رامین تنها کسی بود که از ۴۰۰۰۰نفر جاویدنام یاد کرد
2026-06-27 15:05:34
1381
Xiao Taozi :
I really felt so bad... couldn't go to sleep... and I still feel so bad. For some reason I just couldn't shake off that feeling. As if it was my country that just lost. and it hurt me so much. because I understand that feeling. the feeling of doing the best you can, but in the end losing because of unfairness. because someone hates you and holds much more power over the game. stay strong Iranian people. I love you from the depths of my heart. from Morocco 🇲🇦 🙏
2026-06-27 23:16:32
4
Majid Aghaei :
داداش از نظر ما شما جامو بردید
2026-06-27 18:18:48
119
gelori :
47 ساله که بدشانسیم
2026-06-27 16:24:43
812
benita_ktdsv :
رامین گریه نکن:))💔
2026-06-27 13:55:14
788
Hasna :
تو برای ما برنده ایی:(
2026-06-27 15:40:06
543
sadan🔪 :
وقتی رامین گریه کرد من هم گریه مردم
2026-06-27 19:57:15
62
علی روزانه :
با این صحبتش یاد زندگی خودم و بقیه میفتم🥲❤️
2026-06-27 16:37:08
45
nima🎒🎒🎒 :
2026-06-27 12:56:56
37
M Hosseini :
بچه ها دعا کنید خدا بخواد تیم ملی ایران صعود کنه به مراحل بعد واقعا خیلی زحمت کشیدن و از جون مایه گذاشتن خیلی اذیت شدن امیدوارم خدا بخواد و به مرحله های بعد صعود کنید
موفق باشید همیشه خیلی دوستتون داریم
به بهترین ها برسید
جام قهرمانی جهان نصیبتون شه ان شاءالله 🥰❤️
2026-06-27 15:00:02
109
Deniz :
کاش صعود کنیم جدی:(
2026-06-27 23:16:45
3
zahraghahremany :
من با گریه رامین گریه می کردم تیممون تلسم شدیم😭😭😭😭
2026-06-27 22:39:35
3
علی روزانه :
مثل رهبرمون که مردمو خیلی دوست داشت
2026-06-27 14:37:47
120
Shiny Alice Malfoy Noble :
تقصیر تو نیست..
2026-06-27 13:59:10
15
nima🎒🎒🎒 :
2026-06-27 12:56:49
5
Narges :
2026-06-27 12:54:18
53
Mohammad Bolbolmoghadam :
بخدا قلبم جریه دار شده از صبح تا حالا😭😭😭😭
2026-06-27 14:42:10
9
BEDAHE :
کل فوریوم:
2026-06-27 15:41:32
27
سحر :
میگن هنوز ۹۲ درصد امکان داره صعود کنن 😭 راسته یا نه؟
2026-06-27 18:25:33
91
To see more videos from user @arshi6853, please go to the Tikwm
homepage.