Bhai ap bhi serious hoty hain dekh kr khushi hui 🙂
2026-08-09 15:03:09
172
mubii🌸 :
ham 5 sis he ha and I am proud 💕
2026-08-18 01:30:15
21
🖐❤ :
hyeee shazada a ☺️
2026-08-25 04:39:25
6
Mahi :
Haay maa sadqe ap itni pyari batin b kr lety ho mujhe lga ta Sirf funny he video banaty ho
2026-08-24 10:24:39
2
♥️Police wly ki hun yaar 🧑✈️ :
MRI auld nhi h likn MRI wish h MRI phli auld beti hu baby girl 😢
2026-08-15 05:11:02
11
کنیز زہرہ سلام اللّٰہ علیہا :
hyyyeeeee me sadqy ❤️
2026-08-09 10:41:42
6
🦅Malik Abdullah 🦅 :
aaaaap kaaaaase hooooooooo
2026-08-09 07:47:56
5
Muhammad Raza :
tiiyaan dain khuda di aay
putar mangy hondy ny .
2026-08-09 08:10:51
17
️ :
meri koi behan nahi hai 💔🎀🥺😔
2026-08-10 09:18:00
7
Hazel Stark 💜🧸 :
Well said 🌸
2026-08-10 06:35:29
3
🦅Bilal Haider Tatla🔥 :
right bhai 🥺
2026-08-10 07:37:38
3
BinTE TARiq❤️ :
me b beta e mng ri ho q k me beti k nseb se drti ho Hoskta me Husbnd k past se b drti ho k wo Mri beti ko na chukana prhy me Allah se dua krti ho k Allah mjhy beti na dna
2026-08-25 03:39:34
4
Qurashi brand dewana 8182 👑🙌 :
hum 4 bahny han hamry Abu hum sa buhaat zayada payar karty han
2026-08-23 05:45:01
1
aLoNe GirL🖤🥀 :
bilkul🥺
2026-08-10 01:41:32
2
Alisha Zahra :
beshak ❤️🥹
2026-08-10 09:32:14
1
Mikey…M :
Right
2026-08-09 07:56:29
2
🕯️CANDLE 🕯️ :
Shukr ha ap b serious howe 😅
2026-08-09 08:34:01
5
umaima Malik :
kya bt hai bai . hum b 5 bahny hn💖🥰or ik bahi hai💖😍
2026-08-10 12:31:26
1
Mrs Samran Saroya :
God bless you ✝️🙏
2026-08-09 16:36:43
1
Mishu :
agree 100%
2026-08-09 17:19:16
1
entertainment :
nice wording ❤️❤️❤️
2026-08-09 17:27:59
1
fiza noor ♥️ :
👍👍👍👍 first video
2026-08-14 16:52:55
1
Malik Saad :
Level ❤️❤️❤️
2026-08-09 07:49:07
2
To see more videos from user @sarim_rajput_official, please go to the Tikwm
homepage.