دهه ما شصتی ها هیچ وقت تکرار نمیشه 🥺مخصوصان مادرامون مادر بودن 🥰
2026-05-18 19:59:46
38
سروە خانم :
سل نو تحویل میشد ، واقعا احساس میکردی سال نو میشد ، واقعا چە سالهای قشنگی بود 😳
2026-05-18 05:41:07
28
mahmood moohamadizadeh :
آخی واقعا چقدر زود گذشت یادش واقعا بخیر
2026-06-23 16:21:51
0
Soheil Azizi :
یادش بخیر عید نوروز که بهمون پیک شادی میدادن تا بیکار نباشیم و چقدر عصبانی میشدیم که تو عید هم باید ی چیزی یاد بگیریم🥺🥺🥺
2026-05-18 16:35:28
33
Nazanin Sultani :
آره 😭😭😭😭 چقدر دلم تنگه واسه اون وقت
2026-05-17 08:11:59
31
taranom.seyedi3121 :
واقعا قشنگترین و با کیفیت ترین کودکی رو ما بچه های دهه شصتی داشتیم . بعد از ما تمام شد زندگی ها 🥰
2026-05-19 02:00:02
17
Dr. Lecter 🩺🔪 :
چقدر زود دیر شد واقعا برای ما……😔🚶🏻♂️
2026-05-18 15:52:55
25
Siamer Zeinab :
من گریه م گرفت😭😭😭دلتنگ اون روزهای قشنگمون شدم ،چقد بازی میکردیم ،راه مدرسه چقد خوش بود ،لقمه هایی که با خودمون می بردیم مدرسه 🥺اووههه یادش بخیر.باافتخار متولد۱۳۶۲شهریوریم🥰
2026-05-20 12:36:13
6
hosseing04 :
واقعا بوی کتاب ،یا زیر میز تو کلاس بوی تراش مداد،کیف مدرسه که توش بوی نون و پنیر میداد،و از همه مهمتر پدرم اون زمان بود و الان نیست .
2026-05-17 18:12:28
14
Mahdokht ماهدخت :
وای بوش رو یادمه
2026-05-20 08:12:49
5
user2247094995622 :
حتا از تعریف کردنشم لذت بوردم 🥺🥺
2026-05-18 12:27:48
10
Gol Rose :
😢😢😢😢😢دلتنگ اون روزها هستم
2026-05-17 07:42:43
11
🇮🇷❤️🇮🇶 :
آره والله اى كاش اون زمان برگرده من هميشه هرس اون وقتها را مى خورم زندگى پر بركت بود 😭😭😭😭
2026-05-17 20:03:04
12
sarea21345 :
دل تنگ اون موقع ها هستم
2026-05-18 23:45:55
5
🌺🇦🇫نگار🇦🇫🌺 :
💐ما دهه ۶۰ ها مادرهای خوبی هم هستیم 💐خوش به سعادت ان کسی که با ما ازدواج کنه و ما مادرش بشیم ✌✌✌
2026-05-19 17:01:54
6
user162536278 :
اخ چه روزهای خوبی بود یادش بخیر خیلی دلم تنگ شد برای اون روزها😔
2026-05-18 16:21:53
6
chnoorsabryar :
دقیقااااا😢😢😢😢😢دلتنگ اون روزام😢😢😢
2026-05-17 17:45:53
5
Abc :
يادش بخيرگزشت وديگرتكرارنميشه🥺😞
2026-05-19 06:33:08
6
Noor :
با افتخار من از بجه هاي دهه 60 هستم
2026-05-17 16:43:23
6
majid abdolalipoor :
به خدا اشکم دراومد یادش بخیر مجید از استانبول ❤️❤️❤️
2026-05-17 17:21:58
8
مختبر-تاقیگه شیفاءلاب :
با همه ی سختی هاش لذت بردیم کیف می کردیم عشق بازی و مدرسه و بازی و محبت و کارکردن و هیچ وقت دوباره نمیشه
2026-05-17 18:47:10
8
Azarnadari :
واقعااااااا ما دهه شصتی ها بهترین نسل بودیم☺️☺️☺️☺️
2026-06-10 13:50:33
1
Shinobi :
من دلم واسه دعواهای زنگ آخر مدرسه تنگ شده 😂
2026-06-07 06:30:16
1
Samira :
👏👏👏👏👏👏👏یادش بخیر
2026-05-20 09:14:18
2
کندهار :
یادش بخیر 😔😔😔
چرا دنیا عوض شده ؟؟ چرا اینقدر از هم دور شدیم ؟؟
2026-05-22 11:12:52
4
To see more videos from user @goli.golie, please go to the Tikwm
homepage.