@jackygosee0: Replying to @sumatra5452 #ethiopian_tik_tok🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹 #fyp

༺𒋲ጆከር🚬 ✞ঔৣ꧂
༺𒋲ጆከር🚬 ✞ঔৣ꧂
Open In TikTok:
Region: ZA
Tuesday 23 June 2026 12:13:36 GMT
35300
2316
100
73

Music

Download

Comments

kacell.hdh
warqii :
2026-06-24 13:02:28
0
ismailmohammedson
Ismail Mohamed 🇸🇩🥷 :
where is Jacky gosee ?
2026-06-24 10:12:16
0
da0159ze
dannyzeru :
ጫማህ አልተመቸኝም sorry
2026-06-23 20:38:16
1
user9151923528723
💗💜Madam Agueró 💗💜 :
I love your dancing very much 👌🤘🫰💃🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-24 10:39:43
0
mahletselemn
Mahi gal selomon :
ተመረዐውኒ እባ 🥺🥺🥺😜🤞❤❤❤💞💞💞💞👑👑👑👑👑👑💋💋💋💋💋🤞
2026-06-23 22:17:15
0
larwana.mgk
larwana MGk 227 :
nai zinai naizinai👍👍👍👍👍👍👍
2026-06-24 08:03:20
0
yegata.lji
Bety👌💋 :
my💯💯💯💯💯💯💯💯💘💘💘
2026-06-23 12:51:42
1
user7629273150430
user7629273150430 :
yu
2026-06-23 21:56:22
0
atsedemolla
ጎንደር :
Beautiful music 🥰🥰🙏🙏
2026-06-24 03:02:52
0
mohammedwashnte090522
محمد واشنطن :
professional mister jacky ADDIS ABEBA
2026-06-24 07:31:50
0
zalindamalika12342
Zalindamalika12347 :
amazing 🥰🥰
2026-06-23 23:42:43
0
.bla835
البلةAl Balla :
الزمن الجميل
2026-06-23 21:14:48
0
user55747827227283
Hawwii Oromtittii :
jacky Lubbuu Nama Bayye Sii Jalaada❤️❤️❤️❤️
2026-06-24 09:37:48
0
To see more videos from user @jackygosee0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

حتى الفرحة بوظتوها علينا. بجد إيه السبب اللي يخلي حد يسيب المكان بالشكل ده و يبوظ البين باجز و يطلعوا منها الفلين؟ الفان زون كانت معمولة عشان الناس تفرح وتتجمع وتشجع منتخبها، والدخول كان مجاني بالكامل، ومحدش دفع أي مقابل للاستمتاع بالمكان. للأسف، اللي حصل في النهاية خلّى شكل المكان يبقى سيئ جدًا، وده شيء يزعل أي حد كان موجود أو ساهم في تنظيم اليوم. وبعدين لما بعد كده بعض الفعاليات أو الخدمات تبقى برسوم أو بقيود أكتر، هنرجع نسأل ليه؟ الحفاظ على الأماكن والخدمات المتاحة لينا مسؤولية كل واحد فينا. المفروض نخاف على ممتلكات بلدنا ونحافظ عليها كأنها بتاعتنا، لأن في الآخر هي معمولالنا كلنا. وكمان، هل فكرنا في الناس اللي هتيجي بعدنا؟ أو في الناس اللي هتشتغل ساعات عشان ترجع المكان زي ما كان؟ الفرحة جميلة، لكن الأجمل إننا نسيب المكان بنفس الشكل الجميل اللي لقيناه عليه و الاحترام بيبان في تصرفاتنا قبل اي شيء و الناس دي لازم تتحاسب #egypt #🇪🇬 #مصر #fyp #foryou
حتى الفرحة بوظتوها علينا. بجد إيه السبب اللي يخلي حد يسيب المكان بالشكل ده و يبوظ البين باجز و يطلعوا منها الفلين؟ الفان زون كانت معمولة عشان الناس تفرح وتتجمع وتشجع منتخبها، والدخول كان مجاني بالكامل، ومحدش دفع أي مقابل للاستمتاع بالمكان. للأسف، اللي حصل في النهاية خلّى شكل المكان يبقى سيئ جدًا، وده شيء يزعل أي حد كان موجود أو ساهم في تنظيم اليوم. وبعدين لما بعد كده بعض الفعاليات أو الخدمات تبقى برسوم أو بقيود أكتر، هنرجع نسأل ليه؟ الحفاظ على الأماكن والخدمات المتاحة لينا مسؤولية كل واحد فينا. المفروض نخاف على ممتلكات بلدنا ونحافظ عليها كأنها بتاعتنا، لأن في الآخر هي معمولالنا كلنا. وكمان، هل فكرنا في الناس اللي هتيجي بعدنا؟ أو في الناس اللي هتشتغل ساعات عشان ترجع المكان زي ما كان؟ الفرحة جميلة، لكن الأجمل إننا نسيب المكان بنفس الشكل الجميل اللي لقيناه عليه و الاحترام بيبان في تصرفاتنا قبل اي شيء و الناس دي لازم تتحاسب #egypt #🇪🇬 #مصر #fyp #foryou

About