❄️Kartanesi ❄️6548 :
bı yerde kalmakla gitmek arasında kalıyorsan git kalınıcak bı yer olsaydı gitmek aklına düşmezdi
2026-04-30 11:42:18
4
atlas.auto63
ATLAS AUTO 🚘 :
Bilmem, benim hiç senim olmadı ki oldu mu sen söyle ?
2026-05-19 14:04:29
1
mamecan500
ŞAMPİYON 2149 :
Kimse kimsede boşuna soğumaz ilaki bir yerde bi hatanız olmuştur.
2026-04-30 19:14:21
1
sanemm6565
sanemm65 :
sorun kalbimin kırılması değildi kalbimi kıranın kalbimdeki yeriydi 😞
2026-04-30 08:32:12
2
zeliha___36
zeliha :
17 yaşımı istiyorum ona bir gençlik borçluyum oysa en güzel çağımdi🥺
2026-04-30 16:41:41
2
halilceri.63
Halil Çeri :
Yazacak söz bulamıyorum onun adına ama benim şu anki ruh halimi emoji koyarak anlatayım=😔😥💔💔💔🥀🍁🍂
2026-05-05 04:38:59
1
erkanek1nc1
Erkan Ekinci :
2026-05-01 20:27:27
1
yusuf65_34.34
Yusuf🤠 :
"Hani kimseye zararın olmamıştır, ama hep sen ziyan olmuşsundur ."❤️‍🩹🥀
2026-04-30 08:42:57
0
emineozucargil
emineozucargil :
hani hayatta birileri beni ve ailemi sevmişti diye sevinmiştim yine yanıldım😢😢😢
2026-04-30 19:53:11
1
elvinaysinalis2017
Elvin🌸Ayşin🌸 :
Uyuyalım... Acıların da dinlenmeye ihtiyacı var.🥲
2026-05-01 19:39:51
2
fistikci.63
gıdacı :
Morg kadar sesiz tabut kadar doluyum😞
2026-04-30 04:22:36
2
kanbora76
Fırat 76 :
Kırılan ayna gerçeği en net gösteren parçadır
2026-04-30 07:36:00
1
ramo._222
ramo💀 :
Beni anlatmışsn 🥀
2026-04-29 21:09:14
3
angry_eagle...06
➳🇹🇷➳Gö̭l͚g̘̀e ͤçi͍ͬç͆ëği 🤘 :
KENDİ KENDİME KONUŞ-URKEN ÇOK MUTLU OLU-YORUM. SÖZÜMÜ KESEN YOK, ARAYA GİREN YOK, CEVAPLARI DA BEN SEÇİYORUM🥰🥰😁😁😁😁😁
2026-05-02 15:32:47
0
angry_eagle...06
➳🇹🇷➳Gö̭l͚g̘̀e ͤçi͍ͬç͆ëği 🤘 :
Ben daha neler görürüm... Nelere üzülürüm bilmiyorum. Yoruldum, kırıldım sustum.. Olsun diye çabaladığım herşeyin Olmayışını bir köşeye çekilip Yutkunarak seyrettim.. Neye heves ettiysem hepsi Kursağımda kaldı.!|
2026-05-02 15:32:27
0
sevgim.2133
sevgi :
Bizim ziyanlığımız başkalarının eksikliğinden değil kendi iyi niyetimizin fazlalığındandır🥀
2026-05-04 20:06:52
0
erdi.yldz54
Erdi Yıldız :
önemli olan ilk aşklar ilk sevdiğin istemediğinle hayat böyle olur🥺
2026-05-31 05:57:35
0
zagrus.kubani5
Zagros kubani :
Gf
2026-05-02 16:26:37
0
delal.e12
🌺 :
indirme açın.
2026-05-03 16:48:09
0
hi6891830
HİÇ :
bu şarkı ne
2026-04-30 19:01:11
0
To see more videos from user @yasanmis_hisler_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About