@analisisconzamorano: GOBIERNO DICE QUE PONDRÁ EN LA CÁRCEL A RESPONSABLES PERO FIRMA IMPUNIDAD

Análisis con Zamorano
Análisis con Zamorano
Open In TikTok:
Region: BO
Wednesday 24 June 2026 14:30:04 GMT
101710
2512
157
443

Music

Download

Comments

germn.ap1
Germán :
El acuerdo firmado beneficia a ambos porque el origen de los bloqueos viene del gobierno por la mala gestión
2026-06-24 17:07:03
55
matildepaye1
matildepaye1 :
el. único. Responsable. es. el. gobierno.
2026-06-24 23:12:36
70
jimenaespindolacardozo
Jime :
la verdad ya no se le cree.... 🙂‍↕️
2026-06-24 17:35:50
48
wilver.dorado
Wilver Dorado :
pero los diferentes poderes del estado tienen independencia o no?
2026-06-24 15:59:47
19
userrr18181111
Lucero :
ya no le creo al Presidente
2026-06-24 16:32:18
33
user5449993514243
user5449993514243 :
el gobierno es responsable de los bloqueos por no cumplir las promesas de en campaña política
2026-06-25 06:56:42
7
superglutation
Luisa Quiroga lGlutation :
El presidente es uno de los responsables
2026-06-24 23:09:12
17
flaviachoquemendo
flaviachoquemendo :
todo culpa del gobierno
2026-06-24 23:59:25
21
leoncito7gif
ramonchito56 :
Juicio de Responsabilidades por no hacer su trabajo el Rodrigo paz
2026-06-24 16:29:21
7
lidiahuarachi3
Lidia :
en parte el gobierno tiene la a culpa por no haber solucionado
2026-06-24 22:04:55
12
armidasoliz
Arsovi :
Pero si firmó impunidad
2026-06-25 01:36:47
5
lucyla.mendez
Lucyla Mendez :
el gobierno Paz no tiene palabra, ya no le creo nada
2026-06-25 01:32:22
13
cletolopez851
Cleto Lopez :
cuanta razón. dr. Zamorano siga orientadonos con su conocimientos y analu
2026-06-24 16:03:10
13
mercedescorazon26
mercedes :
ver para creer
2026-06-24 15:30:19
12
lider.richar.sori
Lider Richar Soria Baigorria :
Es un acto jurídico nulo de pleno derecho
2026-06-24 16:04:06
8
blanca.apaza6
Blanca Apaza :
cierto
2026-06-24 23:05:34
3
grinch2050
JM PEÑA :
el Gobierno es responsable de los bloqueos ya que No cumplió sus compromisos Ni promesas electorales
2026-06-25 03:35:08
1
karrina853
Karrina :
ya existe ley que prohíbe bloqueos!
2026-06-24 19:08:19
1
zenobiafranco8
zenobiafranco8 :
Bien dichoseñor Zamorano
2026-06-24 20:04:28
1
grover.martinez2
Grover Martinez :
por que
2026-06-24 23:04:10
1
jabianacuba
jabiana cuba🥰❤ :
2026-06-24 23:02:21
0
montana55297
😈Dead🖤 :
jejeje, la política solo es control
2026-06-25 04:32:39
0
joserojas197399
Jose Rojas :
Es un acuerdo entre Gobierno y COB, entonces eñ gobierno puede romper ese acuerdo, porqur hay leyes que se deben cumplir, por encima d eun acuerdo
2026-06-25 16:14:40
0
wilma.ramos.aguay
Wilma Ramos aguayo :
este ya está ooco
2026-06-25 00:42:38
0
To see more videos from user @analisisconzamorano, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

السلام عليكم كان معايا مندوب راح يطلع اوردر لعميل فى عماره شارع المديريه القديمه عماره دار السلام اول شارع المديريه من ناحيه المحافظه قدام مكن بنك مصر عماره عماشه المندوب رن على العميل حضرتك العماره إلى قدام الفكهانى العميل رد عليه ايوه فالمندوب قالو افتحلى البوابه قالو مفتوحه المندوب طلع سلم الأوردر للعميل والاوردر مدفوع يقوم العميل شادد تلفون المندوب ويرزع باب الاسانسير ويقفل الاسانسير ويفضل حاسبو جوا ياجى ساعه الا تلت المندوب يتكلم معاه بآداب حضرتك بتعمل كدا لى يقوم العميل يسب المندوب ويشخرله ويشتمو باوسخ الكلام وانت مش هتمشى انهاردة وهات حد يلحقك وانا هعمل لولا ستر ربنا أن المندوب كان معاه تلفون تانى فكلم زمايلو تروحلو تلحقو وستر ربنا أنه لاقى شبكه جوا الاسانسير وعرف يتواصل معاهم وبالفعل اخدت ناس زمايلنا فى الشغل ونروح علشان نخرج زميلنا يقوم العميل متعدى علينا بشومه وشتايم  قله ادب واهانه بس ده مش واحد طبيعى ال بيتعامل معانا ده واحد مجنون شارب خرا عليه وعلى إلى جابو فضلنا حاولى نص ساعه بنتكلم معاه باحترام ونحل معاه والمندوب محبوس جوا الاسانسير وهو مفيش منه حل وقله ادب احنا كنا قادرين نمسكو نكسروا فى الشقه ونكسر عليه البيت بس احنا عايزين حق المندوب بالقانون لأن هى مش فوضه ربنا ستر وعدت على خير محدش عارف الراجل ده ممكن يعمل كدا مع حد تانى يقومو قاتلين بعض وللعلم الراجل ده قاعد فى بيت كامل لواحدوا مفيش حد معاه عماره ٧ ادور قاعد فيها لواحدوا مفيش سكان فى العماره والا حد يلحق المندوب والحمدلله قدرنا على قد ما نقدر أننا نخرج المندوب وهو اول ما شافنا بنصور شغل الاسانسير ورمى إلى كان فيه ايدوا وروحنا المركز علشان حد ياجى معاه نطلع للعميل خلونا نعمل محضر بس احنا مش ضامنين حقنا ومش هنستنى الراجل ده حد تانى يطلعو ويعمل نفس إلى حصل لقدر الله ممكن يكون شاب صغير ويحصلو حاجة من الخضه واكيد فى شاب أقل من ١٨ سنه شغالين دليفرى احنا بنتعامل مع ناس كويسه وناس زباله بس اول مره نشوف الموقف ده يحصل ربنا يسترها علينا جميعا وياريت كل الناس تشير الفيديو ده وتاخد بالها  @الصفحه الرسميه لوزاره الداخليه  وزاره الداخليه، كليه الشرطه  وزارة الدخليه
السلام عليكم كان معايا مندوب راح يطلع اوردر لعميل فى عماره شارع المديريه القديمه عماره دار السلام اول شارع المديريه من ناحيه المحافظه قدام مكن بنك مصر عماره عماشه المندوب رن على العميل حضرتك العماره إلى قدام الفكهانى العميل رد عليه ايوه فالمندوب قالو افتحلى البوابه قالو مفتوحه المندوب طلع سلم الأوردر للعميل والاوردر مدفوع يقوم العميل شادد تلفون المندوب ويرزع باب الاسانسير ويقفل الاسانسير ويفضل حاسبو جوا ياجى ساعه الا تلت المندوب يتكلم معاه بآداب حضرتك بتعمل كدا لى يقوم العميل يسب المندوب ويشخرله ويشتمو باوسخ الكلام وانت مش هتمشى انهاردة وهات حد يلحقك وانا هعمل لولا ستر ربنا أن المندوب كان معاه تلفون تانى فكلم زمايلو تروحلو تلحقو وستر ربنا أنه لاقى شبكه جوا الاسانسير وعرف يتواصل معاهم وبالفعل اخدت ناس زمايلنا فى الشغل ونروح علشان نخرج زميلنا يقوم العميل متعدى علينا بشومه وشتايم قله ادب واهانه بس ده مش واحد طبيعى ال بيتعامل معانا ده واحد مجنون شارب خرا عليه وعلى إلى جابو فضلنا حاولى نص ساعه بنتكلم معاه باحترام ونحل معاه والمندوب محبوس جوا الاسانسير وهو مفيش منه حل وقله ادب احنا كنا قادرين نمسكو نكسروا فى الشقه ونكسر عليه البيت بس احنا عايزين حق المندوب بالقانون لأن هى مش فوضه ربنا ستر وعدت على خير محدش عارف الراجل ده ممكن يعمل كدا مع حد تانى يقومو قاتلين بعض وللعلم الراجل ده قاعد فى بيت كامل لواحدوا مفيش حد معاه عماره ٧ ادور قاعد فيها لواحدوا مفيش سكان فى العماره والا حد يلحق المندوب والحمدلله قدرنا على قد ما نقدر أننا نخرج المندوب وهو اول ما شافنا بنصور شغل الاسانسير ورمى إلى كان فيه ايدوا وروحنا المركز علشان حد ياجى معاه نطلع للعميل خلونا نعمل محضر بس احنا مش ضامنين حقنا ومش هنستنى الراجل ده حد تانى يطلعو ويعمل نفس إلى حصل لقدر الله ممكن يكون شاب صغير ويحصلو حاجة من الخضه واكيد فى شاب أقل من ١٨ سنه شغالين دليفرى احنا بنتعامل مع ناس كويسه وناس زباله بس اول مره نشوف الموقف ده يحصل ربنا يسترها علينا جميعا وياريت كل الناس تشير الفيديو ده وتاخد بالها @الصفحه الرسميه لوزاره الداخليه وزاره الداخليه، كليه الشرطه وزارة الدخليه

About