@nonnobruno59:

MR. HOPE(technonno)
MR. HOPE(technonno)
Open In TikTok:
Region: IT
Sunday 21 June 2026 18:24:04 GMT
53896
6846
278
3740

Music

Download

Comments

filippo_antifascita
Filippo :
2026-06-22 10:36:00
69
gomblottista
Gomblottista :
2026-06-22 10:38:51
51
corvonero54
corvonero :
2026-06-22 04:52:37
67
alberto.tafuri
albertotafuri85 :
Che disagio
2026-06-22 08:20:27
33
brokercargianni
gianni_💎di_carlo :
🇮🇹Buongiorno 🦅
2026-06-22 10:22:55
19
andrearoviello
Andrea Roviello :
hai il vater in mano
2026-06-22 09:20:48
10
user6869804508642
user6869804508642 :
io consiglierei di aprire un po i libri di storia....
2026-06-22 12:02:25
5
francescozizzo54
Francesco Zizzo :
II vino fa male.
2026-06-22 01:02:54
14
hanouk67
hanouk :
5° elementare giusto?? 😂
2026-06-22 07:00:02
7
cristianomusardo
Cristiano Musardo :
Girala che sta meglio
2026-06-22 04:45:12
7
user6502780803653
pedrito :
poverino.
2026-06-22 10:32:18
10
luigifranco613
luigifranco613 :
piazzale loreto
2026-06-22 08:55:56
7
cacios4
Cacios :
2026-06-22 12:00:50
11
paoloemil
paoloemil :
2026-06-22 13:02:23
6
mabasta59
mabasta :
inetto
2026-06-22 06:23:29
12
gianluc771
gianluc771 :
cjone
2026-06-22 03:25:59
8
valeriomorelli925
Valerio Morelli925 :
che profondità di spirito
2026-06-22 08:28:23
7
To see more videos from user @nonnobruno59, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

السبب الحقيقي ورا إحساسي إني
السبب الحقيقي ورا إحساسي إني "إنسان غريب" 🧠 لأكتر من ٣٥ سنة، كنت عايش مقتنع إن فيا "حاجة غلط". عيب قاتل مش موجود عند حد تاني غيري. كنت بجلد ذاتي كل يوم، وبسأل نفسي: ليه أنا كده؟ ليه تركیبتي غريبة؟ لحد ما اكتشفت الكتالوج بتاع دماغي (ADHD البالغين)، واللي فسرلي كل التناقضات اللي دمرتني سنين: ⚙️ مخ مابيفصلش: أفكاري كانت بتجري بسرعة رهيبة، ولو مفيش مشكلة حقيقية، مخي كان بيخترع حاجة أزعل عليها عشان يفرز دوبامين ويفضل شغال. ⚙️ شلل الروتين: لو حد سألني "إيه الروتين بتاعك؟" كنت بحس بعذاب وجع في جسمي. بس في نفس الوقت، أقدر أقعد ١٥ ساعة متواصلة أشتغل في حاجة بحبها من غير أكل ولا شرب ولا نوم! ⚙️ برود عاطفي غريب: كنت ممكن أحس بتبلد مشاعر في أزمات قرايبي، بس أتعاطف جداً مع حد غريب وأساعده. واكتشفت إن دي مش قسوة زي ما كنت فاكر، دي "حيطة" مخي بناها (Defense Mechanism) عشان يطفي المشاعر ويحميني من الانهيار لأني حساس بزيادة. أنا بحكي ده دلوقتي مش عشان أفضفض وبس، بس عشان لو أنت بتسمعني وشايف نفسك في كل كلمة بقولها.. عايز أقولك: حمدلله على السلامة. أنت مش فاشل، ولا قاسي، ولا فيك حاجة بايظة. أنت إنسان ذكي جداً وعندك قدرات جبارة، بس محتاج تفهم كتالوج دماغك. أول نقطة تبدأ منها هي إنك تدور على تشخيص عند طبيب متخصص في الـADHD للبالغين، عشان تعرف تفرمل الموتور اللي جواك وتوظف إمكانياتك صح من غير ما تستنزف روحك. مفيش داعي نعيش في صراع لحد ما نموت. بحبكم في الله ❤️ أخوكم أنس ━━━━━━━━━━━━━━━ لو الفيديو ده لمس وجع جواك أو فادك، شاركه مع حد محتاج يسمعه.

About