@i.msycofoji0: bass Tarye ek ishrye py sub agy #past paper #ranger #viral #🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰

BWP Wala Zidi Foji302
BWP Wala Zidi Foji302
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 29 August 2026 07:38:04 GMT
8247
773
135
42

Music

Download

Comments

monkey.s28
Saqlain Khan Pahore 70/15.L :
gg Bhai
2026-09-01 08:36:01
0
sindhbolochatan
M saleem Boh perdesi Sindhi :
sair renger main kaise test ho te hai
2026-09-01 14:28:46
1
mydreamsitaly804rajpoot
راجپوت موھل برادرز کمیر الے#$# :
bhia write test bege
2026-09-01 17:03:43
0
danidogar552
≛⃞🇸ARDAR𒆜A D N A N 亗★DOGAR :
bhai mara 7 ko h plz bhj do
2026-09-01 14:39:31
0
shehbibaba
Shahbaz shehbi 133 :
eye sight weak ho tu issue bnay ga
2026-09-01 07:39:56
0
malik.saab.226
Heer ka ho yaar💕💕 :
bahi jan roll number kaab aya ga aur mujay message bi nahi aya
2026-08-31 15:16:19
0
amiraldurm5
amirbhi@786 :
sir thanks ap hamray liay mehnat kr Kay video bnatay hain thank you so much ☺️ab sir ranger Kay paper send kr day
2026-08-30 04:53:28
1
nayyarabbas619
🌹💯درویش لوگ💯🌹 :
bhai Punjab ka Banda Sindh renger main apply kr sakta hy
2026-08-30 16:08:35
1
danialmughal266
LAB TECHNOLOGIST 🥼 :
push up or pull up kab lagway ga
2026-08-29 10:39:42
1
amirkhanx321
🚭𝐀𝐌𝐈𝐑 𝐊𝐇𝐀𝐍🚫 :
test English me Ho ga ya Urdu
2026-08-30 02:30:04
1
user6009149263267
shahid Ali siyal :
mojhe bhi bhejo sar Mera BHI hedarabad test hai 14 sektombr ko rengeers ka
2026-08-29 17:41:54
1
itsmarryoo8
Its marry 008 :
Bhai sab sy phila running ho gi
2026-08-29 18:02:05
1
userbalochsaab447
[BALOCH ꜱᴀᴀʙ 447] :
یار میں نے بھی اپلائی کی رینجر کی 17ٹسٹ کی ہے میری تیاری کر واؤ گے بھائی
2026-08-31 01:55:47
1
arsalan46819
Arsalan😇 :
sir g ap mojhay paper sand kar da
2026-08-30 02:05:52
1
ali.raza.6545
Ali Raza 6545 :
Hlo
2026-09-01 15:59:14
0
wardaat.395
▄︻̷̿┻̿═━一آخری862⚔️⚔️ :
sir. chest 32 hy Chaly ga mainy apply Kiya howa hy Jao K nh 💕💕💕
2026-08-30 09:16:28
1
sufyan4t7
SUFYAN CH :
kab ka kaha hwa ha Bhai mna apko
2026-08-29 07:41:39
1
userbalochsaab447
[BALOCH ꜱᴀᴀʙ 447] :
اسلام علیکم بھائی کیسے ہو
2026-08-31 01:54:41
1
khan.512147
khan Hasnain khan 51214 :
thanks bhai
2026-08-30 04:20:11
1
jawadsangi6
jawad sangi :
sir please past paper send kr dain Mera Bahadarpur main hy 15 ko please guide krin
2026-08-30 04:07:39
1
ahmadmandal0
Ahmad Mandal :
ab kr do paper sand
2026-09-01 06:26:59
1
hammad.zargar2
Hammad Zargar :
shukria bhara khan🥰🥰❤️❤️
2026-08-31 10:52:15
1
danishabbas2772
دانـــــش عـــباس :
sir me araha hu 22ko bahawalpur test ke liye agr ho sky to help krdyna bhai paper me
2026-08-30 03:22:35
1
khalidmeh20
❀ꗥ~ꗥ 𝐌𝐚𝐥𝐢𝐤 𝐊𝐡𝐚𝐥𝐢𝐝 ❀ :
ma sir lat test ki tyri ki hoi ha lat 6 sep ko bwp ha ranger apply kiya insha'Allah ho jaiye ga
2026-08-30 17:27:49
1
roman.baloch787
Roman Baloch :
bhai huma ap k sath hai🥰🥰🥰🥰
2026-08-31 18:47:47
0
To see more videos from user @i.msycofoji0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About