@aledalethechemist: Supervisor >> topic #chemistry #supervisor #topic #lab #uni

Aledalethechemist
Aledalethechemist
Open In TikTok:
Region: IT
Sunday 17 May 2026 07:20:15 GMT
4874
427
5
14

Music

Download

Comments

cherry.science
cherry.science :
That’s so true I would rather have my dream supervisor than my dream topic
2026-05-20 20:53:07
1
catsmuggler5
Shepherd_N_P :
Word🙌🏾
2026-06-12 19:21:55
0
mohidahmad787
〽️Oھ I D :
absolutely yes
2026-06-12 06:49:15
0
cruelmind0
Muizz Ul Islam :
❤️❤️❤️
2026-05-17 08:59:58
0
asadullah26605
꧁༺ASADULLAH༻꧂ :
🥰🥰🥰
2026-06-26 11:58:47
0
To see more videos from user @aledalethechemist, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

#creatorsearchinsights  درست کردن این ترشی بندری خیلی راحته و در عین حال خیلییی هم خوشمزس  برا درست کردنش هر سبزیجات ک دوست دارید میتونید بریزید .من گل کلم و بادمجون و هویج و کرفس و فلفل تند و سیر گذاشتم.همه رو ریز خرد کردم و کنار گذاشتم . تو ی قابلمه رب گوجه رو با ی کوچولو سرکه هم میزنیم تا یکدست بشه بعد بقیه سرکه رو اضافه میکنیم و روی حرارت میزاریم.مقدار رب گوجه به این صورته که به ازای هر لیوان سرکه یک قاشق رب گوجه میزاریم (من یک لیتر سرکه گذاشتم با ۵ قاشق رب گوجه .مقدار سبزیجاتم ک کلا دست خودتونه)به رب گوجه و سرکه ،یک قاشق غذاخوری نمک و ی قاشق فلفل قرمز و یک قاشق مرباخوری هم زردچوبه اضافه میکنیم و هم میزنیم (فلفل هم که مقدارش دست خودتونه ولی این ترشی خوشمزگیش به تند و تیزیشه😋) وقتی شروع کرد به قل خوردن سبزیجات سفت تر مثل کلم و هویج و بادمجون و کرفس رو اضافه کردم ۵ دقیقه بعد از روی حرارت برداشتم و اجازه دادم از حرارت که افتاد سیر و فلفل و پودر تخم گشنیز و سیاه دونه رو اضافه کردم و تو دبه ایی که از قبل شستم و خشک کردم ریختم و ۴-۵ روز بعد هم امادس ✋🏼 #ترشی #ترشی_بندری#غذا #اکسپلور
#creatorsearchinsights درست کردن این ترشی بندری خیلی راحته و در عین حال خیلییی هم خوشمزس برا درست کردنش هر سبزیجات ک دوست دارید میتونید بریزید .من گل کلم و بادمجون و هویج و کرفس و فلفل تند و سیر گذاشتم.همه رو ریز خرد کردم و کنار گذاشتم . تو ی قابلمه رب گوجه رو با ی کوچولو سرکه هم میزنیم تا یکدست بشه بعد بقیه سرکه رو اضافه میکنیم و روی حرارت میزاریم.مقدار رب گوجه به این صورته که به ازای هر لیوان سرکه یک قاشق رب گوجه میزاریم (من یک لیتر سرکه گذاشتم با ۵ قاشق رب گوجه .مقدار سبزیجاتم ک کلا دست خودتونه)به رب گوجه و سرکه ،یک قاشق غذاخوری نمک و ی قاشق فلفل قرمز و یک قاشق مرباخوری هم زردچوبه اضافه میکنیم و هم میزنیم (فلفل هم که مقدارش دست خودتونه ولی این ترشی خوشمزگیش به تند و تیزیشه😋) وقتی شروع کرد به قل خوردن سبزیجات سفت تر مثل کلم و هویج و بادمجون و کرفس رو اضافه کردم ۵ دقیقه بعد از روی حرارت برداشتم و اجازه دادم از حرارت که افتاد سیر و فلفل و پودر تخم گشنیز و سیاه دونه رو اضافه کردم و تو دبه ایی که از قبل شستم و خشک کردم ریختم و ۴-۵ روز بعد هم امادس ✋🏼 #ترشی #ترشی_بندری#غذا #اکسپلور

About