Oki le lein ge mgr offer bri ajeeb h mgr I proud my self😂🙃😂😂
2025-11-09 03:15:31
43
Her? :
DONE KRAO
2025-11-08 16:02:29
5
💕⃝🕊️ 𝗷𝗨𝗚𝗡𝗜 💕⃝🕊️ :
Kon c cety or park ha?
2025-11-24 01:16:38
7
sad girl 🖤🖤🖤 :
bhai ticket de de Mere ko jana🥰
2025-11-12 12:50:31
8
UMERANSARI SHAHZADA 123 king :
Ma ya offer aap ko datay hu👍😂😂😂😂💓
2025-11-09 03:52:43
80
*★️𝆺𝅥⃝♥️𝕣𝗼𝗼h🦋 :
yar isme Meri sister ki deith ho gai the 😭😭
2025-12-20 19:27:38
6
𝗛𝗲𝗲𝗿 𝗸𝗶 𝗯𝗵𝗲𝗻🔥 :
meri tou abhi sy hi jan nikl rahi hai 😭
2025-11-09 06:06:42
6
•𝐅𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧_𝐀𝐝𝐝𝐢𝐜𝐭࿐٭ :
haye mujay nhi Jana 😫
2025-11-09 03:39:22
12
🦋❥Heer❥🦋 :
ok main a rhi hu 😁😁😁
2025-11-09 04:04:25
8
Hunain 🦋🖤 :
hahaha girls sy zada boys ka bura Hal tha yahan😂😂😂😂😂
2025-11-08 17:38:27
7
SULPHITE :
Haha me zarur bethu, I really like these kinda rides 😍😂
2025-11-09 03:57:26
7
🕷اقرا :
discovery ride hits different ka kar dekho
2025-11-09 04:36:35
9
ⓒ𝓱ย𝓩Ɨ ⓀƗ 𝓱ย 𝔂яя :
lao do phir tiket
2025-11-16 05:39:35
5
bunny ke mano :
bath to gai the lkin lga tha ak akhri din ha😂
2025-11-10 10:59:00
20
Haidr sultan :
joyland🥰🥰🥰🥰
2025-11-09 03:30:07
8
𝗠𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗭𝗮𝗱𝗶𝗶 :
toba😂😂
2025-11-09 04:13:39
12
💭♥ ZAHID NAWAZ ♥💭 :
Rishtadro ko isma betha na chaheya 😂
2025-11-09 08:45:52
5
AYESHA . :
ᴍᴀɪɴᴇ ʟɪʏᴀ ʜᴀɪ 😂😂😂
2025-11-09 06:26:56
5
Ramia Yousaf :
I'm ready muje de do meri fvrt ride hai 🫠
2025-11-08 13:53:37
8
❤️🩹 :
Meiny 2 bar asani se ly liya yh.. but recently 2 weeks ago jb 3rd time liya bht bura haal hwa ab Allah ki toba mein aisy pngo me pru.. or discovery toh phir love hai nah apna
2025-11-08 20:04:48
10
RaMeeN ShEhBaZ ❤️ :
Mai ne lia howa hai 😂🔥
2025-11-09 03:45:44
34
Lily 🦋 :
actually this is nothing compared to the one beside it 😭 and the full discovery ride Wich goes fully up and spins like crazy .🙂
2025-11-09 03:17:17
30
💕🙈صاحبہ🙈💕 :
mainy Liya hoa ha ha 😭
2025-11-18 03:29:07
9
To see more videos from user @nabeelonthemove, please go to the Tikwm
homepage.