هنكسب استراليا وبعد كدا نكسب الارجنتين في 16 وهنكسب البرتغال في ربع النهائي و هنكسب فرنسا ضربات جزاء في نص النهائي و في النهاءي هنخسر من السنغال
2026-06-28 11:13:36
1979
KENZY :
بيموت ضحك الساعه سته الصبح😭😭😭😭😭
2026-06-28 03:21:35
307
alihassan31021 :
ولله حاسس في الاخر أننا نخسر من استراليا
2026-06-28 13:25:35
69
★ :
مصلحه برضو علشان ميسي ميخدش كاس العالم
2026-06-28 12:50:05
58
𝐊𝐚𝐲𝐧 :
يسطا احنا هنكسب وبعد كدا هنلاعب الأرجنتين وهنكسب ضربات جزاء وبعد كدا هنلاعب البرتغال وهنكسب بجون محمد هاني العالمي ورونالدو يطلع يعيط وبعد كدا هنلاعب البرازيل ماتش هيبقا سخن ڤيني هيجيب الأول صلاح هيقولو انت احسن مني يعني هيقوم متعادل وهيقعدو يحاربو لغايت اخر دقيقه ف الماتش عرضيه من محمد هاني أبننا ع دماغ حمزه وجوووون وهنتأهل ل النهائي هنلاعب فرنسا هنكون كسبانين ب فرق جون وبعد كدا عثمان ديمبيلي هيجيب التعادل وهنوصل ضربات جزاء ونكسب بتألق ابننا شوبير وناخد كاس العالم
وأصحا من النوم ألاقي نفسي نسيت أغطيها❤️
2026-06-28 12:43:35
21
Radwa :
عجائب الدنيا السبع
2026-06-27 22:43:19
93
Zainُ :
كنت بضحك بس افتكرت ان معايا امتحان عربي كمان نص ساعه
2026-06-28 04:10:48
27
엘프키:🇰🇷•Ểไᠻĸÿ ☄️🥷 :
يسطا هتكسب الارجنتين طبيعي تكسبك
2026-06-28 12:34:22
17
✓ :
لا أنا ممكن ابقا كده لو الارجنتين خسرت أصلا
2026-06-28 04:40:42
8
إبراهيم بيدور على الفرحه :
طب استر ليا
2026-06-28 10:38:20
5
3bdo🫅 :
نكسب استراليا ونتعادل مع الارجنتين ونكسب ضربات جزاء وبعدين نلاعب البرازيل نكسبها برضو وفي الاخر نخسر من السنغال 3/0
2026-06-28 15:54:55
4
🥷𝖍𝖆𝖒𝖔||مًــحًــمـد :
الناس اللي بتقول هنكسب البرتغال و بعدها الارجنتين
2026-06-28 18:02:40
4
messi :
والراس الاخضر تاخد كاس العالم
2026-06-28 12:20:22
3
ahmed.gabr544 :
انا هروح مستشفى الخانكه 😂😂
2026-06-28 05:30:57
2
moaz ☑️ :
خسرنا من استراليا
2026-06-28 10:41:19
1
To see more videos from user @_som3aa_1, please go to the Tikwm
homepage.