@adil.kaln: Nasdaq'a çıkmak zordur. Peki ya bir gün buna ihtiyaç kalmazsa? Yıllardır şirketlere aynı yol gösterildi: Büyü. Yatırım al. Halka arz ol. Ama teknoloji eski kuralları değiştirmeyi sever. InterLink'in oluşturduğu vizyon, işletmelerin değerlerini tokenizasyon yoluyla dijital ekonomiye taşıyabileceği yeni bir döneme işaret ediyor. Belki de geleceğin en büyük şirketleri, geçmişin kurallarıyla büyümeyecek. #InterLink #ITLG #ITL #öneçıkar #keşfet