@iya_jude: Happy new week ✨️. . . #prayer #wisewords #prayervideo #newweekblessings #wordsofwisdom

Iya Jude
Iya Jude
Open In TikTok:
Region: NG
Sunday 21 June 2026 21:49:37 GMT
5218
1259
165
306

Music

Download

Comments

ra_dave_
🐢🫥🪖 :
Amen, mummy please my birthday is on 24th I will be glad to received a birthday prayer in voice note from you ma, even if I can’t get from my parent anymore….. God bless you mummy
2026-06-21 22:28:52
7
macashy7
🏀Macashy🏀 :
Amen 🧎
2026-06-21 22:03:50
7
user3329443188071
Bella🎉💕🕊️ :
Amen Amen and Amen 👏
2026-06-21 22:57:21
1
vickys858
🌴 𝕺𝖑𝖚𝖜𝖆𝖘𝖊𝖌𝖚𝖓 🚀 :
Amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen and amen 🙏🙏🙏🙌🙌🙏🙌🙌
2026-06-21 22:46:33
6
akinsurufeyisayo
feyichukwu :
Amin
2026-06-21 23:00:09
1
oludare_t
DELIGHT🤗😍 :
Amen
2026-06-21 23:02:12
2
adesewaomowunmi4
ENNYBABIE💛🌹💍💋 :
Amen 🙏
2026-06-21 22:52:53
1
temmytweety25
Temitope :
Amen 🙏
2026-06-21 22:47:06
1
iamdaviddabby
iamdavid dabby :
Amen oooo
2026-06-21 22:17:20
1
ablegod012
Able_God💰💯 :
Amin Jesu 🙏💯
2026-06-21 22:52:24
1
kayrollingdollar
KayRollingDollar :
Amin jesu🙏🙏🙏
2026-06-21 22:41:36
1
dami.rex6
🌴DAMI🌴🍀REX🍀🇪🇬🇳🇬 :
Amen 😔🤲
2026-06-21 22:42:30
1
kvnglarryart
Kvng Larry Art :
Amen 🙏
2026-06-21 22:17:57
1
olivicky5
olivicky5 :
Amen
2026-06-21 22:55:14
1
tee.focus
Tee.Focus🍀🪐💫 :
Amen 🤲🙏
2026-06-21 22:21:22
1
akin34619
Akin obasa :
Amen 🙏🥰
2026-06-21 22:17:36
1
kingbolajii
BOLAJII :
Amin Jesu 🙏, Happy new week mummy
2026-06-21 22:42:28
1
lonner112
🫀: :
Amin Jesu happy new week ma
2026-06-21 22:33:53
1
fehmhy
RÎÇHWÆY🪐🚀 :
Amen 🙏 ❤️
2026-06-21 22:36:40
1
giran411
𝐒𝐏𝐄𝐍𝐃𝐘 🐐 :
Amen 🙏
2026-06-21 22:38:57
1
staysafe_x1
🚶‍♂️ :
Amen 🙏
2026-06-21 22:16:13
1
hartandah1
H🅰️rt🅰️nd🅰️h :
Amin jesu 🙏
2026-06-21 22:22:46
1
sirsmall_
. :
Amen 🙏
2026-06-21 22:42:13
1
game.dogs90
Game Dogs :
Amin 🙏🙏🙏
2026-06-21 22:23:13
0
prettysavag45
𝕾𝖊𝖝𝖞 𝖘𝖆𝖛𝖆𝖌𝖊🌸🥹❤️ :
Aminnnnnnnnnnn
2026-06-21 23:01:32
1
To see more videos from user @iya_jude, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Canım Oğlum, Canım Kızım, Bugün Babalar Günü. Herkes çocuklarıyla fotoğraf paylaşıyor. Kahvaltı sofraları kuruluyor. Sarılmalar oluyor. Ben ise yıllardır olduğu gibi yine hatıralarla oturuyorum. Çünkü bazı babaların evlatlarıyla geçireceği zaman sevgileriyle değil, takvimlerle ölçülüyor. Bir babanın evlatlarını ne kadar göreceğine mahkemeler karar veriyor. İşte insanın içini en çok yakan şeylerden biri de bu. Ben sizi sevmedim diye değil… Tam tersine. Çok sevdiğim halde doyamadım size. Bir baba için en ağır ceza nedir biliyor musunuz? Evladının büyümesini uzaktan izlemek. Sesinin değiştiğini fark etmek. Boyunun uzadığını fotoğraflardan görmek. Hayatındaki önemli günleri başkalarından duymak. Ve bütün bunlar olurken zamanın sessizce elinden kayıp gitmesi… Oğlum… Bir zamanlar elimi bırakmadan yürürdün. Şimdi sesini duymak bile bana bayram gibi gelir. Kızım… Bir zamanlar boynuma sarılıp uyuyakalırdın. Şimdi büyüdüğünü görüyorum. Ve içimde tarif edemediğim bir korku var. Ya çocukluğundaki babanı unutursan diye… Size kızgın değilim. Kırgın da değilim. Aslında insan özlediğine kızamıyor. Sadece bazı geceler oturup düşünüyorum. Acaba kaç üzgün olduğunuz günü kaçırdım? Kaç okul anısını duyamadım? Kaç kez “Babam burada olsaydı” dediğiniz bir an yaşandı da haberim olmadı? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var. Ben sizinle geçiremediğim her günün yasını tuttum. Siz büyürken ben eksildim. Siz hayata karışırken ben bekledim. Siz yıllar kazandınız, Ben yıllar kaybettim. Ve ne yazık ki kaybolan zamanın telafisi yok. Bugün Babalar Günü. Belki ararsınız diye bekledim. Belki bir mesaj gelir diye telefona baktım. Sonra bir gerçeği düşündüm. İnsan bazen evlatlarını kaybetmez. Sadece onların hayatındaki yerinin küçüldüğünü hisseder. İşte bu duygu, bir babanın içinde sessiz sessiz büyüyen en derin yaradır. Eğer bir gün bu satırları okursanız, sizden özür dilemeyeceğim. Çünkü sizi sevmedim diye suçlu değilim. Ve sizden hesap da sormayacağım. Çünkü sevgi hesap tutmaz. Sadece bilmenizi istiyorum; Bu dünyada iki insan var ki, onlar doğduğu gün kalbim göğsümden çıkıp yürümeye başladı. Biri oğlum oldu. Biri kızım. Ve o günden sonra ben artık kendim için yaşamadım. Bugün hâlâ aynı yerdeyim. Aynı sevgiyle. Aynı özlemle. Ve belki de bir babanın en acı cümlesiyle… “Sizi büyürken seyrettim. Ama size doyamadım.” #baba #evlat #viral #viralvideo #viraltiktok
Canım Oğlum, Canım Kızım, Bugün Babalar Günü. Herkes çocuklarıyla fotoğraf paylaşıyor. Kahvaltı sofraları kuruluyor. Sarılmalar oluyor. Ben ise yıllardır olduğu gibi yine hatıralarla oturuyorum. Çünkü bazı babaların evlatlarıyla geçireceği zaman sevgileriyle değil, takvimlerle ölçülüyor. Bir babanın evlatlarını ne kadar göreceğine mahkemeler karar veriyor. İşte insanın içini en çok yakan şeylerden biri de bu. Ben sizi sevmedim diye değil… Tam tersine. Çok sevdiğim halde doyamadım size. Bir baba için en ağır ceza nedir biliyor musunuz? Evladının büyümesini uzaktan izlemek. Sesinin değiştiğini fark etmek. Boyunun uzadığını fotoğraflardan görmek. Hayatındaki önemli günleri başkalarından duymak. Ve bütün bunlar olurken zamanın sessizce elinden kayıp gitmesi… Oğlum… Bir zamanlar elimi bırakmadan yürürdün. Şimdi sesini duymak bile bana bayram gibi gelir. Kızım… Bir zamanlar boynuma sarılıp uyuyakalırdın. Şimdi büyüdüğünü görüyorum. Ve içimde tarif edemediğim bir korku var. Ya çocukluğundaki babanı unutursan diye… Size kızgın değilim. Kırgın da değilim. Aslında insan özlediğine kızamıyor. Sadece bazı geceler oturup düşünüyorum. Acaba kaç üzgün olduğunuz günü kaçırdım? Kaç okul anısını duyamadım? Kaç kez “Babam burada olsaydı” dediğiniz bir an yaşandı da haberim olmadı? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var. Ben sizinle geçiremediğim her günün yasını tuttum. Siz büyürken ben eksildim. Siz hayata karışırken ben bekledim. Siz yıllar kazandınız, Ben yıllar kaybettim. Ve ne yazık ki kaybolan zamanın telafisi yok. Bugün Babalar Günü. Belki ararsınız diye bekledim. Belki bir mesaj gelir diye telefona baktım. Sonra bir gerçeği düşündüm. İnsan bazen evlatlarını kaybetmez. Sadece onların hayatındaki yerinin küçüldüğünü hisseder. İşte bu duygu, bir babanın içinde sessiz sessiz büyüyen en derin yaradır. Eğer bir gün bu satırları okursanız, sizden özür dilemeyeceğim. Çünkü sizi sevmedim diye suçlu değilim. Ve sizden hesap da sormayacağım. Çünkü sevgi hesap tutmaz. Sadece bilmenizi istiyorum; Bu dünyada iki insan var ki, onlar doğduğu gün kalbim göğsümden çıkıp yürümeye başladı. Biri oğlum oldu. Biri kızım. Ve o günden sonra ben artık kendim için yaşamadım. Bugün hâlâ aynı yerdeyim. Aynı sevgiyle. Aynı özlemle. Ve belki de bir babanın en acı cümlesiyle… “Sizi büyürken seyrettim. Ama size doyamadım.” #baba #evlat #viral #viralvideo #viraltiktok

About