asa nasha pta nhi Pakistani drma me ku nhi hotta aik bar Korean kia dykh Lia ab Kuch or nhi chy
2026-08-27 07:35:21
17
ꍏꌚꃬ 𝓸𝖋 𝖍𝖔𝖕𝖊 :
koi funny drama hi recommend kr de
2026-08-26 17:26:01
4
🖤 :
muje Naseem shah ka
2026-08-27 09:11:48
5
🖤Queen of the mafia👀 :
same yaar mujhy to laga tha k main hi korean and chainees dramo ky pichay pagal hoon😁😅
2026-08-27 07:39:23
2
zozo ✨ :
2nd drma name ?
2026-08-27 01:47:38
3
_Davil's~Queen~_ :
ye Nasha bohot hi khubsurat hai 🥰
2026-08-26 22:24:22
7
Sehrishtofeeq :
😂ary yaha to sab mere jaise he Mai to Korean drama ki waja se Ghar walo se gaaliya bhi sunti ho 😂
2026-08-28 17:54:43
3
Khan Khan :
same year 🥰🥰🥰🥰
2026-08-27 09:51:26
2
★ 🎀𝓝𝓲𝔂𝓪 𝓡𝓪𝓳𝓹𝓾𝓽 🎀 ★ :
oo my.....
yeh sb main ny dekh rakhy hain 🫠
2026-08-27 04:08:33
2
ᥫ᭡ 𝙀𝙈𝙈𝙄🌷࿐ :
Frrrr😭💗
2026-08-26 11:48:56
5
égįøśťįč.gįřł💅 :
drama name 1st
2026-08-27 13:53:04
1
islamic girl ☺️😊 :
Novel ka k drama ka or bts ka🥰🥰
2026-08-30 11:48:56
3
Dua@555 :
Korean drama l love it
2026-08-27 15:25:05
1
lucky girl :
ab dykh liy meny ab koi Hindi me mill hi nhi rha kia krooooo
2026-08-27 07:42:32
1
@ it's m. hashim :
😅 hmm
2026-08-26 14:36:52
4
ZynexVibes :
same my favorite drama abhi tak gennie make a wish and my demon and sweet home and Vincenzo I write a 300 Korean drama name because I like it my dream I go to Korean one day ❤️
2026-08-28 14:42:36
2
PaGal Se 01 :
Main n ab tak 519 Korean drama dhaky h I love Korean drama 🥰
2026-08-28 09:30:18
2
suneel jutt 😎 :
yes I love Korean drama
2026-09-01 10:53:32
0
Mujhaid Abbas :
Yes 😁😁😁😁😁
2026-09-02 18:01:08
1
💖☺️ Chand ka Noor🍃 :
Tha mager ab ni h
2026-08-29 20:09:34
2
To see more videos from user @emaneditz22, please go to the Tikwm
homepage.