Hoppa, oranje shirtjes aan en lekker tüüteren voor de oranje leeuw! Doe gezellig mee!
2026-06-21 11:14:53
38
BJC :
Geblondeerde Turken 😂😂😂
2026-06-20 15:34:39
27
robertvandoesbu55 :
Ja helaas… anyway 5-1 vliegt net binnen boys 👍
2026-06-20 18:52:14
11
Anarchy 🇲🇦🇧🇪 :
2026-06-20 22:13:33
44
julliemamaGenX🇳🇱🇪🇺 :
maar! dan gaan we toch verder? samen juichen. 🥰👌
2026-06-21 14:39:00
1
Fukkof :
Kan nog moet wel 10 0 winnen van Amerika
2026-06-20 16:05:50
2
Soumia💫 :
Meer geblondeerde turken 🤣🤣🤣😂😂😂
2026-06-20 18:40:15
33
Essie :
Ik ga helemaal stuk 🤣 Maar khair broeders, 2030 gaan jullie shinen in sha Allah! 💪🏼
2026-06-20 16:11:56
2
Mo :
Gecondoleerd broeder 🙏. Gewoon tutteren abi. Trek rode shirt aan en enjoy ons abi 🇲🇦
2026-06-21 10:15:36
12
Gio 🇪🇺 :
tis wel lekker stil hier waar ik woon😂
2026-06-20 19:55:55
1
Barış Efe :
Ze moeten nog een wedstrijd
2026-06-20 15:44:13
1
*Angelica 🧡👋🏽 :
Geblondeerde turken 😂😆
Geen getuuterrr 🔊.. voor Nederland wel toch?!🥳
Jammer 🫂..
2026-06-20 20:15:55
7
Vitadefence :
Van usa winnen en heb je nog kans…!!🔥🔥
2026-06-20 14:08:39
1
Nancy ❤️ :
Hoe verzin je het, geblondeerde Turken 🫣
2026-06-21 07:44:14
6
Pingu Boo :
Is maar voetbal broeder
2026-06-20 14:12:04
11
bouta1980 :
Altijd trots zijn op je land bruur!!!
2026-06-20 15:38:43
9
HEM 🇲🇦🇳🇱🇵🇸 :
Bro je bent meer dan welkom om met ons te tuuteren! ❤️
2026-06-20 22:28:14
1
hans2605 :
verdiend....gefeliciteerd
2026-06-21 06:37:32
1
Selo :
hakan şükür mondragon enz dat waren tijden ❤️🇹🇷
2026-06-20 14:58:42
2
Fruitliefhebber.NL :
Broeder je hebt gesproken. Niets aan toe te voegen. Wel heel jammer. Maar je bent realistisch. Iemand kwam met als reden “tijdverschil”. Mijn respect heb je.
2026-06-20 20:38:01
3
worldcitizener :
Sinds blonde👱 cultuur binnen is gekomen geen prestaties
2026-06-20 16:28:29
1
𝘼𝙩𝙖𝙠𝙖𝙣_09 :
er zit politiek in broeder
2026-06-20 13:33:11
2
To see more videos from user @iamurcn, please go to the Tikwm
homepage.