@algorithmy1: السر مش في الصوت... السر في المشاعر! توليد الصوت بالذكاء الاصطناعي لو جربت تولد صوت بالذكاء الاصطناعي قبل كده وطلع روبوتي أو ممل... فغالبًا المشكلة مش في الأداة. المشكلة في البرومبت. في الفيديو ده هنجرب توليد الصوت بالعامية المصرية باستخدام: ✅ ElevenLabs ✅ Google AI Studio وهنشوف إزاي إضافة المشاعر داخل البرومبت ممكن تغير النتيجة بالكامل. الزيتونة؟ الناس بتركز على الكلمات... لكن المستمع بيسمع المشاعر. وده السبب إن نفس النص ممكن يطلع عادي جدًا... وممكن يطلع طبيعي ومقنع بشكل كبير لما توصف إحساس المتحدث داخل البرومبت. ElevenLabs نفسها أضافت Audio Tags للتحكم في المشاعر وطريقة الإلقاء مثل الحماس والتردد والهمس والتنهد.
معلومات مدهشة فعلاً.. كل مقطع يفتح آفاقاً جديدة لفهم الذكاء الاصطناعي وإمكاناته 👍🏻 شكراً لك على تبسيط هذا العالم المتسارع بأسلوب ممتع وسهل الفهم.👍🏻🌹
2026-06-21 19:14:24
1
Mohamed Khalid :
جاااااامد شكرا ي غالي بالتوفيق
2026-06-21 23:45:22
0
ليلة صيف دافئة :
مجاني او بفلوس
2026-06-21 23:54:07
0
mo.hassan :
أستمر محتوى كويس
2026-06-21 23:05:13
0
The Night Writer ✍️ :
عايز اداة تاخد صوتي وتتكلم بيه لكن كلها أدوات غير مجانية، هل عند حضرتك حل؟
2026-06-21 23:38:27
0
Mohamed Zedan :
تسلم ايدك
2026-06-21 22:09:42
0
🏹 ALY HASSAN 🇦🇹 :
حضرتك شبه الممثل نور محمود أوي، سبحان الله كأنه توأمك ❤️
2026-06-21 23:32:59
0
𝕊ℍ𝟛𝕃𝔸𝔸ℕ🎭 :
شغال بية بس في مشكله لي حد معين في الكلام الي بتتكتبه يعني تقريبا ١٠٠ كلمة وبيقف فا بتتطر تعمل ١٠٠ وبعدين ١٠٠ التانيه بس بيكون في مشكله في اختلاف نبره الصوت بتختلف بين ال١٠٠ الولي و التانيه بالرغم من انا مثبت كل حاجه الصوت والدرجة ومغيرتش في حاجه
2026-06-21 19:50:39
0
𝓜𝓪𝓵𝓮𝓴❤️🩹 :
مفيش حاجه اعمل بيها زي مسلسل انمي مجاني؟
2026-06-21 22:24:37
0
Mohamed GH :
عبقري ...أنت عبقري فعلا
2026-06-21 19:27:08
0
Ezzeddine GLADIATEUR :
🙂🙂🙂
2026-06-21 23:40:12
0
جلاكسو لاستضافة وتصميم المواقع :
👍
2026-06-21 22:50:34
0
🇪🇬 🅽🅾 🅽🅰🅼🅴 🇪🇬 :
🙏🙏🙏
2026-06-21 23:44:07
0
To see more videos from user @algorithmy1, please go to the Tikwm
homepage.