Ole "kadro güçlenmeli, birkaç transfers dönemi gerekli" dediğinde adama sallıyodun sergenella ?
2026-06-23 10:10:49
26
Efe🇹🇷 :
Konyanın %kaç gerisindeydin demezlerdi adama
2026-06-23 12:39:01
5
Mert :
Hocam sizi destekliyorum fakat sezon başındaki Alanya maçından sonra bu takımın hedefi neden şampiyonluk dediniz? sonra göztepeye yıkıldık depde
2026-06-25 12:08:16
0
halil :
Ztk yı alacaktı abi ne olursa olsun sonrası sonrası ama önce orda burda boş yapıp sonra patladı o yüzden gitti o gururuna yediremedi bıraksın oyun moyun 1 ay daha beklese transfer dönemi
2026-06-23 12:24:19
1
To see more videos from user @linpex0, please go to the Tikwm
homepage.