@drhanafee: Portable stand yang bukan sesuai untuk lapto je, tapi boleh support tablet dan phone sekali. First time saya jumpa portable stand 3 in 1 dari pada brand orico. Saiz dia kecil je, nak bukak pun senang. material besi kualiti, ada padding getah untuk elak slip. Bila letak laptop memang feel sturdy, kukuh. Kalau nk jadikan phone stand mudah je, lipatkan kaki dia macam ni, terus boleh letak phone. Kalau nk letak tablet, kita boleh lebarkan bukaan kaki bawah ni. Seriously, sangat function & practical, especially korang yang suka buat kerja dekat cafe atau outdoor. Nak tutup pun senang je, siap ada pouch sekali. Harga tengah murah ni, boleh dapatkan dekat beg kuning di bawah. #orico #laptopstand #phonestand #creatorsearchinsights #drhanafee
Dr Hanafee
Region: MY
Monday 31 August 2026 12:36:01 GMT
Music
Download
Comments
Nur cahaya_nya :
hadir
2026-08-31 16:18:40
1
To see more videos from user @drhanafee, please go to the Tikwm
homepage.