@jaja_nakshare: Sup ayam panas-panas macam ni memang ngam bila tambah Nutrabliss Mushroom Seasoning 🤤🍄 Dengan 66% kandungan cendawan Matsutake & Shiitake, dia bagi rasa umami yang lebih rich tanpa added MSG. Lagi best, satu botol boleh guna untuk sup, stir fry, gravy dan macam-macam lagi! Dapatkan Nutrabliss Mushroom Seasoning secara eksklusif di Watsons store atau Watsons Online 🛒 @Watsons Malaysia #NutrablissMY #WatsonsMalaysia #MushroomSeasoning #HomeCooking #creatorsearchinsights
Jaja Nak Share
Region: MY
Friday 26 June 2026 23:03:49 GMT
Music
Download
Comments
airahaliya :
terliur nya tengok sup ayam 🤤
2026-06-29 06:46:47
1
Aisyah zafirah :
Kene try ni tq share
2026-06-29 14:18:54
1
Panaaaaaaa🍓 :
Wah menarik bole cube
2026-06-29 14:17:18
1
aisya :
uiii nampak sedap pekat likat sup ayam tu nk tray juga
2026-06-29 06:43:07
1
zaharaamira0 :
mesti lebih sedap mskn sy lepas ni kalau tnbh mushrom seasoning ni 🥰🥰
2026-06-29 10:01:01
1
aini :
sedapnyaa tengok kena try ni
2026-06-29 13:11:59
1
Fizie~ :
ok nak try ni,,nanti nak beli🤭
2026-06-29 13:48:36
1
mohdfadli89 :
Dah tray mushroom ni sedap sangat ☺️
2026-06-29 10:57:23
1
umminadira96 :
uish menarik sup ayam mushroom ni nampak macam sedap
2026-06-29 06:59:21
1
ummairahsarah :
wah nampak sedap lah dekat mana nak beli serbuk mushroom tu?
2026-06-29 06:56:29
1
ummiaisya99 :
Aish 😅 knpe lalu sekarang tengah lapar ni
2026-06-29 06:53:12
1
umairahsyafikah :
terliur pula tengok sup ayam tu 😅
2026-06-29 06:37:00
1
ummi96 :
uish nampak sedap mana nak beli mushroom tu?
2026-06-29 06:39:30
1
어니93 :
kalau guna dalam masakan dalam baby 6 bulan ke atas,boleh ka jaja?
2026-06-29 13:34:18
1
Heyu Nor :
bagus ni, boleh guna dlm pelbagai msakan 😍
2026-06-29 13:17:01
1
lily12 :
wah nak Kene try guna mushroom seosoning pula lepas ni
2026-06-29 12:53:40
1
Ammar Irham :
nak try juga la, nampak sedap
2026-06-29 13:14:23
1
AIN ABDULLAH :
untuk masakan lain selain sup boleh ke guna nie sis
2026-06-29 13:00:18
1
PeZ0 :
menarik ni, senang nk buat sup nanti. mna nk cari benda ni.
2026-06-29 14:56:00
1
Pak E :
lepas ni senang nk buat sup.
2026-06-29 14:50:15
1
Alisya maisarah :
Terliur pula tengok bole try nanti
2026-06-29 14:18:06
1
Aisy ammara :
satu botol boleh guna untuk pelbagai masakan la, berbaloi sgt
2026-06-29 07:48:26
1
cahaya :
berbaloi sngat beli mushrom ni...bukan kt sup je..kt perbagai mskn lgi boleh letak ☺️☺️
2026-06-29 10:07:32
1
Mawar Merah :
yesss mmg sedap sgt guna seasoning mushroom nie.. rasa dia mmg wow
2026-06-29 13:05:19
1
Danial 0106 :
wah. mcm bole naikkan lagi rasa masakan 😍
2026-06-29 07:47:26
1
To see more videos from user @jaja_nakshare, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.