كنت بلومه انه نسيها بس لحظة ادراك انه منحها احلي لحظات في حياتها وحبها بصدق و حنان..حتي لو بعد موتها نسيها بس علي الاقل في حياتها اداها كل حاجة
2026-06-26 21:54:45
106
lulu_x29 :
أنا ماعندي مانع مع النهايه بس الكاتب قبل الحلقات الاخيره عطانه امل انها تعيش حتى اسم المسلسل تحسون جنه النهايه سعيده اول مره مسلسل يأثر فيني جذي لحد الحين ما تخطيت شنو فيها لو خله النهايه سعيده او نص سعيده يعني كان في امل انها تعيش … ومحطوا شنو صار على ولدها وامها
2026-06-27 20:48:35
5
مُـ🌠 :
لا ابنها
2026-06-26 23:50:39
26
jihad mahmoud :
كنت خلاص نسيت
2026-06-26 23:51:01
48
Ahmed :
حرام عليك يجدع انت رجعتني لاخر حلقه من المسلسل وخلتني اعيط 🥺🥺🥺
2026-06-26 23:35:21
7
Nona💜 :
لي بقي وجع القلب ده بقي احنا مصدقنا نلم امورنا لي تعب القلب.....؟!💔
2026-06-27 12:19:25
5
Wrrrd :
شصار على كريم
2026-06-27 18:15:58
1
ᴿᴱᴴᴬᴹ :
2026-06-26 18:58:14
4
allomrlahza :
ليه كده بس 😪
2026-06-27 16:45:56
0
𝐵𝐸𝐵𝐴🫠.. :
2026-06-27 13:35:43
0
رقية :
2026-06-26 21:37:30
3
youssef Maged :
طب لو الذكريات دي كانت اوهام بس مش حقيقية 😏
2026-06-27 22:59:54
0
To see more videos from user @7uiilv4, please go to the Tikwm
homepage.