@itx_broken_haso: Hyy repost ."!🫶🏻❤️‍🩹" #blackscreenvedio💞 #trending?song🔥fyp📣foryou #deartiktokteamdontunderviewmyvideos #plzunfrezemyaccount @TikTok

⚡️𝙃 𝘼 ش 𝙊🪽
⚡️𝙃 𝘼 ش 𝙊🪽
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 22 June 2026 10:32:52 GMT
61224
3289
29
283

Music

Download

Comments

mr_mrvt_official
🔥 Mʀᴠᴛ 🖤 :
Da MusafrO MaL Shii Khudya.....!🫀🥹🫰🏻
2026-06-22 10:47:56
17
user84340803315o
AI FRUIT VIDEO 🍓🍓 :
da musafaro malsha khudaya 🥰🥰
2026-06-23 09:05:53
1
alamzaibk15
𝑨__𝑲 𓅓 :
da didan larii😔🖤
2026-06-23 15:40:24
2
r32565181
Rameen🌷 :
hye khudya
2026-06-24 18:57:00
1
user84340803315o
AI FRUIT VIDEO 🍓🍓 :
da gha song mo Po char dee mo I'd I ta na na woo za agheesta ya arwastawa saido please 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-06-23 09:05:21
0
bestekejaan
mylife is bestie👩‍❤️‍👩👸🏼😘 :
hayee da mahajaro Mal shii khudya 😞❤️✨
2026-06-22 12:05:35
7
laiba4134
🇱 🇦 🇮 🇧 🇦 💸 :
🥰🥰🥰
2026-06-23 12:52:17
1
hayyatullahkhan53
🇦🇫💔🤴🇧🇪 :
😭😭😭
2026-06-24 20:51:24
0
hayyatullahkhan53
🇦🇫💔🤴🇧🇪 :
🥰🥰🥰
2026-06-24 20:51:25
0
hamna.khani3
HaMna KhaNi🦋🌸💫 :
@Moody Girl 👧
2026-06-24 18:55:50
1
ibrahimaliandtheotherisj
🫡Sheara :
🥰🥰🥰
2026-06-23 07:22:49
0
afg.afg3300
Zainab zamani :
♥️♥️♥️
2026-06-24 14:06:32
0
alone08152
🫀ALONE🫀 :
🥰🥰🥰
2026-06-23 05:12:31
0
hk.....brand
🦂𝑯𝒌_-_𝑩𝑹𝒂𝑵𝒅🦂 :
🥰🥰🥰
2026-06-24 07:27:27
0
uzarahmad088
⚔️🦅𝐊𝐈𝐍𝐆💫711🦅⚔️ :
😍😍😍
2026-06-24 05:11:34
0
basheer70148
qurban🥰🥰🥰 :
🥰🥰🥰
2026-06-23 10:21:55
0
user298781783
121 pathani. :
❤️❤️❤️
2026-06-23 08:57:53
0
tamim4k6
𝒯𝒜ℳℐℳ_4𝒦 🥷🏻 :
❤️❤️❤️
2026-06-24 16:45:12
0
bilal.shah8150
Bilal Shah :
🥰🥰🥰
2026-06-23 05:55:41
0
yallaludoking09
Yalla ludo :
❤️❤️❤️
2026-06-22 19:48:12
0
riazkhangujarat
☝️ریاض حان🚩 :
🥺🥺🥺
2026-06-22 20:36:43
0
itxkhattak127
🦋⃟≛⃝𝑰𝒕𝒙 𝑲𝒉𝒂𝒕𝒕𝒂𝒌≛⃝❤️ :
❤️❤️❤️
2026-06-22 19:52:33
0
farman.khan.khan17
Farman khan :
🥰🥰🥰
2026-06-22 13:24:45
2
a2934791
📿 :
🥲🥺
2026-06-22 14:59:11
2
To see more videos from user @itx_broken_haso, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

#HYUNJIN Biraz içimi dökmek istiyorum, okumak ya da okumamak size kalmış. Gün yaklaştıkça daha da korkuyorum ve stres oluyorum. Bilmiyorum, bu sıralar psikolojim hiç iyi değil. Yaklaşık dört senedir hep korku ve stresle yaşıyorum ve bundan gerçekten bıktım. Pazartesi günü yine aynısını yaşamak istemiyorum ama zorundayım. Artık yargılanmak,  dışlanmak ya da ne bileyim insanların bana garip bakmasını istemiyorum. İnsanların daha çok çevremin beni anlamasını istiyorum. Gerçekten çok zor bir dönemden geçiyorum, sanki bütün insanların o zor günü birleşip bana verilmiş gibi hissediyorum. Bir insan bu kadar zorlanır mı ya da korkar mı? Ben korkuyorum. Ailemden almadığım teselliyi başka bir insandan almak daha da zor oluyor. Evet, herkes zor gün geçirir bunu bende biliyorum. Ama herkes @lümüne okuldan nefret etmez. Ben ederim. Sosyal anksiyetem çok küçükken vardı. O yüzden anaokulunda, ilkokulda ve ortaokulda hep içe dönük bir çocuk oldum. Hâlâ da öyleyim. İlk zamanlarda sadece sosyal anksiyetem vardı. Ta ki ortaokula geçtiğim o güne kadar... Ortaokul gerçekten benim için bir travma diyebilirim. Sınıfa girmek için kapının önünde beklerken, sadece o kapıyı çalıp ya da açıp sınıfa gireceğim anda kalbimin sanki yerinden çıkacak gibi atması ve canımı yakması, elimim deli gibi titremesi ya da göğsümün sıkışıp nefes almakta zorlanmam çok zor bir şeydi. Pazartesi günü de bunu yaşamak istemiyorum. Dört senedir bunları yaşıyorum ve okulun yüzünden panik atağım ve sosyal atağım oldu. Son senem olmasına rağmen hâlâ bunu yaşıyorum, hep yaşamış olmama rağmen yine deli gibi korkuyorum. Okulun yüzünden hayattan soğudum. Ailem bilmese de sosyal anksiyete, sosyal atak ve panik atağı olan bir insanım. Bunları ilgi görmek için yazmadım. Sadece insanların beni anlamasını istiyorum. Hesaba biraz ara vereceğim. #straykids #foryourpage #fyp #fypppppppppppppppppppppppp
#HYUNJIN Biraz içimi dökmek istiyorum, okumak ya da okumamak size kalmış. Gün yaklaştıkça daha da korkuyorum ve stres oluyorum. Bilmiyorum, bu sıralar psikolojim hiç iyi değil. Yaklaşık dört senedir hep korku ve stresle yaşıyorum ve bundan gerçekten bıktım. Pazartesi günü yine aynısını yaşamak istemiyorum ama zorundayım. Artık yargılanmak, dışlanmak ya da ne bileyim insanların bana garip bakmasını istemiyorum. İnsanların daha çok çevremin beni anlamasını istiyorum. Gerçekten çok zor bir dönemden geçiyorum, sanki bütün insanların o zor günü birleşip bana verilmiş gibi hissediyorum. Bir insan bu kadar zorlanır mı ya da korkar mı? Ben korkuyorum. Ailemden almadığım teselliyi başka bir insandan almak daha da zor oluyor. Evet, herkes zor gün geçirir bunu bende biliyorum. Ama herkes @lümüne okuldan nefret etmez. Ben ederim. Sosyal anksiyetem çok küçükken vardı. O yüzden anaokulunda, ilkokulda ve ortaokulda hep içe dönük bir çocuk oldum. Hâlâ da öyleyim. İlk zamanlarda sadece sosyal anksiyetem vardı. Ta ki ortaokula geçtiğim o güne kadar... Ortaokul gerçekten benim için bir travma diyebilirim. Sınıfa girmek için kapının önünde beklerken, sadece o kapıyı çalıp ya da açıp sınıfa gireceğim anda kalbimin sanki yerinden çıkacak gibi atması ve canımı yakması, elimim deli gibi titremesi ya da göğsümün sıkışıp nefes almakta zorlanmam çok zor bir şeydi. Pazartesi günü de bunu yaşamak istemiyorum. Dört senedir bunları yaşıyorum ve okulun yüzünden panik atağım ve sosyal atağım oldu. Son senem olmasına rağmen hâlâ bunu yaşıyorum, hep yaşamış olmama rağmen yine deli gibi korkuyorum. Okulun yüzünden hayattan soğudum. Ailem bilmese de sosyal anksiyete, sosyal atak ve panik atağı olan bir insanım. Bunları ilgi görmek için yazmadım. Sadece insanların beni anlamasını istiyorum. Hesaba biraz ara vereceğim. #straykids #foryourpage #fyp #fypppppppppppppppppppppppp

About