Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@yulyosqaysar: انا عارف اني اتاخرت جامد،بس ١/٧ حلو صح؟🤔❣️
Yulyo
Open In TikTok:
Region: SA
Monday 22 June 2026 18:53:45 GMT
75308
3698
53
91
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.86MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.86MB
)
Watermark .mp4 (
1.5MB
)
Music .mp3
Comments
Anas :
النسخه القديمه احلى بكتير من دي لو دي نسخه فاينل تبقي بتستعبط بصراحه
2026-06-23 05:43:50
167
Mohabbbb :
الاغنية ناقصها حاجة مكانتش كدة في الفديوهات اللي فاتت
2026-06-23 02:09:02
125
bolika :
This version is sooo toned down, bring back the first one
2026-06-26 03:20:00
1
JJ :
خخ انت عملت فيها ايه مكانش كدا الاول احسن يسطا
2026-06-23 03:08:25
28
Seif just seif :
طيب و ال امتحنات يا يوليو
2026-06-22 18:56:49
29
M.Salah💛 :
النسخه القديمه كان احلا ليه غيرت فيها ؟؟
2026-06-23 09:31:38
38
<3 :
النسخة الاولى كانت احلى بكتييير
2026-06-23 13:05:26
15
just a weirdo.-. :
في حاجه غلط الاغنيهه مختلفه شويهعههه
2026-06-23 06:29:37
7
Nada 💕 :
لا مش حلوه كده
2026-06-23 14:16:31
4
Salah Hossam Eldin :
طب انا عارف مين الفيتشر
2026-06-22 19:16:05
5
أَحْـمَـدُ :
2026-06-22 22:24:16
1
"Seemo.🐋 :
احا هي الاغنيه عملت كدا ليه ولا انا الي موبايلي باظظ !!؟
2026-06-23 12:34:54
2
M🎴 :
طب امتى بقى 😅
2026-06-23 02:14:33
0
pige goo :
اعتزار مقبول
2026-06-22 21:47:13
1
D7R 🏴. :
طب م انا طلعت صح اهو ونزلتها ف يوليو يا يوليو 😔😔
2026-06-22 19:27:40
1
Ahmed abdo :
عيد ميلادي
2026-06-23 15:52:33
0
منـه اللّـه :
مكانتش كده الاول!
2026-06-23 13:45:48
0
Nahla :
في حاجة غلط في الاغنية
2026-06-26 23:37:46
0
Oswa_World ✨🌏💕 :
أنا قولت يوليو هينزلها في يوليو 😂♥️
2026-06-23 17:57:10
0
ོ :
يعني احنا بعد الانتظار دا مش هتنزلها اصلية؟ هنهزر؟
2026-06-23 19:40:34
1
𝒶ħ𝕄𝒆ⓓ :
الفيتشر ترك
2026-06-23 16:36:40
0
To see more videos from user @yulyosqaysar, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Ang Cool ng top,Quality yung print at free size na din to below 100 lng sya#fyp #top #printed
#انغام #vrial #viralvideo #اكسبلور #اكسبلورexplore
Se me escapa de las manos tu amor🥺💔@Pequeños Musical #paratiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii #yyoqueteamo #pequeñosmusical #viejitasperobonitas #dedicasela @Lalo Venegas @aldofrancocolunga
Indonesia ekspor batubara & sawit JUTAAN ton tiap tahun. Tapi kenapa rupiah tetep lemah? 😡 Ternyata ada praktik namanya "under invoicing" — modus jual murah ke "perusahaan sendiri" di luar negeri, biar pajak ekspor kecil. Selisihnya disimpan di luar negeri, salah satunya Singapura. Ini udah jalan PULUHAN TAHUN. Part 2: gimana solusinya menurut ekonomi syariah? Follow biar gak ketinggalan 🔔 #transferpricing #ekonomisyariah #rupiahanjlok #korupsi #sda #indonesia #faktaunik #viral
#الشعب_الصيني_ماله_حل😂😂 #اكتب_شي_توجر_عليه #CapCut #فتك #4800
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy