bro phir Jo Hume bataya jata hai or videos me dekhaya jata hai or jis Kay upper movies bani hain like the nun etc. Jo shadow Nazar ata hai or Jo faces Nazar atay hain woh sub Kiya hain??
2026-08-30 17:45:13
0
Mehendi By AJ :
omg thank you brother
want More videos about it
2026-08-30 17:36:09
0
Muhammad Umair :
Very nice info but ye baat deen may bhee hy kahee?
2026-08-30 16:23:40
0
@_ch_qasim_chattha :
Such a informative video keep it up appreciated
2026-08-31 01:07:37
0
Hamid_Ali :
My last dead brain cell at 3am
2026-08-30 16:54:26
0
$¢®p!O 🦂♏ :
agree because I see same that energy and I get panic attack but I was same time recover with Allah azkar because I already know that energy negative energy and positive energy
2026-08-30 16:33:02
0
😋 :
Yani meri fielding set ha 😇✌️
2026-08-30 15:38:06
28
Burnyourgame :
Islam and Science does not recognise Jinn as frequency based entity. they are real beings, not abstarct energies.
2026-08-30 14:40:39
9
shahrozalisherry0 :
Shayateen or jin hote hain inka frequency se koi talauq nahi na
2026-08-30 15:17:01
14
AlixBeast :
How my TikTok feed knows that I just watched the conjuring movie 😳
2026-08-30 17:21:11
0
ADV Usama Masood :
acha bhala sone laga tha... ab light on kr k jag raha hu 😑😱
2026-08-30 21:38:45
2
Junaid_Haider :
frequency to her jaandaar ky hoty hai....meray khayal say yeh bilkul alag dimention ky makhlook hai ...jaisay quran main btaaya gya hai wo tumhain wahaan say daikhtay hain jahaan tum unhain nai daikh sktay....dimention samajhni thory bhot to netflix ky series stranger things daikh lo usmain dimention ko aisay he dikhaaya gya hai k jaisay jinn hamain daikhtay hain apnay honay ka ahsaas dilaatay hain per hum unhain nai daikh sktay....baaqy baatain apki bilkul sahi hain negative ronay dhonay waala shikway krnay waala gussa or nuksaan pohanchaanay k khayaalaat waala bnda unka behter gher hai....isy liye Allah nay baa wazu rehnay shuker krnay maaf krdainay khud ko negativity say paak krnay ka kaha hai worse halaat k liye surrah nas falak aitulkursy or surah baqrah ky akhry 2 ayat killing hain unkay liye
2026-08-30 22:05:46
2
Muhammad Taimoor :
well explained
2026-08-30 20:14:40
0
CRESCENT :
Jinaat 1 makhlooq h jo isi duniya me rehti h lkn hamare darmiyan 1 parda h lkn jinaat k pas ye power h k wo insan janwar k bhes badal kar samne aa sakte hein ye frequency wala concept science ka h or as muslim ham ghaib par iman rakhte hein science par nahi
2026-08-31 01:38:44
0
Bilal Khan :
wo logo scam ka ky howa
2026-08-30 20:02:28
0
︎ ︎ ︎ :
ye kis line me agaye?
2026-08-30 16:51:31
0
🆁🆉🆅🅴🆁🆂🅴 :
frequencies mana ja skta hai lkn cheezo ka hawa mai urna? cheezo ka tootna? gaib hona ya kaisy?
2026-08-30 17:40:14
0
IsI Gamer :
ap ko kis na bol diya ka in ka gr ni hota bro
2026-08-30 17:30:28
0
A S I F _ A B B A S I :
Trading se jinaat tak ka safer 🤣🤣🤣
2026-08-31 02:36:45
0
ASIF MASHOOQ :
گریٹ مسج مطلب کلیر ہے خود اللہ کے نذدیق کرو خوش رہو
2026-08-30 21:09:51
0
sunny☀️ :
ik time tha subha uth k sbse pahle adnan sir ki stories r post dekha krte thay crypto related.....r ab...😒
2026-08-31 02:14:12
0
laseansilver :
Nice
2026-08-31 02:06:48
0
Rashidun Champion :
بلکل۔ یہ چیز تو مینے بھی ریسرچ کی تھی۔ کیونکہ یہ گرن ہوتی ہیں تو انکے جسم میں داخل ہونے پر وہی علامات شو ہوتی ہیں جو کہ کوئی گرن تعسیر رکھنے والی چیزیں کھانے ہوتی ہیں جیسے کہ ہلکا سا بخار رہنا۔ شہوت بڑھ جانا۔ معدے کی گرمی دماغ میں غصہ اور کنفیوژن۔ یہ گرم پاور یا فریکوینسیز کے جسم میں داخل ہونے کی وجہ سے ہوتا ہے۔
2026-08-31 00:50:21
0
Munazza Ata :
بہت اعلی
2026-08-31 01:31:19
0
Tayyab Gujjar8 :
yei sb chal rh
2026-08-30 16:43:59
0
To see more videos from user @inspiredanalyst, please go to the Tikwm
homepage.