Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@charmidn: kalian pilih siapa?🤣 #dancebrazil #menstruasi #charm
Charm Official
Open In TikTok:
Region: ID
Wednesday 02 September 2026 10:18:38 GMT
396
11
1
0
Music
Download
No Watermark .mp4 (
4.35MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
4.35MB
)
Watermark .mp4 (
8.31MB
)
Music .mp3
Comments
𝓛𝓲𝓵𝓪𐙚✨ :
1?
2026-09-02 10:24:27
1
To see more videos from user @charmidn, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#😄😄😄
T😳#viral #foryoupage #drawing #3d #t
Jangan ambil yang ini banyak sangat takut muka awak akan nampak lebih muda daripada usia. Sebenarnya, ini adalah astaxanthin,dia adalah 6000x lebih tinggi dari vitmin c dan 100 kali dari vitamin e sebagai antioksidant. Sebab tu dia dipanggil King of Antioxidant. Dia bantu jaga otak, mata dan jantung untuk halang radikal bebas. Macamana badan kita boleh ada radikal bebas? Makan benda bukan-bukan, kita tidur lewat, kita stres, UV matahari, handphone punya blue light. Semua exposure ni akan menyebabkan oxidative stress dalam badan. Bila dalam sudah rosak, sudah tua, muka awak akan nampak tua. Umur baru 30 tapi nampak macam 50. Orang yang setiap hari stress, awak memang akan nampak dia lebih tua dari usia. Ambil ni secara konsisten untuk lambatkan proses penuaan. Sebiji astaxanthin dari five doctors ni, bersamaan awak ambil 1.25 kg Antarctic krill atau 2.5 kg ikan salmon. Memang sangat tinggi dan sangat sesuai untuk yang nak awet muda. Kalau amalkan setiap hari, badan pun jadi makin aktif, tak cepat letih. Otak pun tak senang nyanyuk, jantung jadi makin ringan, anti keradangan. Yang penting muka akan nampak lebih firm, tak adalah jatuh2 sana sini kan, jerawat dan jeragat pun makin berkurang. Setiap biji ni ada 6mg astaxanthin, lsehari boleh ambil up to 2 biji, atau 12mg. Satu botol ada 30 biji, tahan sebulan. Siapa yang umur 40 nak nampak macam 30, boleh dapatkan astaxanthin ni dekat link video ni ok. #fivedoctors #fivedoctorsastaxanthin #astaxanthin #skinsupplement #drhanafee
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy