@agoramoldova: 🦌Peste 900 de căprioare și peste 500 de cerbi vor putea fi vânați în Republica Moldova. Un ordin în acest sens a fost semnat de Ministerul Mediului, după ce populația acestor specii a depășit capacitatea habitatelor de circa șase ori. Ministrul Mediului, Gheorghe Hajder, susține că numărul mare de animale înseamnă prejudicii pentru agricultură. Mai mult, sunt afectate pădurile tinere și regenerarea naturală a acestora. ↪Potrivit ordinului, pentru căprioară a fost aprobată recoltarea a 913 exemplare, iar pentru cerbi - 534 de animale. De asemenea, vor fi vânați 8.581 de iepuri de câmp și 32.109 fazani. 🗣„Nu este nimic de speriat. Este o măsură de precauție. Chiar dacă s-au aprobat peste 900 de exemplare, aceasta constituie doar 3% din efectivul real. Numărul lor depășește cu peste 11.000 de exemplare efectivul considerat normal pentru Republica Moldova”. 🔵Potrivit ministrului, numărul real estimativ al căprioarelor din țara noastră ar fi de circa 28.000. În plus, Hajder a menționat că instituția primește zeci de petiții din partea agricultorilor care solicită despăgubiri pentru pagubele provocate de animalele sălbatice. 🟢Acesta susține că controlul numărului de animale sălbatice este necesar pentru prevenirea dezechilibrelor ecologice și pentru reducerea pagubelor produse în agricultură și silvicultură.

AGORA
AGORA
Open In TikTok:
Region: MD
Friday 19 June 2026 11:14:15 GMT
1731
27
4
0

Music

Download

Comments

hoonigan997
hoonigan :
Îmi este interesant cum s-a ajuns la concluzia că sunt mai multe decât trebuie ?
2026-06-19 11:40:20
0
ionobreja619
Ion Obreja :
In Suedia sunt mai multe și nu afecteaza la voi afecteaza
2026-06-22 08:57:31
0
ionpav1
ionpav1 :
🤦‍♂️
2026-06-19 15:32:10
0
To see more videos from user @agoramoldova, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Yanlış anlama olmasın  Sibel hala güzel, güzelliğin bedelini ödeyen çirkin ihtiyar benim kuzum 😞 Tv kanalları da bizi paylaşmış 🙏🏼❤️ Çok onur duydum 🌹 biz çok büyük fakirlikler içinde mutlu olmayı başaran iki genç kızdık  Akşam saatlerinde annelerimiz evde kardeşlerimize ekmek yedirebilsin diye yıllarca çalışan iki kadındık  Sevgili arkadaşım Sibel çareyi yeteneklerini ön planda tutarak kullandı  Roman mahallesinde büyümüş bir Arnavut kızı olarak dönemin en iyi gazinolarında dansözlük yapmaya başladı  Sonrasında solist olmaya karar verdi ve henüz ilk albümünden türkiyeye damga vurdu  Sonra tahtadan evinden ayrıldılar Ben de gazinolarda Kibariye ve güllü gibi önemli isimler için kostüm tasarımcılığı yaptıktan sonra ailemle birlikte gurbetçi olarak almanyaya iltica ettik Orda yıllarca çalıştıktan sonra 97 yılında istanbuldan hem kendime hemde aileme ev aldım  Evlendim sonra…  Çocuklarım oldu 🌹🙏🏼  Fakat kader evlendiğim adamı genç yaşta elimden alınca aşka bir daha tövbe ettim  Aslan gibi çocuklarıma baktım Sibele ulaşacak ne zamanım ne de gücüm vardı artık  Yıllar yılı geçti ben fotoğraflarımızı buraya koyduk ve sizlerden çok iyi dönüşler aldm Çok teşekkür ederim  Allah Sibel’in de başarısını her zaman daim etsin  İçimde en ufak bir kıskançlık yok 🥰  O iyi kalpli biri kızdı Ve kalbinin ekmeğini yedi ❤️ Yolun açık olsun gülüm 🧿 #kesfet #kesfetteyiz #fypage #fypシ゚ #sibelcan
Yanlış anlama olmasın Sibel hala güzel, güzelliğin bedelini ödeyen çirkin ihtiyar benim kuzum 😞 Tv kanalları da bizi paylaşmış 🙏🏼❤️ Çok onur duydum 🌹 biz çok büyük fakirlikler içinde mutlu olmayı başaran iki genç kızdık Akşam saatlerinde annelerimiz evde kardeşlerimize ekmek yedirebilsin diye yıllarca çalışan iki kadındık Sevgili arkadaşım Sibel çareyi yeteneklerini ön planda tutarak kullandı Roman mahallesinde büyümüş bir Arnavut kızı olarak dönemin en iyi gazinolarında dansözlük yapmaya başladı Sonrasında solist olmaya karar verdi ve henüz ilk albümünden türkiyeye damga vurdu Sonra tahtadan evinden ayrıldılar Ben de gazinolarda Kibariye ve güllü gibi önemli isimler için kostüm tasarımcılığı yaptıktan sonra ailemle birlikte gurbetçi olarak almanyaya iltica ettik Orda yıllarca çalıştıktan sonra 97 yılında istanbuldan hem kendime hemde aileme ev aldım Evlendim sonra… Çocuklarım oldu 🌹🙏🏼 Fakat kader evlendiğim adamı genç yaşta elimden alınca aşka bir daha tövbe ettim Aslan gibi çocuklarıma baktım Sibele ulaşacak ne zamanım ne de gücüm vardı artık Yıllar yılı geçti ben fotoğraflarımızı buraya koyduk ve sizlerden çok iyi dönüşler aldm Çok teşekkür ederim Allah Sibel’in de başarısını her zaman daim etsin İçimde en ufak bir kıskançlık yok 🥰 O iyi kalpli biri kızdı Ve kalbinin ekmeğini yedi ❤️ Yolun açık olsun gülüm 🧿 #kesfet #kesfetteyiz #fypage #fypシ゚ #sibelcan

About