@soul.mlbb3: Yums dgn Soloz berkejaran sampai ke sudah ehh🤣 Game 3: Mid Trio SRG + Sidelane 7GL VS Mid Trio 7GL + Sidelane SRG Source: Live Tiktok @Stormie @YumS | yt @soloz___ #selangorredgiants #srg #7gl #MobileLegendsBangBang #MLBBS41

Soul MLBB
Soul MLBB
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 02 July 2026 19:47:08 GMT
446222
34088
287
2163

Music

Download

Comments

kokoci3009
Kuihkoci🐼 :
Mimpi pokok soloz malam ni
2026-07-02 21:56:12
2561
esya999
EsyaGallery :
Soloz je paling power tu dy cri kau loz🤣🤣🤣
2026-07-02 21:31:40
1107
makahai007
🎣Apollo Rosak🎣 :
Viewer soloz malam tadi 60k..gila2..tp Yums, mmg padu..
2026-07-03 00:46:47
412
aqmalbudin
AQmal Budin🕶️ :
Tgk pulak masa soloz main mm... lagi sedih 🤣🤣
2026-07-02 22:28:55
520
arthr_lewyin
Arthur :
semalam view kat semua kawkaw ohhh,pandai ombong cari engagement untuk semua 7GL,seru 🤣🤣🤣
2026-07-03 00:30:42
390
jeonwonu___
𐌔𐌙𐌀𐌀✎𓍼 :
sbb dia respect kau loz. sbb tu dia ikut kau slalu 😂
2026-07-02 21:53:14
280
mal.842
Mal :
hilang stress aq tgok nii😂😂
2026-07-02 23:38:34
146
miecmz03
Kie〽️ie :
serius gila team srg main
2026-07-03 15:10:50
22
fitri.neykan
Fitri Neykan :
1st game soloz seminit dh 3 mati main natan hahaha lg sedih
2026-07-02 23:55:23
64
syed_rezza
Syed Rezza :
dah nampak kan.. roam kalau padu.. team mmg senang kerja.. 🤣🤣🤣
2026-07-02 22:45:11
138
luckytofuu
LuckyTofu :
baru tau boleh ulti flicker belerick
2026-07-03 12:10:31
11
xlllx3_
XlllX :
mesti Kene lock soloz mcm tu baru bole menang😂😂 ...
2026-07-03 00:12:55
61
_melllllllllllllll_
mellllllllll :
Gile roam level lagi tinggi dari jungler🤣
2026-07-02 23:54:12
30
caramelmachiatt05
vante :
lawak gila match depa malam ni 🗿🗿🗿🤣🤣
2026-07-02 21:03:49
91
hust0nkareyy
hust0nkareyy :
Yums nak menyerlah dalam live Soloz lah tu 😏
2026-07-03 13:56:34
7
thisck7
itsmeCK :
senang jer main roam kan…ikut jer damage dia…
2026-07-03 00:20:56
11
pandasixseven67
Groot :
Main kejar kejar HAHAHA
2026-07-02 22:40:50
18
peterpan_z
Hanz :
7gl ada menang tak do?aku tidur awal semalam😭
2026-07-02 23:54:44
6
syuqaira
Asuna :
tak tahu naj masuk live sapa semalam, semua best 😂
2026-07-02 23:52:54
11
farish_172
Mr. Blaze :
tk sempat tengok sebab nk sekolah, tapi bile tengok video ni full gelak aku😭😂😂
2026-07-03 09:29:36
5
qaisaraaisyah11
🪷Qaisara Aishah🪷 :
mesti idol Yums adalah Soloz 🤣 hahahah .. dia ikut dimana2 🤭
2026-07-02 23:56:03
7
bytnot
. :
Ni live bila ni, nak tngok
2026-07-04 09:47:41
1
yusoff_ucop
Yusoff Ucop🎣 :
koyak tu kalau aku 😂
2026-07-18 03:07:01
0
_bocahsd
bócahsd :
dah mana yang lain.. dark system 7gl
2026-07-03 12:50:09
1
gamakichi967
Asherappp :
kalau dia biarkan soloz farm dgn aman . rata srg ni
2026-07-04 00:21:43
1
To see more videos from user @soul.mlbb3, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About