اخواني أنا مريض سكري من مدة شهرين قمت بشراء قمح وطحن القمح عندي في البيت وقمت بطحن القمح عندي في البيت وقمت بعمل خميرة طبيعة من طحين القمح في نفس اليوم تعمل خميرة بعد ٨ساعات تكون عندك خميرة وعمل عجين بعد ٨ ساعات وخلي العجينة تتخمر طبيعي ١٢ ساعة تتخمر العجين وشوفو كيف ريحت الخبز خبز عجيب
2026-05-01 19:23:22
7
ياسر العريبي :
السؤال من قال إن هذه النسب صحيحة ؟؟
صحيح الحبة الكامله هذه هي محتوياتها لكن النسب ما تقدر لا حضرتك ولا غيرك يقول إن النسب مضبوطه
اليس الافضل أن نحضر القمح نفسه ( الغلة) ونطحنها وكده تكون كامله
2026-05-02 14:47:53
3
Mazen :
الدقيق عليه جلوتين وعليه اضافات ومبيض لون
2026-05-01 12:15:44
3
شيماء حسين :
ممكن توضيح احنا بنبعد عن الدقيق دلوقتي ازاي دقيق الحبة الكاملة فيه دقيق
2026-05-01 15:09:31
2
Abdelreheem gamee عبدالرحيم :
غلط فى غلط فى غلط الصح تطحن القمح والدقيق والردة اللى خرجت نى تضاف تانى على الدقيق علشان النسبة والتناسب.
اللى حضرتك بتعملة النسب استحالة هتتوازن
2026-05-02 08:29:20
2
محمد :
غلط أنا قولت هتقول إشترى غلة وإطحنة
2026-05-01 18:09:47
2
باب الخلق✨ :
احسنت
2026-05-02 04:15:17
2
💓Noha Elkashef💓 :
شوفت حد قال نجيب القمح نفسه اللي بيتعمل منه بليله ونطحنه
الكلام ده صح ولا لأ.. حد يعرف
2026-05-02 04:11:57
2
Hosam mahmoud :
اظن الردة تعتبر الياف طبيعية بدل الخضار الورقي صعب الهضم!؟!🤔
2026-05-02 18:21:13
2
يارب :
مكونات دقيق الحبه الكاملة كيلو دقيق ابيض كوبايه ردة ناعمه و ثلاث معالق جنين القمح ونخلطهم مع بعض للحصول على أفضل دقيق حبه كامله
2026-05-01 16:31:31
2
OMAR :
طيب ما نشتري قمح عادي و نطحنه و منفصلش الأبيض من الردة
2026-05-01 18:01:11
2
Yehia Zidan :
طيب ليه العاب ده نص كيلو غله يطحن بقي دقيق الحبه الكامله
2026-05-01 19:48:18
2
nana :
يبقا عملنا ايه مهو دقيق برضو ابيض الحل هو حبات القمح نفسها ونطحها فى مطحنه
2026-05-08 00:09:06
1
ًًًًٌُ :
يا فرحت مصر بينا😂😂😂😂
2026-05-02 14:37:45
1
Fatma fathy :
لا الدقيق الابيض بيبقى مضاف اليه مواد اخرى مبيضة للون وغيرها ودا قاله الدكتور
2026-05-01 19:35:04
1
Dr.yussra :
والمواد الغذائية تبخرت بح كل انواع الحبوب وبما فيهم القمح يفضل طحن الكمية المحتاجه واذا تبقى عندك دقيق وضعه في الفريزون 💐
2026-05-01 19:48:15
1
signora fyfy😊🌷 :
غلط
2026-05-01 19:50:33
1
naya🇱🇾 :
نطحن القمح. فقط أو الشعير فقط بدون إضافات. يكون النخالة
2026-05-01 19:51:56
1
فاتن :
شكرا جزيلا جزاك الله خيرا
2026-05-01 20:38:58
1
اياد علي :
مناء اجيب حبوب بر واطحنهم ارخص لي
2026-05-01 22:03:57
1
user8828984826538االيسر :
بارك الله فيك وين نلاقي الرده
2026-05-01 23:37:51
1
محمد نجيب احمد حسب الله :
وليه نجيب قمح ونضحنه
2026-05-02 02:07:54
1
hodashazly750 :
الدقيق الابيض متعالج ومحطوط عليه مواد غريبه علشان يكون ابيض ناصع يعنى ما ينفعش الكلام اللى انت بتقوله
2026-05-02 05:36:44
1
To see more videos from user @atya.elattar, please go to the Tikwm
homepage.