@h3i0l: #Enhypen - اول اینکه ارمی ها زیر پستم کامنت نزارن خودتون هرچی میخواید میگید تا ما راجب فیومون پست میزاریم میشیم تاکسیک؟ ارمی چیشد؟😹😹😹😹😹😹 چیشد مگه نمیگفتی انهایپن و اسکیز و بتس باهم دوستن و هیچوقت قرار نیست بینشون فنوار درست کنی؟ چیشد؟ حواسم نبود چندنفر به اوپاهات هیت دادن انقدر بهت فشار وارد شده داری با رفتن هیسونگ از انهایپن بهشون هیت میدی چیشد مگه؟نمیگفتی ما دوست انجین و استیایم؟ انهایپن انقدر انپرابلماتیک عه که هیچ دلیلی برای هیت دادن بهشون پیدا نمیکنی پس از کلمه شیش استفاده میکنی و انقدر بی عقل و عقب مونده هستی که فکر میکنی با اینکارت جالب هستی و ما میگیم اخ داداش عجب دیفندی کردی😹😹😹👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😹چیشد مگه نمیگفتی بتس خودش از انهایپن و اسکیز حمایت میکنه چیشد؟ 😹😹😹😹 البته انقدر دو رو هستید که فقط برای خوب نشون دادن خودتون میگید با فلان فندوم خوبیم ولی تا یکی حقیقت رو میکنه تو کونتون بهتون برمیخوره 🥹🥹 #foryou #straykids #goviral #xyzbca