Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@mutallimov.edit23: olan sheydi#sergioramos #trend#kesfet#kesfetteyiz #fyp
𝐌𝐔𝐓𝐀𝐋𝐋𝐈𝐌𝐎𝐕🇦🇿
Open In TikTok:
Region: AZ
Monday 17 August 2026 21:11:31 GMT
161347
4341
82
356
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.45MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.39MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
🔗💎Sessiz_Diva💎🔗 :
söz deyime..yada boş verin heçne🗿😂
2026-08-18 19:41:05
30
Onur :
edit özüdü eee sen öl idea zordu halaldi brat
2026-08-20 11:41:57
2
《BEYLƏQAN 11》 :
Qaqa bunu icazə var götürməyə
2026-08-21 10:11:27
1
Meryem🌹 :
2026-08-18 06:20:42
7
Elizade :
senol tuku tokuldu
2026-08-18 15:38:33
4
Şhako :
Qesey editdi😁
2026-08-20 21:34:09
2
ugur_2018 :
mahnı adı
2026-08-18 08:47:38
4
userdidaaaaaa31 :
stori necədi?
2026-08-19 07:01:37
1
1kursant 💂🏻🇦🇿 :
Maşının rengi e fikir verin 😂
2026-08-18 19:28:10
1
𒉭 :
https://vt.tiktok.com/ZSVMkdwpt/
2026-08-17 21:37:01
2
CUDO🥋🥇 :
https://vt.tiktok.com/ZSVMrFXVj/
2026-08-17 21:13:19
2
Ибрагим🇦🇿🇷🇺 :
Ala gözlemirdim öldüm gülmeyden
2026-08-19 09:53:33
3
rebim seni qorsun :
2026-09-01 11:44:30
0
gunay adgozelova :
salam netsan😄
2026-08-21 17:58:52
0
rebim seni qorsun :
2026-09-01 11:44:40
0
《BEYLƏQAN 11》 :
superdi qaqa
2026-08-21 10:09:39
2
To see more videos from user @mutallimov.edit23, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Phê lắm
+ මොකද මේ ළමයා ආයෙත් මෙහෙ ඇවිත්... • අනේ මන්දා Doctor . දැන් Hospital එක නිකන් ගෙදර වගේ ☺️ + හ්ම්ම්. කෝ බලමු ඔයාගෙ reports...... mmm ...... තාම හිත හදාගන්න බැරි උනා නේද. • හ්ම්ම්.ඇයි doctor මොනවද reports වල තියෙන්නෙ… + ඔයාට panic attack එකක් ඇවිත්. • Panic Attack කියන්නෙ Doctor +ඔයාගෙ ECG එකයි Blood Report එකයි බැලුවා. ඇඟේ වෙන කිසිම ලෙඩක් නෑ. හැබැයි ඔයාගේ Heart Rate එකයි Blood Pressure එකයි එකපාරටම ෂූට් වෙලා තියෙන්නේ. දරුණු මානසික කඩාවැටීමක් හින්දා. ඔයා මොනවා හරි ගැන හිතලාහිතින් වද විඳලා තියෙනවා... ඔයාට migraine තියෙනවනෙ. ඒ හැමදේම නිසයි දැන් වැඩිපුර ලේ යන්නේ. • hmm.එහෙමද. එහෙම ලේ යන වෙලාවට මට ගොඩක් දේවල් හිතෙනවා Doctor + මොකක්ද ප්රශ්නෙ. • ප්රශ්න නම් කාටද නැත්තෙ Doctor. මං හිතනවා වැඩී. ඒකයි මේ. මං මොනට හරි ආස කලොත් හරි ඉක්මනට ඒ දේ මට නැති වෙනවා. + එහෙම තමයි. අපි කැමති දේවල්ම අපිට ලැබෙන්නෙ නෑනෙ. • හිත හදාගෙන අලුතින් හැමදේම පටන් ගන්න හැදුව විතරයි. මං හිතන්නේ මට ගොඩක් කල් යයි recover වෙන්න. + හ්ම්ම්... අද ඉඳන් ආයෙත් පටන් ගමු. හරියට බෙහෙත් ටික බීලා. • හ්ම්ම්. try කරන්නම්.. +තමන්ට තමන් විතරයි ළමයෝ. ඒ නිසා කඩාගෙන වැටෙන්න එපා. හැමදේම හොඳ විදිහට වෙයි. ඔයා දන්නවනේ බෙහෙත්වලට විතරක් ඔයාව සනීප කරන්න බෑ. kavee🥺💔🥀#follow #flypシ #like #share
🥰#creatorsearchinsights #eid?mubarak💖 #fyp #foryou #foryoupage
#fyp #trending #viral
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy