اذا كان انا ٣٦. سنه خدمه وطلعت ٢٠١٧. علي ١٤٠٠. هو سيادتك بتتكلم علي مين وب٩. سنين خروج علي المعاش باخد ٥٣٠٠.
2026-06-25 17:38:26
5
هويدا يس :
انا خرجت ٢٠٢٦ اخدت ٤٠٠٠ فقط
2026-06-25 19:30:05
2
،جودي بنت مصر ،🇪🇬👮♂️ :
ده مش الموظفين الحكومه
2026-06-25 18:59:15
1
Fatma Sami :
يا فندم الكلام ده كله كدب في كدب في كدب يا فندم انا واحده من الناس باخد معاش 3000 جنيه وبدفع ايجارات
2026-06-25 17:47:53
2
LoL :
اقسم بالله طلعت على درجة مدير عام. معاش سنة ٢٠٢٢ على ٢٢٨٣ ،يعنى موصلش ٣ الاف، على امراض دوالى الساقين ضغط سكر قولون امراض نفسية وعصبية من وزارة التربية والتعليم احنا ذنبنا اية يا ظلمة
2026-06-25 18:24:01
1
Ali Yamani :
مسرحية هزلية غير واقعية ياعالم
2026-06-25 18:52:26
1
فرسة النهر :
ارحمنا انا بقى لى 10سنين وباخد 5000
2026-06-25 18:49:20
1
A man :
افشل مسؤول في مصر بتاع التامينات
2026-06-25 18:46:27
1
البدوي :
عليه العوض في البلد
2026-06-25 20:45:20
0
love forever :
ياعم انا طبيب وخرجت معلش سنة ٢٠١٦ والان معاشي ٤٥٠٠ ج
2026-06-25 18:34:19
1
sanaash :
كذب ف كذب معاشات غير مدروسه ولا يوجد عداله
2026-06-25 18:34:09
1
الزهرة البيضاء :
اشتغلنا ،،كلها منظومة فاشلة ولا اي مصداقية
2026-06-25 18:23:55
1
Assma Semsema :
بيكلم على شركات البترول
2026-06-25 20:05:42
1
محمد الجنرل البوب :
نظام فاشل
2026-06-25 15:33:28
1
Miho :
معاش اللى يضايقك
2026-06-25 20:25:54
1
emy :
حسبي الله ونعمه الوكيل ده انا باخد ٣٠٠٠ 😏
2026-06-25 16:44:53
1
Fahd Alhagry :
احنا اشتغلنا فى الحكومة ٣٩ سنه وخرجنا فى ٢٠ على معاش ٢٠٠٠ جنيه وكان بيتخصم تأمين ومعاشات،وضريبه طول ماانت فى الوزارة ان شاء الله ٠٠٠٠٠
2026-06-25 18:14:09
1
Ibrahim Mohamed شعر وخواطر :
انتو مصممين تجلطونا
2026-06-25 20:22:37
0
على عبدالرحيم :
يا استاذ احمد انا معاشى 2600 جمية وطالع معاش عام 2022 يعنى الكلام كله كدب فى كدب وضيفك بتكلم على معاش الشركات الخاصة وانا بتكلم على موظفى الدولة فين الكلام ده
2026-06-25 20:50:48
0
yasser Mohammed :
كلام كدب طبعا
2026-06-25 20:50:33
0
برنسيسه 🫅🏻 :
كذبين ياعسل فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم🙌🏻
2026-06-25 20:50:32
0
MAHMOUD 🦂🌻 :
هو ليه بيتكلم علي الاقصي ولا ذكر الحد الأدنى 🤣🤣🤣🤣
2026-06-25 20:49:10
0
على الصاوي :
😳😳😳
2026-06-25 20:48:17
0
م̷ح̷م̷د̷ِ ص̷ٵ̷ ل̷ح̷ ٵأح̷م̷د̷ِ :
😂😂😂
2026-06-25 20:47:13
0
ahmed mohmed :
حضرتك يا جمال عوض نقلت نظام التأمينات من نظام السايو الي نظام ال CRM والدولة غير مستعدة للنظام والنظام غير مكتمل أنزل حضرتك الي مكاتب التأمينات ع مستوى الجمهورية زحام شديد والنظام بطيء جدا يطلع عينك عشان تعمل برنت ولو محتاج تطلع شهادة تأمين سيارة يبقى معاك ربنا حضرتك فين من ده أنزل شوف الوضع ع أرض الواقع بلاش شعارات وخلاص بلاش كلام برامج تصريحات سوشيال ميديا أنزل شوف الوضع الناس بتعاني أين مجلس النواب والدوله ممن ما فعلت التأمينات باظت لكي الله يا مصر 😢 😢 😢 😢 😢 😢
2026-06-25 21:41:59
0
To see more videos from user @baladtv, please go to the Tikwm
homepage.