@h3i0l: #Enhypen - اول اینکه ارمی ها زیر پستم کامنت نزارن خودتون هرچی میخواید میگید تا ما راجب فیومون پست میزاریم میشیم تاکسیک؟ ارمی چیشد؟😹😹😹😹😹😹 چیشد مگه نمیگفتی انهایپن و اسکیز و بتس باهم دوستن و هیچوقت قرار نیست بینشون فنوار درست کنی؟ چیشد؟ حواسم نبود چندنفر به اوپاهات هیت دادن انقدر بهت فشار وارد شده داری با رفتن هیسونگ از انهایپن بهشون هیت میدی چیشد مگه؟نمیگفتی ما دوست انجین و استی‌ایم؟ انهایپن انقدر انپرابلماتیک عه که هیچ دلیلی برای هیت دادن بهشون پیدا نمیکنی پس از کلمه شیش استفاده میکنی و انقدر بی ‌عقل و عقب مونده هستی که فکر میکنی با اینکارت جالب هستی و ما میگیم اخ داداش عجب دیفندی کردی😹😹😹👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😹چیشد مگه نمیگفتی بتس خودش از انهایپن و اسکیز حمایت میکنه چیشد؟ 😹😹😹😹 البته انقدر دو رو هستید که فقط برای خوب نشون دادن خودتون میگید با فلان فندوم خوبیم ولی تا یکی حقیقت رو میکنه تو کونتون بهتون برمیخوره 🥹🥹 #foryou #straykids #goviral #xyzbca

ִ་ 🏩 hılda ♱𝆬
ִ་ 🏩 hılda ♱𝆬
Open In TikTok:
Region: IR
Thursday 25 June 2026 14:21:16 GMT
6368
1327
213
83

Music

Download

Comments

seoki65
Seoki :
جدی انقدر سخته که قبول کنید بی تی اس از هر نظری بهترینه؟
2026-06-26 09:58:28
17
qr3won
ghazal :
وقتی رفته بودن سربازی خیلی خوب بود کاش دوباره ناپدید بشن
2026-06-26 13:18:01
27
worinte
𝖼︎𝖺𝗍𝗁︎𝖾𝗋𐔎𝗇︎𝖾 :3🏳️‍🌈 :
فکر میکنن چون بتس معروفه صنعت موسیقی رو خریده
2026-06-25 14:27:06
40
princess.taraneh2013
💞Princess STAR💞 :
کاری به اینکه لونا هیت میدن ندارم، ولی بی تی اس فن بودیم وقتی کیپاپ مد نبود🤷🏻‍♀️
2026-06-26 00:36:19
6
tr_taranm3
Taranom :
آثا این دعوا ها چیه من هم انجینم هم استی هم ارمی😭
2026-06-26 09:02:34
8
avina.elahidoust
Avina✨️ :
تروخدا اینقدر به هم هیت ندین😭 💔 (خودم آرمی استی انجینم)
2026-06-25 16:34:05
13
solin_blink
𝖲︎𝗈𝗅︎𝗂𝗇︎ :
یکی بیاد بهشون بگه فقط بتس بهترین نیست✌️
2026-06-25 14:43:04
25
kianabayat48
kiki🐰🥜 :
انهایپن و اسکیز فشاریشون کرده چیزی نیست
2026-06-25 14:25:38
58
curbnv
𝗆𝖺𝗅𝗒𝗌𝗁𝗄𝖺 :
نه ببین بتس بهترین گروه کیپاپ😳😳😳
2026-06-25 15:30:51
13
bl4kstycore
# 𝗋𝘪𝘤𝘰 𖦹 (𝖺 𝖼𝗅𝗈𝗐𝗇) :
"نه ببین بتس نبود بقیه گروپای کیپاپم نبودن" 😭🥀✌🏻
2026-06-25 14:53:47
22
seoki65
Seoki :
ده برابر این رکورد هارو بنگتن داره🫴🏻😔
2026-06-26 09:58:16
5
fatemehtag0
Fatima :
منم ارمیم ولی اینارو گردن نمیگیرم😊 اجی میخوای جواب ارمی تاکسیک رو بدی حداقل بنویس ارمی تاکسیک من ناراحت شدم خب
2026-06-25 20:12:15
9
1mn1m4
Nīmā ༘ :
اسلی کردن جزو روتین روزانته؟
2026-06-25 15:26:11
9
g.ho008
g.h :
اینقدر به غارمی هیت ندید نمی تونم همه نظرات رو بخونم و بخندم😂
2026-06-25 20:43:00
6
army31560
army :
بابا ما چیکار داریم این وسط
2026-06-25 15:32:31
15
staynathaniel
Nathalie :
نه ببین بتس چون موفقیت داره گروه شما هم بخاطر اونا موفقیت داره
2026-06-25 15:26:24
6
my_world2.2.2
: 𝗟𝗂𝓎𝖺𝗇 (🕷️) !! :
لطفا همه رو باهمدیگه یکی نکنین مرث😭(انهاپین همیشه هفت نفره )
2026-06-25 15:24:31
8
hildadehghani
hilda (enhypen girl ot7) :
غارمی جون بیا پایین...ارمیا خوبن و منظورم با تاکسیکاشونن....عاشقتم دختر خیلی حق میگی...راستی انهایپن 7 نفرست
2026-06-25 19:56:37
7
napolxon
ᴺᵃᵖᵒˡᵉᵒⁿ🧃 :
مگه نیست؟
2026-06-25 16:47:54
3
To see more videos from user @h3i0l, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About