@lailahatem41: يا حبيب قلبي، كل سنة وأنت طيب وعيد ميلاد سعيد عليك يا رب! كبرت سنة أهو وبقيت راجل، بس عشان تبقى عارف.. هتفضل برضه في عيني أخويا الصغير اللي ماليش غيره، مهما تكبر مش هتفلت مني! أنت بجد أحسن وأجدع حد في الدنيا دي كلها، وسندي اللي بنور بيه. ربنا يخلينا لبعض وميحرمنيش منك أبدًا يا غالي، وسنة حلوة شبه قلبك الأبيض.@elsamka🥷 @Loay Hatem